خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلسیستم عامل

اندروید خام؛ هنوز جزء محبوبترین‌هاست

امروزه، در دنیای موبایل، نرم‌افزار به یکی از موضوعات داغ تبدیل شده است. شرکت‌های زیادی در سطح گستره، روی سفارشی‌سازی نرم افزار خود سرمایه‌گذاری کرده‌اند. گرچه هوآوی مجبور شده که سیستم‌عامل اختصاصی خود را سازمان‌دهی کند. اخیراً در یک نظر‌سنجی از کاربران پرسیده شده که کدام سیستم عامل را ترجیح می‌دهند و یا سیستم‌عامل مورد علاقه آنها چیست؟ طبق نظرسنجی، نتایج، به آنچه که انتظار می‌رفت نزدیک بود. عده زیادی از افراد نظر خود را اینگونه بیان کردند: هیچ چیز به پای اندروید خام گوگل نمی‌رسد. گرچه شما می‌توانید نرم‌افزار‌های دیگر را سفارشی کرده و یا تغییر دهید؛ اما در این بررسی انجام گرفته برنده میدان اندروید خام گوگل است. 

  نتایج را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

بهترین رابط کاربری در موبایل

اعداد و ارقام به دست آمده نشان می‌دهد که ۳۱ درصد افراد به اندروید خام اشاره کردند. این رقم به رابط کاربری One UI بسیار نزدیک است که ۲۸ درصد آرا را به خود اختصاص داده است. EMUI هم در رتبه سوم قرار می‌گیرد که در حال حاضر نسخه سفارشی اندروید در گوشی‌های هوآوی و آنر است. OxygenOS در مرتبه چهارم قرار می‌گیرد که برای کاربران وان پلاس شناخته‌شده است. استفاده از نسخه‌های مختلف اندروید در تولید‌کنندگان گوشی موبایل بسیار جالب است، مخصوصاً زمانی که آمار آن با میزان سهم بازار مقایسه می‌شود.

سامسونگ با ۲۳ درصد از سهم بازار در سه ماهه اول ۲۰۱۹، یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان گوشی در دنیا به حساب می‌آید. هوآوی با ۱۸٫۹ درصد در مرتبه دوم قرار می‌گیرد. گوگل و چندین تولید‌کننده دیگر مثل موتورولا و نوکیا که نسخه کاملاً خام اندروید را به کار گرفته‌اند در لیست ۶ تولید کننده اول جهان نیستند؛ اما جزء برنده‌های این مقایسه در نظر گرفته می‌شوند. مخاطبان بررسی این سایت از سراسر جهان نیستند در حالی که این ارقام، آمار فروش جهانی را نشان می‌دهد؛ اما در اینجا به موضوعی اشاره می‌شود که یک دید کلی در مورد این قضیه را به شما می‌دهد.

بهترین رابط کاربری موبایل چیست

این بررسی توسط سایت AndroidPIT انجام گرفته که مخاطبان و خوانندگان آن از ۲۲۹ کشور هستند. کشورهایی مثل استرالیا، ایالات‌متحده، بریتانیا، هند و کانادا و فیلیپین جزء ۱۰ کشور اول هستند. پس جای تعجب ندارد که برندهایی مثل اپو، و ویوو و شیائومی که تقریباً بیشترین سهم بازار را دارند هنوز در کشورهای انگلیسی زبان آن‌طور که باید جایگاه لازم را پیدا نکرده‌اند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن