خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایلمقایسه گوشی

بهترین گوشی‌های اندرویدی برای گرفتن سلفی

با وجود اینکه سلفی گرفتن امر کاملاً عادی است، اصطلاح “سلفی” سابقه طولانی ندارد و در زمان خود یک پدیده تلقی می‌شد. تقریباً همه ما حداقل چندباری سلفی گرفته‌ایم. با توجه به این امر ممکن است سوال پیش بیاید که بهترین گوشی‌های اندرویدی برای سلفی چیست؟ اگر به دنبال جواب این سوال برای خرید گوشی مناسب هستید، در جای مناسب قرار دارید! ما در ۱۹کالامگ؛ با گردآوری و بررسی هشت اسمارتفون با بهترین سخت افزار و یا نرم افزار دوربین پرداخته‌ایم.

۱-  Asus Zenfone 6

بهترین گوشی‌های اندرویدی برای گرفتن سلفی

بدون شک Asus Zenfone 6 بهترین تلفن موجود در بازار برای گرفتن سلفی است. این امر به ویژه زمانی جذاب‌تر می‌شود که بدانید Zenfone 6 دارای دوربین سلفی نیست! اجازه دهید توضیح دهیم Zenfone 6 دارای یک دوربین منحصر به فرد با امکان چرخش است که سیستم دوربین عقب را در هر زمان که بخواهید به جلوی دستگاه منتقل می‌کنید. این بدان معناست که شما می توانید همان عکس‌های با کیفیت بالا را از دوربین پشتی گوشی بگیرید حتی اگر از سلفی استفاده می‌کنید!

دوربین عقب یک سیستم لنز دوتایی است که دارای سنسور اولیه ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی است. اینها جزء بهترین سنسورهای مدرن هستند که می‌توانید داشته باشید، بنابراین سلفی‌های شما بالاترین کیفیت را دارند. لنز ultrawide همچنین به شما کمک می‌کند تا یک عکس عریض‌تر بگیرید، که برای سلفی گروهی یا سلفی در مناظر طبیعی مناسب است. فارغ از دوربین، Zenfone 6 یک پرچمدار عالی ۲۰۱۹ است که دارای رم حداکثر ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی مناسب، جدیدترین پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری و اندروید ۹ پای است.

بهترین گوشی‌های اندرویدی برای گرفتن سلفی

۲- Samsung Galaxy S10 Plus

بهترین گوشی‌های اندرویدی برای گرفتن سلفی

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس با داشتن دو دوربین سلفی در قسمت جلو، از بقیه خانواده  Galaxy S10 متمایز است. به ویژه در زمینه سلفی! این دو دوربین سلفی به ترتیب ۱۰ و ۸ مگاپیکسلی هستند. این دو لنز می‌توانند عکس‌های فوق‌العاده‌ای را برای شما ثبت کند.  هر دو دوربین در سمت راست بالای صفحه گوشی قرار گرفته‌اند.

فارغ از دوربین‌های سلفی، گلکسی اس ۱۰ پلاس همچنین دارای یک دوربین عقب با سه لنز است که در حال حاضر یکی از بالاترین امتیازات را داراست. همچنین از حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که باورنکردنی است. این گوشی همچنین با پردازنده Snapdragon 855، باتری عظیم ۴۱۰۰ میلی آمپر و سیستم عامل Android 9 Pie عرضه می‌شود.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

بهترین گوشی‌های اندرویدی برای گرفتن سلفی

۳-  Google Pixel 3 and Pixel 3 XL

بهترین گوشی‌های اندرویدی برای گرفتن سلفی

گوگل پیکسل به دلیل ویژگی‌های منحصر بفرد عکاسی مشهورست و خانواده پیکسل ۳ هم از این ویژگی برخودارند. در قسمت جلوی هر دو دستگاه، یک جفت سنسور ۸ مگاپیکسلی پیدا خواهید کرد که با هم کار می‌کنند تا بهترین عکس‌های سلفی را برای شما به ارمغان آورند. سنسور ۸MP اول یک لنز با زاویه دید عریض  و دومی یک اولتراواید که به شما امکان می‌دهد عکس سلفی با زاویه دید خوب داشته باشید و عکس‌های گروهی مناسب بگیرید.

مشخصه اصلی دستگاه های پیکسل که آنها را به بهترین تلفن‌های سلفی تبدیل می‌کند، نرم افزار آنهاست که از هوش مصنوعی بهره برده است. نکته جالب دیگر اینست که گوگل دائماً  نرم افزار آنها را بروز می‌کند و همیشه اولین کسی خواهید بود که آخرین نسخه های Android را هر ساله دریافت خواهید کرد.

بهترین گوشی‌های اندرویدی برای گرفتن سلفی

۴- Samsung Galaxy Note 10 و Note 10 Plus

بهترین گوشی‌های اندرویدی برای گرفتن سلفی

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس جدیدترین دستگاه‌های موجود در این لیست هستند. برخلاف تمام تلفن‌های دیگری که تاکنون در این لیست مشاهده کرده‌ایم، سری Galaxy Note 10 فقط یک دوربین سلفی در قسمت جلو دارد. البته این نکته نباید شما را گمراه کند، با وجود این نکته باز هم این دو گوشی هیولای سلفی هستند. دوربین سلفی منفرد یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی (۲٫۲ / ƒ) با نمای دید وسیع دارد. نتایج سلفی گرفتن با آن هم مشابه چیزی مانند سری Google Pixel 3 است.

البته نرم افزار دوربین سلفی این دو اسمارتفون تمایل دارد از الگوریتم‌های زیبایی‌سازی، بیش از حد استفاده کند. این مورد به سلفی‌ها – به خصوص پوست سوژه – ظاهری غیرطبیعی می‌دهد. قبل از گرفتن عکس توصیه می‌شود فیلترها را اضافه کنید که بسیار آسان است. فراموش نکنید که در پشت Galaxy Note 10 Plus چهار سنسور دوربین وجود دارد: دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور ToF. چهار سنسور کنار هم، بهترین عکس‌هایی را که یک اسمارت فون می‌تواند ثبت کند را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بهترین گوشی‌های اندرویدی برای گرفتن سلفی

۵- Huawei P30 و P30 Pro

بهترین گوشی‌های اندرویدی برای گرفتن سلفی

در واقع ، هواوی P30 Pro  که به همراه هوآوی P30 در بهار سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد، لقب بهترین دوربین کلی گوشی‌های هوشمند را برای خود نگاه داشته بود تا اینکه ماه‌ها بعد گلکسی نوت ۱۰ پلاس این لقب را ازآن خود کرد. که البته این مورد از شایستگی‌های این دو مدل هوآوی کم نمی‌کند. همانند خانواده Galaxy Note 10، سری P30 تنها یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در قسمت جلویی دارد که عکس‌های شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سری P “هواوی” همواره در تلاش بود تا بهترین ویژگی‌های عکس را در یک تلفن هوشمند به شما ارائه دهد و P30 Pro به طور خاص، نقطه اوج این جاه‌طلبی است.

به خاطر داشته باشید که P30 و P30 Pro از یک سنسور جلوی یکسان برخوردار هستند (بنابراین سلفی ها با هر دو دستگاه تقریباً یکسان خواهند بود) اما در دوربین عقب کمی متفاوت هستند.

بهترین گوشی‌های اندرویدی برای گرفتن سلفی

۶-  LG V50 ThinQ 5G

بهترین گوشی‌های اندرویدی برای گرفتن سلفی

LG V50 ThinQ 5G یک تفاوت بزرگ با مابقی گوشی‌ها دارد و تنها دستگاه ۵G در این لیست است. اتصال به شبکه‌های ۵G به هیچ وجه در تهیه سلفی کمک نمی‌کند، اما تنظیم سلفی سنسور دوگانه در V50 مطمئناً این کار را انجام می‌دهد. لنز اول یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استاندارد و سنسور دوم ۵ مگاپیکسلی است. این سنسورها با هم جفت شده و  عکس‌های درجه یک را ارائه می دهند و V50 ThinQ را به یکی از بهترین تلفن‌های سلفی در بازار تبدیل می‌کنند.

بطور کلی پنج دوربین (در پشت تلفن سه عدد لنز وجود دارد) عکس‌های باورنکردنی تحویل داده و عملکردی مشابه Galaxy S10 Plus و Huawei P30 Pro به همراه دارند. عاشقان لنزهای با زاویه دید عریض به ویژه برای سلفی گروهی باید بدانند که این گوشی همان مدلی است که به دنبال آن بودند.

بهترین گوشی‌های اندرویدی برای گرفتن سلفی

۷- OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro

بهترین گوشی‌های اندرویدی برای گرفتن سلفی

 دوربین‌های OnePlus معمولاً به اندازه سایر برندهای بزرگ مانند Google، Samsung و Huawei خوب نیستند. از طرف دیگر، یک تلفن هوشمند و خوب OnePlus تقریباً همیشه کمتر از پرچمداران هر یک از این شرکت‌ها قیمت خواهد داشت. OnePlus 7 Pro، اما کم از دیگر  تلفن‌های هوشمند این لیست ندارد و ویژگی منحصر بفرد آن برخوداری از یک دوربین سلفی پاپ آپ است. هنگامی که با تلفن به صورت عادی کار می‌کنید،دوربین سلفی قابل مشاهده نیست، حتی اگر برنامه دوربین را باز کنید. اما هنگامی که برنامه دوربین را به حالت سلفی تغییر دهید، مکانیسم پاپ آپ جادوی خود را به کار می‌گیرد.

این دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی عکس‌های خوبی را ارائه می‌دهد. اپلیکیشن دوربین OnePlus به تازگی پیشرفت‌هایی هم داشته است، بنابراین شما می توانید کنترل زیادی بر روی حالت‌های پیشرفته عکسبرداری داشته باشید. حتی می‌توانید تنظیمات زیبایی را به اندازه دلخواه تغییر دهید (یا آنها را کاملاً خاموش کنید). اگر می‌خواهید مقداری پول نقدی پس انداز کنید، OnePlus 7 کمی ارزان‌تر بوده و از همان سخت افزار دوربین جلویی برخوردار است (هرچند که دوربین اصلی یکسانی ندارند).

بهترین گوشی‌های اندرویدی برای گرفتن سلفی

۸-  Samsung Galaxy Note 9

بهترین گوشی‌های اندرویدی برای گرفتن سلفی

سامسونگ گلکسی نوت ۹ قدیمی‌ترین گوشی در این لیست است که در آگوست سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد.. با این حال طبق گفته DxOMark، گلکسی نوت ۹ هنوز ششمین تلفن برتر برای سلفی است.  DxOMark برای سلفی‌های این گوشی نمره ۹۲ را در نظر گرفته که همان نمره گوگل پیکسل ۳ است.

دوربین سلفی ۸ مگاپلکسلی با زاویه دید عریض (۱٫۷ ƒ) است، بنابراین نتایج بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد. در کل  Note 9 بهترین تلفن ۲۰۱۸  است.

بهترین گوشی‌های اندرویدی برای گرفتن سلفی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن