خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلویدئو

اولین تصاویر واقعی منتشر شده از گوشی وان پلاس ۸ پرو+ویدئو

در رابطه با یک پرچمدار هنگام خرید گوشی چه مشخصه‌ای در اولویت قرار دارد؟ تاکنون چند مدل از پرچمداران ۲۰۲۰ معرفی شده‌اند که هر کدام حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. گوشی وان پلاس ۸ نیز یکی از مدعیان سال ۲۰۲۰ خواهد بود. بر طبق گزارشات منتشر شده تاکنون این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کرده و از ترند‌های تکنولوژی نوآورانه بهره خواهد برد. در این ویدئو اولین تصاویر منتشر شده از گوشی جنجالی وان پلاس ۸ پرو و برخی از مشخصات آن را شاهد هستید.

مشخصات وان پلاس ۸ پرو:

بر طبق گزارشات منتشر شده وان پلاس ۸ پرو، از نمایشگر Fluid AMOLED استفاده خواهد کرد. همچنین این نمایشگر نیز همانند پرچم‌دارانی چون شیائومی می ۱۰ پرو و گلکسی اس ۲۰ اولترا از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. پشتیبانی از تکنولوژی HDR10+ در این نمایشگر نیز بدون شک آن را به بهترین نمایشگر‌های موبایل در سال ۲۰۲۰ تبدیل خواهد کرد. می‌بایست دید که شرکت وان پلاس چه ترفندهایی را برای مقابله و رقابت با سایر پرچمداران ارائه خواهد داد.

وان پلاس 8 پرو

در رابطه با دوربین هم نیز خاطر نشان می‌شود که یک ماژول سه‌گانه را به خدمت خواهد گرفت و لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. شاید مهمترین نقطه قوت وان پلاس ۸ پرو باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپری آن باشد که با پشتیبانی از نسخه فست شارژ ۵۰ واتی، عملکرد بی‌نظیری را ارائه خواهد داد. در ویدئو موجود نیز اولین تصاویر واقعی از این گوشی منتشر شده که شما می‌توانید کاملاً طراحی آن را ببینید. 

این گوشی‌ها قرار است در تابستان روانه بازار شوند. گفته می‌شود که این سری احتمالاً در سه نسخه oneplus 8، نسخه پرو و همچنین  نسخه لایت به بازار عرضه خواهند شد. در رابطه با طراحی دوربین سلفی نیز خاطر نشان می‌شود که این گوشی‌ها از دوربین هول-پانچ بهره خواهند برد. تراشه آن نیز همانند گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ و شیائومی می ۱۰ اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود و قرار است به ۸ گیگابایت رم مجهز شوند.

تاکنون اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر شده و اکنون ما می‌دانیم که وان پلاس ۸ پرو قرار است از چه مشخصاتی استفاده کند. نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن