خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلراهنمای خریدسخت افزار

بهترین گوشی‌های حال حاضر دنیا با دوربین سلفی دوگانه

گوشی‌های هوشمند با پیشرفت فناوری‌های جدید، کاربر پسندتر می شوند. به ویژه اینکه شاهد نوآوری‌های مختلف در بخش دوربین گوشی هستیم. در ابتدای دهه قبل میلادی تولیدکنندگان اسمارتفون با یک دوربین تکی اصلی شروع به کار کردند و اکنون ماژول دوربین پنتا رواج پیدا کرده است. به همین صورت هم دوربین‌های سلفی در حال پیشرفت هستند. در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های هوشمند میزبان سنسور دوربین سلفی دوگانه هستند.

بهترین گوشی‌های حال حاضر دنیا با دوربین سلفی دوگانه

با این حال، همانطور که در برخی از برنامه‌های ثبت اختراع می‌بینیم بعید نیست که بزودی شاهد گوشی‌هایی با دوربین سلفی سه تایی یا حتی بیشتر باشیم. در ادامه لیستی از بهترین گوشی‌های حال حاضر دنیا با دوربین سلفی دوگانه را فراهم کرده‌ایم. این مدل‌ها برای کسانی که عاشق سلفی‌اند گزینه ایده‌آل برای خرید گوشی به شمار می‌رود.

 بهترین گوشی های موبایل با دوربین سلفی دوگانه

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس:

بهترین گوشی‌های حال حاضر دنیا با دوربین سلفی دوگانه

سامسونگ گلکسی S10 پلاس یک دستگاه قدرتمند است که در سال ۲۰۱۹ با مشخصات رده بالا راه اندازی شده است. این اسمارتفون از یک دوربین سلفی دوگانه متشکل از یک لنز ۱۰ مگاپیکسلPDAF و نیز سنسور تشخیص عمق ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.9 و f / 2.2 برخوردار است. همچنین دوربین جلو از تماس ویدیویی دوگانه و Auto-HDR پشتیبانی می‌کند. هر دو سنسور با زاویه دید عریض همگام با یکدیگر کار می‌کنند تا عکس‌هایی با کیفیت بالا و جلوه های عمیق ایجاد کنند.

 

Apple iPhone 11 Pro Max:

آیفون 11 پرو مکس

اپل آیفون ۱۱ پرو مکس را در ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ راه اندازی کرد. این گوشی میزبان یک دوربین دوگانه سلفی است که دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و ۰.۳ مگاپیکسلی TOF 3D است. این برنامه از ضبط ویدیوی با کیفیت بسیار بالا نیز پشتیبانی می‌کند. یک ماژول دوربین اصلی سه‌گانه در بخش پشتی این گوشی اپل  وجود دارد از سه لنز ۱۲ مگاپیکسلی (گسترده ، تله فوتو و اولترا واید) تشکیل شده و به همراه فلش Quad-LED دوتایی قابل مشاهده است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

 

آیفون ۱۱ اپل:

بهترین گوشی‌های حال حاضر دنیا با دوربین سلفی دوگانه

همچنین آیفون ۱۱ اپل به همراه دوربین عقب دوگانه از یک دوربین سلفی دوگانه نیز بهره می‌برد. در بخش سلفی دقیقاً، یک سنسور اولیه ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین SL 3D با پشتیبانی از HDR وجود دارد. در  بخش پشتی این گوشی هوشمند شاهد ماژول دوگانه مجهز به دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی به همراه فلش Quad-LED با قابلیت پشتیبانی از HDR هستیم.


مقاله پیشنهادی: بهترین دوربین‌ های سلفی ۲۰۲۰


ردمی K30:

ویژگی های برتر Redmi K30

شیائومی Redmi K30 را با چیپست Snapdragon 765G به بازار عرضه کرد. این گوشی شیائومی  از دوربین سلفی دوتایی در نمایشگر هول پانچ به اندازه کپسول برخوردار است و از دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.4 بهره می‌برد. این برنامه از HDR و ضبط فیلم با سرعت ۳۰fps پشتیبانی می‌کند. در قسمت عقب آن یک دوربین چهارگانه وجود دارد که از لنز اصلی  ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید ، دوربین ماکرو اختصاصی ۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

Vivo V17 Pro:

بهترین گوشی‌های حال حاضر دنیا با دوربین سلفی دوگانه

بهترین گوشی‌های حال حاضر دنیا با دوربین سلفی دوگانه؛ Vivo V17 Pro است که در سپتامبر ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. این گوشی هوشمند دارای یک ماژول سلفی دوگانه با مکانیزم پاپ آپ با لنز اولیه  ۳۲ مگاپیکسلی و سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی است. چهار دوربین نیز در بخش اصلی با لنزهای اولیه ۴۸ مگاپیکسلی، لنز ۸ مگاپیکسلی ultrawide ، لنز ۱۳ مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

Google Pixel 3 و Pixel 3 XL:

بهترین گوشی‌های حال حاضر دنیا با دوربین سلفی دوگانه

Google Pixel 3 و Pixel 3 XL ، هر دو از یک دوربین سلفی دوگانه یکسان برخوردار هستند. هر دو  دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 و f / 1.8 هستند. علاوه بر این برنامه Google Camera به این دو گوشی در بخش نرم افزاری دوربین بسیار کمک می‌کند تا تصاویر گرفته شده حرفه‌ای‌تر به نظر برسند. 

Samsung Galaxy Fold:

بهترین گوشی‌های حال حاضر دنیا با دوربین سلفی دوگانه

اولین گوشی تاشو تجاری دنیا Galaxy Fold بود که در لیست بهترین گوشی‌های حال حاضر دنیا با دوربین سلفی دوگانه قرار می‌گیرد زیرا  دارای دوربین دوتایی سلفی با سنسور اصلی ۱۰ MP با دیافراگم f / 2.2 و سنسور ۸MP با دیافراگم f / 1.9 است. 

سامسونگ گلکسی A80:

بهترین گوشی‌های حال حاضر دنیا با دوربین سلفی دوگانه

سامسونگ گلکسی A80 که در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد، گرچه یک تراشه اسنپدراگون ۷۳۰G رده متوسط ​​دارد اما دارای یک دوربین کشویی منحصر به فرد است که هم به عنوان دوربین اصلی و دوربین سلفی نیز عمل می‌کند. به طور خاص، ماژول این گوشی سامسونگ  دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین سوم TOF 3D است. این گوشی هوشمند همچنین دارای یک فلش LED، قابلیت پانوراما و HDR است. 

 Realme X50 5G:

بهترین گوشی‌های حال حاضر دنیا با دوربین سلفی دوگانه

ریلمی اخیراً از گوشی هوشمند Realme X50 5G که گوشی پرچمدار این برند محسوب می‌شود، رونمایی کرده است. این گوشی همچنین دارای دوربین سلفی دوتایی از لنز اولیه ۱۶ مگاپیکسلی و لنز ۸ مگاپیکسلی ultrawide است. این گوشی از ماژول اصلی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی ، ۸ مگاپیکسلی ماوراء بنفش و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است. 

 

اینها بهترین گوشی‌های هوشمند دوربین سلفی دوگانه هستند که در دسترس هستند و امکان خرید گوشی و استعلام قیمت گوشی در مورد آنها وجود دارد. در صورت رونمایی از مدل‌های دیگر با این خصوصیت، این لیست را به روز می‌کنیم. 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن