خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

گوشی شیائومی با دوربین پنجگانه؛ حربه‌ای دیگر برای شکست سامسونگ

در اوایل سال ۲۰۱۹ سامسونگ از یک سنسور دوربین موبایل با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد؛ اما به نظر می‌رسد که از جمله اولین سازنده‌هایی نبود که این لنز را مورد استفاده قرار داد. شیائومی برنامه دارد تا برای اولین بار این نوع لنز را در گوشی‌های جدید خود مورد استفاده قرار دهد. بر اساس خبرهایی که تاکنون منتشر شده می نوت ۱۰ این لنز فوق‌العاده سامسونگ را بکار خواهد گرفت. با توجه اخبار منتشر شده از خود این شرکت و طبق تیزری که در فیسبوک منتشر شده، می نوت ۱۰ اولین گوشی موبایل شیائومی در نظر گرفته می‌شود که از یک ماژول پنج‌گانه دوربین با لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

آیا می نوت ۱۰ با شیائومی می سی سی ۹ پرو مشابه خواهد بود؟

در این تیزر موارد زیادی است که هنوز مفهوم مشخصی ندارند؛ اما نکته مهم این است که Xiaomi Mi Note 10 می‌تواند یک مدعی جدید برای کسب عنوان بهترین موبایل از نظر دوربین به حساب آید. قبلاً خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه شیائومی در حال آماده‌سازی گوشی‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی در اواسط سال ۲۰۱۹ است؛ اما از آنجا که چندین گوشی ابتدا لنز ۶۴ مگاپیکسلی را مورد استفاده قرار دادند، تصور بر این بود که ما هنوز تا ۱۰۸ مگاپیکسل راه درازی در پیش داریم، اما این پیش‌بینی درست از آب درنیامد.

شیائومی می نوت ۱۰ در واقع اولین نسخه بعد از می نوت ۳ سال ۲۰۱۷ محسوب می‌شود. علاوه بر این خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد دوباره تولید گوشی‌های تراز اول خود را شروع کند. پستی که در فیس بوک منتشر شده نیز این خبر را تصدیق می‌کند. شیائومی قرار است در ۵ نوامبر رویدادی را برای رونمایی از ساعت هوشمند خود برگزار کند. احتمال آن زیاد است که گوشی می نوت ۱۰ نیز در همین رویداد معرفی شود.

یک گوشی موبایل با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به طور خودکار رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی را نخواهد داشت، اما از این سنسور برای گرفتن عکس‌هایی با کیفیت بالا  و وضوح پایین استفاده می‌شود. همچنی باعث می‌شود نور بیشتری برای بالا بردن کیفیت تصویر جذب شود.

اولین گوشی شیائومی با دوربین پنج‌گانه

در مورد دوربین می نوت خبرهایی دیگری هم منتشر شده است. شیائومی می سی سی ۹ پرو یکی از گوشی‌هایی است که در کشور چین رونمایی شده است و انتظار می‌رود که در سایر بازارها به نام می نوت ۱۰ عرضه شود. در این گوشی لنزهای زوم وجود دارد که طبق گفته شیائومی قابلیت بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابر و ۵۰ برابر دیجیتال را دارند. در حال حاضر این اندازه بزرگتر از Huawei P30 Pro است. سپس یک لنز اولتراواید در حسگر ۲۰ مگاپیکسلی وجود دارد. این یکی از بالاترین تعداد مگاپیکسلی است که ما تاکنون در لنزهای اولتراواید شاهد بوده‌ایم، بنابراین عکس‌های گروهی شما عالی خواهند شد.

ساخت یک گوشی با دوربین ۱۰۸ مگاپیسکلی حربه‌ای دیگر برای شکست سامسونگ

در خارج از این ماژول پنجگانه یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای عکاسی پرتره و احتمالاً یک سنسور عمق یا دوربین ماکرو نیز به چشم می‌خورد. این سنسور برای ثبت سوژه‌هایی که فقط ۱٫۵ سانتی‌متر طول داشته مورد استفاده قرار می‌گیرد. جالب توجه است که با وجود یک دوربین ۵ تایی شیائومی می نوت ۱۰ به یک غول عکاسی تبدیل خواهد شد که برند‌های دیگری چون سامسونگ، هوآوی و گوگل را از دور خارج خواهد کرد. 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن