خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

عرضه اولین گوشی دنیا با پشتیبانی از شبکه ۵

امسال نسخه بعدی گوشی شیائومی می میکس ۲ به نام شیائومی می میکس ۲ اس رونمایی شد اما نسخه دیگری از این پرچم دار با امکانات منحصر به فرد در راه است. شیائومی اخیرأ طراحی و تاریخ رونمایی از Xiaomi Mi Mix 3 را تایید و همچنین از چند روز قبل، شروع به انتشار امکانات این پرچم دار کرده است. این بار از دو ویژگی مهم این گوشی موبایل رونمایی شده است. شیائومی در صفحه رسمی فیس بوک خود اعلام کرده که شیائومی می میکس ۳ اولین موبایل در دنیا بوده که سازگاری کاملی با شبکه ۵G دارد.

می توان گفت که این مدل قطعا یک شاهکار بی نظیر به حساب می آید. گرچه قبلا گفته شده که یکی از مدل های گوشی موتورولا به نام موتو زد ۳ که در اواخر ماه آگوست معرفی شده از نظر فنی اولین موبایلی است که از تکنولوژی ۵G پشتیبانی می کند اما در واقع به ۵G Moto Mod جداگانه ای نیاز داشته که تا سال ۲۰۱۹ در دسترس کاربران قرار نمی گیرد.

 

علاوه بر این با عنوان “اولین گوشی جهان” شیائومی از طریق پیج فیسبوک UK خود تایید کرده که Mi Mix 3 اولین گوشی است که از ۱۰ گیگابایت رم نیز برخوردار خواهد بود. خاطر نشان می شود که ممکن است این نسخه خاص از این گوشی در همه بازارها عرضه نشود و تنها عده ای از مشتریان قادر به خرید این نسخه باشند و به جای آن نسخه ۸ و ۶ گیگابایتی از آن به طور گسترده تر در دسترس قرار خواهد گرفت.

عرضه اولین گوشی دنیا با پشتیبانی از شبکه ۵

شیائومی می میکس ۳ احتمالا در تاریخ ۲۵ اکتبر رونمایی شود و در دو سه هفته اول تنها در بازارهای چین به فروش می رسد اما در اواسط ماه نوامبر در سایر نقاط دنیا هم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. از نظر آپشن های رنگی هم گفته شده که این مدل از گوشی شیائومی احتمالاً در رنگ های مشکی، سبز زمردی، آبی تیره در دسترس قرار خواهد گرفت اما این نکته را هم می بایست خاطر نشان کرد که هنوز هیچ تکنولوژی که از شبکه ۵G پشتیبانی کند عرضه نشده از این رو احتمالا به مودم خارجی مثل Qualcomm’s X24 و X50 دیگری نیاز داشته باشد که در کنار چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ کار خواهد کرد و یا اینکه می‌بایست تا عرضه و معرفی چیپست Snapdragon 8150 موکول شود که ممکن است تا سال آینده به طول انجامد. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن