خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

اولین گوشی موبایل دنیا با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ رسماً رونمایی شد!

قبلاً در خبرها شنیده شد که شیائومی قصد دارد اولین موبایل با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ را روانه بازار کند. قرار بود سری شیائومی می ۱۰ اولین گوشی‌هایی باشند که به این پردازنده مجهز خواهند شد. سری گلکسی اس ۲۰ نیز داوطلب بعدی دریافت این تراشه قدرتمند در نظر گرفته می‌شد. با کمال تعجب در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۲۰ اولین گوشی موبایل دنیا با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ رسماً رونمایی شد.

امروز مورخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد که این دو برند ظاهراً نمی‌توانند جزء اولین شرکت‌هایی باشند که محصولات خود را با این تراشه راهی بازار می‌کنند؛ چرا که این رکورد در دست شرکت دیگری است. یکی از تولیدکنندگان چینی دیگر یا شرکت زد تی ای ظاهراً موفق شده است که اولین گوشی موبایل دنیا با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ را رونمایی کند.

زد تی ای به عنوان یکی از شرکت‌های چینی سازنده موبایل با رونمایی از اولین گوشی دنیا با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ سامسونگ و شیائومی را به عقب رانده است. این شرکت گوشی زد دی ای آکسون ۱۰ اس پرو را رسماً معرفی کرد.

مشخصات ZTE Axon 10s Pro:

اولین گوشی با تراشه اسنپدراگئن 865

در رابطه با مشخصات این گوشی می‌بایست گفت که زد تی ای آکسون ۱۰ اس پرو در مقایسه با نسخه سال قبل، تغییر چندانی نداشته است. همانند نسخه قبل از یک نمایشگر خمیده ۶.۴۷ اینچی از نوع AMOLED بهره برده که رزولوشن Full HD را ارائه می‌دهد. این نمایشگر همچنین نسبت تصویر ۱۹.۵: ۹ را بکار گرفته است. همانند بسیار از گوشی‌های پرچم‌دار زد تی ای آکسون ۱۰ اس پرو نیز از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره برده و برای جای دادن دوربین سلفی نیز از ناچ قطره‌ای شکل استفاده کرده است. 

دوربین عقب آن سه‌گانه بوده و لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. علاوه بر این لنز، یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی زاویه باز (۱۲۵ درجه) و یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی نیز این تکمیل‌کننده این ماژول سه‌گانه هستند. این گوشی برای دوربین سلفی نیز از یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی بهره برده است.

همچنین از Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کند و از فناوری Link-Booster برخوردار است که می‌تواند به صورت یکپارچه برای برقراری یک اتصال بهتر،  بین شبکه‌های Wi-Fi ،LTE یا ۵G جابجا شود. هنوز در رابطه با قیمت گوشی پرچم‌دار و اینکه در چه بازارهایی و در چه زمانی عرضه خواهد شد اطلاعاتی منتشر نشده است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن