خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

نگاهی اجمالی به مشخصات فنی Xiaomi Mi 9 Lite

شیائومی مجموعه گوشی‌های CC9 را در ماه ژوئیه ۲۰۱۹ به عنوان بخشی از خانواده Mi معرفی کرد. دو گوشی این خانواده با نام دیگری پا را از مرز چین بیرون نهادند؛ Mi CC9e که در بازار جهانی می ای ۳ نام گرفت و برای اولین بار در نسخه گلوبال با برنامه Android One ارائه شد . از سوی دیگر Mi CC9 به Mi 9 Lite تغییر نام داد و می ۹ لایت همان گوشی‌ای خواهد بود که در ادامه به برررسی آن خواهیم پرداخت. این گوشی خوش ساخت و دوست داشتنی با  Snapdragon 710 و قیمت ۳۱۹ یورو بدون شک بازار را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

مشخصات:

برخلاف چین، نسخه جهانی از سرویس‌های گوگل بهره می‌برد، اما هنوز هم با Android Pie و رابط کاربری MIUI 10 اجرا می‌شود و این تنها تفاوت بین Mi CC9 و Mi 9 Lite است. گذشته از این، MIUI  یک رابط کاربری مناسب، مملو از ویژگی‌های مختلف و پاسخگویی سریع است.

صفحه نمایش:

نگاهی اجمالی به مشخصات فنی Xiaomi Mi 9 Lite

صفحه نمایش Super AMOLED از رنگ‌های شفاف و زیبا و همچنین روشنایی بسیار خوبی برخوردار است. این محصول دارای صفحه نمایش ۶٫۳۹ اینچی همراه با ناچ قطره‌ای شکل بوده که دوربین سلفی را در دل خود جای داده، علاوه بر این سنسور اثر نگشت نیز به زیر صفحه نمایش منتقل شده است.

باتری:

دارای باتری بزرگی با ظرفیت ۴۰۳۰ میلی آمپری است که از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار بود و شارژ سریع ۱۸W پشتیبانی می‌کند. می ۹ لایت که جانشین Mi 8 Lite محسوب می‌گردد و شاهد بهبود تمام مشخصات می ۹ لایت نسبت به این مدل هستیم.

سخت افزار:

تراشه اسنپدراگون ۷۱۰ یک انتخاب درست برای این گوشی میان‌رده به شمار می‌رود. دو نسخه از این محصول با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۴ گیگابایت رم و ۴۶ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

دوربین:

نگاهی اجمالی به مشخصات فنی Xiaomi Mi 9 Lite

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در پشت آن به همان اندازه چشمگیر است. همچنین یک لنز فوق العاده ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگابایتی نیز وجود دارد، اما باید منتظر بررسی کامل باشیم تا بدانیم آیا دوربین عملکرد خوبی از خود در سایت‌های تخصصی این زمینه نشان می‌دهد یا خیر. از آنجا که Mi CC9 برای افرادی که در زمینه عکاسی خلاق هستند تبلیغ شد، شاهد یک دوربین سلفی با سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در این بخش هستیم.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

دوربین سلفی به شما یادآوری می‌کند که به دلیل فوکوس ثابت، تا چه حد باید از صورت فاصله داشته باشد. یکی از ویژگی‌هایی که برای افراد خلاق می‌توانند مفید باشد، ضبط اسلوموشن با موسیقی متن دلخواه بوده که به لطف هوش مصنوعی ممکن شده است.

قیمت:

Xiaomi Mi 9 Lite مانند یک هافبک دوست داشتنی به نظر می رسد که می‌تواند رقبایی مانند Realme X ، Oppo Reno Z یا Samsung Galaxy A50s را دریبل کرده و پشت سر بگذارد. اگر تصمیم جدی برای خرید گوشی شیائومی دارید، این تلفن هوشمند با قیمتی که از ۳۵۰ یورو پا فراتر نمی‌نهند؛ یک انتخاب مناسب خواهد بود.

نقد و بررسی کامل شیائومی می ۹ لایت بزودی در سایت ۱۹کالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن