خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار گوشی موبایل

آیفون اس ای ۲ با طراحی آیفون ایکس

این روزها باز هم شایعات و اخبار مربوط به گوشی های آیفون به اوج خود رسیده است. تصاویری مفهومی از یکی دیگر از مدل های جدید گوشی آیفون به نام آیفون اس ای ۲ در برخی از سایت های خبری آنلاین نشان داده شده است. با وجود اینکه تاکنون شرکت اپل وجود این گوشی را به صورت رسمی تایید نکرده است اما تصاویر زیادی از این گوشی در برخی از منابع نشان داده شده است.

 

این تصاویر مفهومی نشان می دهد که آیفون اس ای ۲ شباهت زیادی به گوشی آیفون ایکس دارد. با این وجود، در میانه فریم این گوشی تغییر چشمگیری دیده می شود. در پنل جلو بریدگی یا notch صفحه نمایش دیده شده که نشان می دهد که دقیقا مشابه به گوشی آیفون ایکس است.

آیفون اس ای ۲ با طراحی آیفون ایکس

بر خلاف زوایای منحنی گوشی موبایل iphone x بدنه این گوشی به صورت زاویه دار طراحی خواهد شد. طراحی وسط فریم این گوشی طراحی فریم گوشی آیفون اس ای را در ذهن تداعی می کند. به نظر می رسد که بدنه این گوشی طوری طراحی شده که برای استفاده آسان و حالت استفاده یکدستی ایدآل باشد. چیزی که در گوشی آیفون اس ای نیز دیده شد. گفته می شود که مشخصاتی که در این خبر ذکر شده است به طراحی نهایی گوشی آیفون اس ای بسیار نزدیک است.

آیفون اس ای ۲ با طراحی آیفون ایکس

تاکنون شایعات متعددی پیرامون این گوشی منتشر شده است. در یکی از گزارشاتی که هفته گذشته پیرامون iphone se2 منتشر شده، بیان می کند که این گوشی در پنل عقب تنها از یک دوربین برخوردار بوده و در صفحه نمایش آن نیز بریدگی صفحه نمایش دیده می شود و فریم آن نیز حالت زاویه دار دارد. همچنین این گوشی نیز همانند بسیاری از گوشی های وجود در بازار فاقد جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است. قبلاً رندرهای CAD منتشر شده از آیفون اس ای ۲ نشان داد که طراحی این گوشی مشابه به گوشی آیفون ۵ اس است، در حالی که صفحه نمایش آن از بریدگی صفحه نمایش پشتیبانی می کند. شرکت اپل تاکنون پیرامون این گوشی کاملاً راز دار بوده و اظهار نظری نکرده است؛ اما از اخبار و شایعاتی که پیرامون این گوشی منتشر شده است می توان فهمید که این گوشی در حال تولید است.


در سایت ۱۹کالا به عنوان بهترین سایت مقایسه گوشی می‌توانید هر مدل گوشی موبایلی را که بخواهید هم از نظر نرم افزاری و هم از نظر سخت‌افزاری مقایسه کرده تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.


میزان رضایت مندی مشتریان از آیفون ایکس ۹۹% درصد بوده و با حمل و نقل ۱۶میلیون واحد در طی چند ماه گذشته یکی از پرفروش‌ترین گوشی های سال ۲۰۱۷ بوده است. به نظر می رسد که این شرکت باز هم از قابلیت Face ID و بریدگی صفحه نمایش استفاده خواهد کرد و این می تواند دلیلی باشد که شرکت آپل باز هم می خواهد در مدل های بعدی خود از این دو خصیصه استفاده کند؛ اما هیچ چیز قابل پیشبینی نیست به این دلیل که اپل هر سال ترند طراحی گوشی های خود را تغییر می دهد. بنابراین طراحی و قابلیت های آن هیچ کدام به طور دقیق مشخص نیست، یک مدرک واضح برای آن می تواند وجود گوشی های ناچ دار در سراسر بازار باشد.

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۴,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن