خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلراهنمای خریدمقایسه گوشینقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

بررسی و مقایسه کامل گوشی‌های پرچم‌دار سال ۲۰۱۹ میلادی

سال ۲۰۱۹ شرکت‌های ساخت موبایل سیاست همیشگی خود را کنار گذاشتند. این شرکت‌ها تعداد گوشی‌های پرچمدار خود را افزایش دادند. حقیقاً امسال هم گوشی‌های میان‌رده و هم پرچم‌دار یک رنسانس را تجربه کردند، علاوه بر اینکه این شرکت‌ها تعداد دستگاه‌های پرچمدار خود را افزایش دادند. قابلیت‌های جدیدی نیز در این گوشی‌ها مورد استفاده قرار گرفت. در واقع امسال اولین سالی بود که گوشی‌های تاشو وارد بازار شدند و چندین شرکت محصولات خود را روانه بازار کرده‌اند. از این میان می‌توان به مدل‌های گلکسی فولد و موتو ریزر و هوآوی میت ایکس اشاره کرد. علاوه بر این از نظر دوربین نیز این گوشی‌ها ارتقاء قابل‌توجهی پیدا کردند که برای خرید گوشی گزینه های خوبی هستند.

به طور کلی در ویدئو زیر گوشی‌های پرچمدار اس ۱۰ پلاس، نوت ۱۰ پلاس، سونی اکسپریا ۱، گوشی‌های آیفون، وان پلاس ۷تی، وان پلاس ۷تی پرو با هم مقایسه شده است:

آیفون:

گوشی‌های آیفون امسال بعد از مدت‌ها تعداد لنز‌های مورد استفاده در دوربین اصلی خود را افزایش دادند. در مجموع گوشی آیفون امسال در سه مدل به نام‌های آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس را روانه بازار شد.

سامسونگ:

همچنین سامسونگ نیز به همین ترتیب عمل کرد. سامسونگ علاوه بر گوشی تاشو خود و طیف وسیعی از گوشی‌های میان‌رده از گوشی‌های گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس، نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس نیز رونمایی کرد که از چندین نظر، عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود نشان دادند.

 

 جشنواره فیلم فجر 00:07 / 06:51 بررسی کامل گوشی های پرچمدار سال 2019 میلادی

گوگل پیکسل:

گوگل پیکسل نیز از جمله گوشی‌های اندرویدی است که از نظر قابلیت‌های دوربین یکی از مدعیان این بازار محسوب می‌شود. سال ۲۰۱۹ شرکت گوگل، دستگاه‌های گوگل پیکسل ۴ و گوگل پیکسل ۴ ایکس ال را روانه بازار کرده است. از نظر دوربین این گوشی‌ها می‌توانند جزء بهترین گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شوند.

هوآوی:

هوآوی نیز از ارتقاء دوربین‌ها به عنوان برگ برنده خود در مقابل تحریم‌ها و روابط تیره خود با دولت آمریکا استفاده کرده است. حقیقتاً عملکرد دوربین پرچم‌داران این برند بسیار قابل‌توجه است. هوآوی پی ۳۰ پرو و هواوی میت ۳۰ پرو از جمله گوشی‌های این برند در سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شوند. این گوشی‌ها نیز از چندین نظر عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه داده‌اند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

وان پلاس:

وان پلاس نیز یکی از شرکت‌هایی است که گوشی‌های خود را دوبار در سال، راهی بازار می‌کند. امسال نیز این شرکت علاوه بر وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو، نسخه‌های وان پلاس ۷تی و وان پلاس ۷ تی پرو را نیز راهی بازار کرده است. بدون شک نسخه وان پلاس ۷ تی پرو علاوه بر عملکرد خارق‌العاده خود از طراحی زیبایی نیز بهره برده است. بدون شک این مدل‌ها نیز با ویژگی‌هایی که دارند می‌تواند جزء بهترین گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شوند.

سونی:

سونی نیز از این قافله عقب نمانده و یک مدل پرچم‌دار را به نام اکسپریا ۱ روانه بازار کرده است.

تعداد رقبا در بخش پرچمدار موبایل زیاداست. حال می‌بایست دید که کدام یک از این مدعیان، در این میدان پیروز خواهند شد. در ویدئو زیر عملکرد برخی از این پرچمداران مدعی با هم مقایسه شده است. گرچه جای برخی از مدل‌های پرچم‌دار دیگر مثل شیائومی در این ویدئو خالی است؛ اما شما می‌توانید در ویدئو موجود در متن تفاوت بین این مدل‌ها را در برخی موارد مشاهده کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن