خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلنقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

تست باتری شیائومی می ۱۰ در اجرای بازی PUBG Mobile!

به نظر شما چه عواملی بر کسب یک تجربه لذت‌بخش بازی در یک گوشی موبایل تأثیرگذار است؟ آیا گوشی‌های منحصراً گیمینگ بهتر عمل خواهند کرد و یا گوشی‌های پرچمدار با تراشه قدرتمند؟

تست باتری شیائومی می ۱۰ در اجرای بازی PUBG Mobile

با توجه به اینکه این روزها قابلیت‌های گیمینگ ارتقاء پیدا کرده و نمایشگر‌هایی با نرخ رفرش بالا راه خود را به حوزه گوشی‌های موبایل باز کرده‌اند، عملکرد باتری نیز برای اکثر خریداران از اهمیت زیادی برخوردار گشته است. حال این سوال مطرح می‌شود که چه عواملی، بر عملکرد باتری و طول عمر آن در گوشی‌های جدید تأثیر‌گذار خواهد بود؟ شاید بهترین مثالی که جواب همه این سوالات را خواهد داد گوشی شیائومی می ۱۰ باشد.

در این ویدئو برای اینکه عوامل موثر بر طول عمر باتری با وجود تکنولوژی‌های نوآورانه و جدیدی مثل نرخ رفرش بالا، باتری قدرتمند و تراشه پرچمدار را مورد بررسی قرار دهیم، بازی PUBG Mobile به مدت طولانی بر روی شیائومی می۱۰  اجرا شده است.

شیائومی می ۱۰ و شیائومی می ۱۰ پرو گوشی‌هایی هستند از نمایشگری با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی بهره برده‌اند. تراشه آنها نیز بر اساس فرآیند ۷ nm+ ساخته شده که نسبت به نسل قبل خود از نظر بهینه‌سازی مصرف باتری ارتقاء قابل‌توجهی یافته است. باتری استفاده شده در شیائومی می ۱۰ ظرفیتی برابر با ۴۷۸۰ میلی‌آمپری دارد. تکنولوژی شارژ سریع آن نیز ۳۰ واتی است. در این ویدئو عملکرد باتری شیائومی می۱۰ در اجرای بازی PUBG Mobile به چالش کشیده شده و بررسی شده که چه عواملی می‌توانند بر مصرف باتری تأثیر داشته باشند و در نهایت باتری استفاده شده، شیائومی می۱۰ تا چه اندازه می‌تواند دوام داشته باشد. 

عملکرد باتری شیائومی می 10

به طور کلی شیائومی می ۱۰ با برخورداری از یک نمایشگر عالی با نرخ نوسازی بالا توانسته این بازی را بسیار روان اجرا کند. در واقع می‌توان آن را یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای عملکرد گیمینگ در نظر گرفت. 

به طور کلی سری شیائومی می ۱۰ هم از نظر صدا و هم از نظر دوربین بیشترین امتیاز در تست دگزومارک را کسب کرده و از طرفی عملکرد بازی بسیار روان و خارق‌العاده‌ای را از خود به جای گذاشته است. آیا عملکرد بازی در گوشی موبایل برای شما در اولویت قرار دارد؟ نظرات و تجربه خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۶۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن