خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار گوشی موبایل

باتری گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس برنده رقابت با گوشی‌های مطرح بازار

گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس دقیقاً نسل بعدی آیفون ایکس اس مکس به شمار می‌رود؛ اما خاطر نشان می‌شود که این شرکت تولید آیفون XS را متوقف کرده است. سال گذشته، عمر باتری گوشی آیفون ایکس اس با وجود داشتن صفحه نمایش بزرگ ۶٫۵ اینچی، تنها یک ساعت و نیم از آیفون ایکس بیشتر بود. امسال شرایط به طور چشمگیری تغییر داشته و به سمت پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان پیش رفته است. بنابراین این شرکت، آیفون ۱۱ پرو مکس را به باتری مجهز کرده که عمر آن از تمام انواع گوشی‌هایی که تاکنون توسط این شرکت تولید‌ شده فراتر رفته است.

عملکرد عالی باتری آفون 11 مکس نسبت به سایر مدل ها

 اپل باتری این گوشی را به عنوان قوی‌ترین باتری ارزیابی کرده که تاکنون توسط این شرکت تولید شده است قطعاً این موضوع یک پیشرفت چشم‌گیر محسوب می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون باتری این مدل و عملکرد باتری آن در ادامه با ما همراه شوید.

آیفون 11 پرو مکس

طبق آماری که شرکت اپل در وب‌سایت خود منتشر کرده، عمر باتری در گوشی iphone 11 pro max به رکورد تازه‌ای دست یافته است تا جایی که ظاهراً باتری این گوشی می‌تواند تا ۵ ساعت بیش از گوشی آیفون ایکس اس مکس دوام داشته باشد. بنابراین باتری آن می‌تواند تا ۶٫۵ ساعت بیش از گوشی آیفون ایکس سال ۲۰۱۷ عمل کند. در مقابل، باتری نسخه ارزان‌تر آن یعنی آیفون ۱۱ پرو نیز چیزی زیادی برای گفتن ندارد.

باتری گوشی جدید ۵٫۸ اینچی که تازه معرفی شده هم ۴ ساعت بیشتر از آیفون ایکس اس دوام خواهد داشت. مطمئناً طول عمر آن از گوشی ایکس اس مکس طولانی‌تر خواهد بود. دلیل اینکه چرا باتری آیفون ۱۱ پرو مکس به طور قابل توجهی عمل می‌کند استفاده اپل از فناوری جدید صفحه نمایش است. با وجود اینکه روشنایی این گوشی می‌تواند به ۸۰۰ تا ماکسیسم مقدار ۱۲۰۰ نیت برسد، باز هم می‌تواند در مقایسه با مدل‌های سال گذشته تا ۱۵ درصد راندمان بهتری داشته باشد، که نتیجه آن طول عمر باتری شگفت‌‍انگیز آن خواهد بود.

باتری آیفون 11 پرو مکس

علاوه بر این، گفته می‌شود وجود پردازنده بیونیک A13 که براساس معماری N7Pro TSMC ساخته شده هم مدیریت باتری بهتری را برای آن ارائه خواهد داد. بنا‌به‌ گفته شرکت اپل، پردازنده گرافیکی ۴ هسته‌ای اپل که در چیپست A13 یافت می‌شود تا ۱۵ درصد مصرف باتری را کاهش داده است. به این علت که دو هسته عملکردی موجود در این پردازنده تا ۳۰ درصد کارآمد‌تر از هسته high-power پردازنده یونیک A12 سال گذشته بوده و از سوی دیگر، هسته‌های low-power موجود در آخرین تراشه اپل نسبت به همین هسته‌ها در تراشه سال قبل، تا ۴۰ درصد راندمان بهتری را نشان داده در نهایت به قدرت بیشتر باتری iphone 11 pro max نتیجه داده است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

اکنون باید منتظر باشیم و ببینیم که این گوشی چگونه با Mate 30Pro، (پرچم‌دار بعدی هوآوی که به پردازنده EUVKirin990 مجهز خواهد شد) رقابت خواهد کرد. انتظار می‌رود آن هم به یک باتری قوی مجهز شود. قطعاً ما منتظر خواهیم بود و شما را از آخرین اخبار روز آگاه خواهیم کرد. هنوز اطلاعی از قیمت گوشی در دسترس نیست. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟ 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن