خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار گوشی موبایل

انتشار رندرهایی از آیفون ۱۲ با طراحی خاص و متفاوت نسبت به سال قبل!

احتمالاً این سری آیفون ۱۲ بیشترین تغییر در طراحی را نسبت به چند نسل قبلی خود خواهند داشت. این سری جدید گوشی آیفون که از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند قرار است در چهار مدل و سه اندازه نمایشگر عرضه شود. احتمالاً این مدل‌ها طراحی کاملاً جدیدی را ارائه خواهند داد. بر طبق شایعاتی که از آیفون ۱۲ منتشر شده، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس ماژول جدیدی از دوربین‌ها را بکار خواهند گرفت، اما همچنان این مدل‌ها به نمایشگر ناچ-استایل مجهز شده و از فریم فلزی نیز بهره خواهند برد.

آیفون 12

از نظر اندازه نمایشگر این مدل‌ها شامل انواع ۵.۴، ۶.۱ و ۶.۷ اینچی هستند. نوع پنل نمایش بکار رفته در این گوشی‌ها نیز OLED بوده و احتمالاً از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی پشیبانی خواهد کرد.

از نظر اندازه نمایشگر این مدل‌ها شامل انواع ۵.۴، ۶.۱ و ۶.۷ اینچی هستند. نوع پنل نمایش بکار رفته در این گوشی‌ها نیز OLED بوده و احتمالاً از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی پشیبانی خواهد کرد. در امتداد این مشخصات ذکر شده، رندرهای جدیدی از یک طرح مفهومی از آیفون ۱۲ به تازگی منتشر شده که دید بهتری را نسبت به آنچه که قرار است در اواخر سال ۲۰۲۰ شاهد آن باشیم ارائه خواهد داد. تصاویر منتشر شده ترکیبی از تمام شایعات و خبرهایی است که تاکنون راجع به گوشی‌های آیفون ۱۲ منتشر شده است.

به طور کلی از جمله جزئیاتی که این رندرها نشان می‌دهند، می‌توان دریافت که مدل‌های جدید آیفون شامل یک آیفون ۱۲ با نمایشگر ۵.۴ اینچی از نوع OLED بوده که از یک دوربین دوگانه در قسمت پنل پشت بهره برده است. علاوه بر این، مدل دیگری نیز با نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED و دوربین دوگانه دیده شده است.

آیفون 12

همچنین یک نسخه ۶.۷ اینچی با نمایشگر OLED با دوربین سه‌گانه نیز در این رندرها دیده می‌شود. مدل‌های استاندارد احتمالاً از یک ماژول دوربین متشکل از لنزهای اولترا و اولتراواید برخوردار هستند. مدل‌های پرو iphone 12 نیز یک لنز اضافه دارند. این لنز احتمالاً تله فوتو خواهد بود. به احتمال زیاد Deep Fusion موجود در آیفون ۱۱ در iphone 12 نیز وجود خواهد داشت.

پیش‌گوی معروف اپل نیز بر نازک بودن این سری نسبت به نسخه قبل تأکید کرده است. حتی برخی معتقداند که حداکثر ضخامت آیفون ۱۲ پرو فقط ۷.۴ میلی‌متر؛ تقریبا ۱۰٪ نازک‌تر از آیفون ۱۱ پرو مکس خواهد بود. سنسورهای مربوط به هر دو Face ID و دوربین TrueDepth نیز در شکاف گوشی‌ها قرار دارند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن