خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

برخی از خصیصه هایی که در iOS 11.3 اضافه شده است!

برخی از خصیصه هایی که در iOS 11.3 اضافه شده است

همان طور که می دانید گوشی آیفون از سیستم عامل iOS استفاده می کنند هم اکنون جدیدترین نسخه این سیستم عامل iOS11 بوده که در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ معرفی شده است. هم اکنون نیز به روز رسانی شده و خصیصه هایی به آن اضافه شده است. از جمله این خصیصه ها می توان به این موارد اشاره کرد؟

۱- تجربه جدیدی از AR( پشتیبانی از هوش مصنوعی)

برخی از خصیصه هایی که در iOS 11.3 اضافه شده است

اپل همچنان در این فن آوری در حال نوع آوری است و در این زمینه می توان گفت که پیشتاز است. شرکت اپل با معرفی ARKit 1.5 برای توسعه دهندگان این امکان را به وجود آورده است که تجربه ای از هوش مصنوعی  بیشرفته تر و جذاب تری را ارائه داده که برای ارتباط با سراسر دنیا سازگارتر بوده و ابزارهایی را در اختیار قرار دهد که بتوان اپلیکیشن های هوشمند را به نحو بهتری مدیریت کرد. ARKit 1.5 برای توسعه دهندگان معرفی خواهد شد.

ARKit قادر خواهد بود اشیای مجازی روی دیوارها، درها و دیگر سطوح عمودی قرار دهد. علاوه بر این، قادر خواهد بود سطوح نامنظم شکل را با شیوه ای دقیق تر نشان دهد. دنیای واقعی از طریق دوربینی با ۵۰ درصد رزولوشن بیشتر مشاهده شده و فوکوس خودکار نیز به آن اضافه شده است.

برخی از خصیصه هایی که در iOS 11.3 اضافه شده است

۲- پیام ها می توانند ایموجی های جدیدی را دریافت کنند:

برخی از خصیصه هایی که در iOS 11.3 اضافه شده است

همان طور که می دانید اپل در گوشی آیفون ایکس این امکان را به وجود آورد که کاربران بتوانند از حالت های صورت خود و صدای خود به عنوان ایموجی استفاده کنند. حال در این نسخه از ios  چندین ایموجی جدید اضافه شده است. این ایموجی های جدید شامل اینوجی شیر، خرس، و اژدها و جمجمه هستند. در آیفون ایکس با استفاده از تراشه Bionic A11 و دوربین TrueDepth این امکان به وجود آمده است که بیش از ۵۰ حرکات عضلانی صورت را گرفته و تجریه و تحلیل می کند سپس قابلیت انمیشن اجازه می دهد کاربران بتوانند ایموجی های زنده را در قالب ۱۶ کاراکتر ارسال کنند. این قابلیت یکی از قابلیت های منحصر به مفرد گوشی آیفون ایکس به حساب می آید.

برخی از خصیصه هایی که در iOS 11.3 اضافه شده است

یکی از قابلیت های که به این نسخه اضافه شده است قابلیت چت تجاری است. با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند مستقیما با مشاغل ارتباط مستقیم داشته باشند. با استفاده از این قابلیت می توانید با نماینده خدمات ارتباط برقرار کرده صحبت کنید و یا قرار ملاقات تنظیم کنید و یا اینکه از این طریق خرید خود را انجام دهید. همچنین اطلاعات تماس کاربر  با نهاد تجاری به اشتراک گذاشته نمی شود.

۳- ایجاد پرونده های سلامت در اپلیکیشن های مرتبط با سلامتی:

برخی از خصیصه هایی که در iOS 11.3 اضافه شده است

یکی از قابلیت های که به این نسخه اضافه شده است Health Records است. این قابلیت می تواند برای بیماران مفید باشد این قابلیت اطلاعات مربوط به بیمارستان کلینیک و برنامه های مرتبط با سلامت را یک جا ثبت کرده و در یک پرونده نگهداری می کند بنابرین دسترسی به اطلاعات بزشکی از منابع مختلف را هر زمان و در هر کجا که باشند را برای کاربران آسان می کنند. بیماران از نهادهای بزشکی مشارکتی اطلاعت چندین منبع مختلف را در یک پرونده داشته و می توانند اعلان های منظمی را در رابطه با جواب آزمایش، و شرایط داروها و غیره دریافت کنند. همچنین اطلاعات پزشکی نیز رمز گذاری شده و با رمز عبور محافظت می شود.

برخی از خصیصه هایی که در iOS 11.3 اضافه شده است

۴- قابلیت پخش موزیک ارتقاء یافته است:

برخی از خصیصه هایی که در iOS 11.3 اضافه شده است

Apple Music به زودی محلی برای موزیک ویدئو ها خواهد شد شما می توانید بدون مزاحمت آگهی ها موزیک ویدئو مورد نظر خود را پخش کنید.

۵- قابلیت Apple News ارتقاء یافته است:

استفاده از آن راحت تر شده است. شما می توانید با یک گروه از ویدئو های جدید در For You جدیدترین اخبار را دریافت کنید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

۶- HomeKit:

HomeKit تأیید اعتبار نرم افزار HomeKit یک راه عالی برای برنامه نویسان فراهم می کند تا پشتیبانی HomeKit از لوازم جانبی موجود فراهم کرده در حالی که ایمنی و محافظت از اطلاعات خصوصی را فراهم می کند. احراز هویت نرم افزار HomeKit به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا پشتیبانی HomeKit را به لوازم جانبی موجود اضافه کنند.

۷- پشتیبانی از AML:

پشتیبانی از AML یا موقعیت یابی پیشرفته در کشورهایی که از این قابلیت پشتیبانی می شود می تواند در مواقع اضطراری پیامی را از موقعیت مکانی کاربر به سرویس های اضطراری ارسال کند.

۸ – iOS 11.3 خصیصه های جدیدی را برای نشان داده سلامت باتری اضافه کرده است:

با استفاده از این قابلیت اگر یک باتری نیاز به سرویس داشته باشد این خصیصه ها توصیه می شود. از قسمت تنظیمات – تنظیمات< باتری می توانید این خصیصه را تنظیم کنید هم اکنون این تنظیمات برای آیفون ۶ و مدل های جدیدتر این گوشی موبایل در دسترس قرار دارد. علاوه بر این کاربران هم اکنون می توانند ببیند که آیا خصیصه مدیریت نیرو که به صورت پویا به منظور جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی طراحی شده است عملکرد ماکسیمم را مدیریت می کند یا خیر؟ اولین بار که این خصیصه در سیستم عامل iOS 10.2.1 معرفی شد به صورت پیش فرض روشن بود اما در این نسخه شما می توانید آن را خاموش کنید.

نکته ای دیگری که می بایست خاطر نشان کرد این است که اپل هنوز بر روی این خصیصه کار می کند بنابرین در نسخه آزمایشی یا iOS 11.3 یا نسخه بتا این خصیصه عمل نخواهد کرد. قبل از اینکه شرکت اپل این خصیصه را کاملا عملی کند ما تنها مفهوم این خصیصه را بیان کردیم و بیان می کنیم که این خصیصه چگونه بوده و به چه صورتی کار خواهد کرد و چالش های پیش روی اپل بعد از عملی کردن کامل این خصیصه چیست.

برخی از خصیصه هایی که در iOS 11.3 اضافه شده است

اپل در این زمینه دارای چهار چوب است چرا که تا به امروز چندین روش را برای نشان دادن وضعیت باتری در لپ تاپ شما در MacOS ارائه داده است. یکی از این راه ها این است که با انتخاب اطلاعات سیستم، می توانید پاور را انتخاب کرده و از این طریق می توانید وضعیت باتری و Cycle Count را ببینید. همچنین می توانید روی آیکون باتری در منوی macOS کلیک کرده در حالی که روی کلید ALT فشار می دهید و به این ترتیب از وضعیت باتری آن مطمئن شوید. در macOS Apple چهار وضعیت برای باتری وجود دارد: Normal، Replace Soon،Replace Now و Service Battery وجود دارد.

مفاهیم اولیه مدیریت عملکرد و سلامت باتری در سیستم عامل iOS 11.3  آیا این قابلیت در سیستم عامل iOS ارتقاء یافته است؟ حتی با وجود اینکه این نسخه بسیار به macOS است اما این چیزی نیست که انتظارش داشته باشیم. اولین مفهوم این است که چگونه اپل به شما اجازه می دهد تا از سلامت باتری گوشی خود باخبر شود. بنابرین در این نسخه می توان به سادگی به تنظیمات گوشی خود رفته و از قسمت باتری وضعیت باتری خود را مشاهده کنید.

گوشی های هوشمندی چون  iPhone 8 و iPhone 8 Plus و iPhone X هنوز به این خصیصه مجهز نشده اند بنابرین این سوال مطرح می شود که آیا ما می توانیم از این خصیصه در این گوشی ها استفاده کنیم یا خیر؟سوال بعدی که ممکن است به وجود آید این است که آیا شرکت اپل کاربران خود را مطلع خواهد کرد که شرایط باتری گوشی آنها تغییر کرده است یا خیر؟ اگر بخواهیم این سناریو در نظر بگیریم یک روز گوشی شما سلامت بوده در حالی که روز دیگر سالم نیست.  احتمالا بعد از انتشار زیرنقطه ios شرکت اپل گوشی های آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس، و آیفون ایکس را به خصیصه مدیریت نیروی داینمیک مجهز خواهد کرد.

بر اساس خط مشی پیرامون این موضوع اپل موظف است که به محض تغییر وضعیت باتری به کاربر اطلاع دهد در نتیجه مدیریت عملکرد حداکثر کارایی را داشته و بنابرین مانع از خاموش شدن غیر منتظره می شود. مفهوم زیر نشان می دهد که اعلان ها بر روی قفل صفحه نمایش به چه صورتی نشان داده خواهند شد.

توجه داشته باشید که در اینجا از شرایط سلامت بودن باتری macOS استفاده می کنیم اما بدون شک اپل از اصطلاحات متفاوتی استفاده خواهد کرد. در مفهومی که از آن حرف می زنیم این اپشن ارائه می شود که مستقیما به حالت مدیریت انرژی در تنظیمات روید همانند زمانی که حالت انرژی پایین انتخاب می شود. آیا اپل کاربران خود را تشویق می کند تا این کار را انجام دهند یا خیر؟هنگامی که وضعیت باتری آیفون تغییر کرده است و مدیریت عملکرد لمس شده است، صفحه باتری می تواند چیزی شبیه به این باشد.

در اینجا می توانید خصیصه مدیریت عملکرد یا Performance Management را روشن و یا خاموش کنید. اپل این خصیصه را به صورت پیش فرض روشن گذاشته است تا برای کاربران روشن شود که به طور کلی نباید خصیصه مدیریت عملکرد را خاموش کنند.

این مرجع خرید گوشی جزئیاتی را در رابطه با این اکوسیستم مطرح کرده است نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن