خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژی

نمایشگاه ITE 2019؛ میزبان خودپرداز بیت‌کوین یا BTM  

یکی از محصولاتی که در نمایشگاه تراکنش ایران یا ITE 2019 رونمایی شد دستگاه خودپرداز بیت‌کوین یا BTM بود. نمایشگاه ITE 2019 از تاریخ ۲۷ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های پارک گفت‌و‌گو تهران آغاز شده است. یک دهه از تولد بین‌کوین می‌گذرد با وجود اینکه این رمز ارز در برخی از دولت‌ها آینده مشخصی ندارد ولی به نظر می‌رسد زیر‌ساخت‌های این رمز ارز در حال بهبودی است. برخی از دولت‌ها از جمله دولت چین به این رمزارز روی خوش نشان داده‌اند.

نمایشگاه ITE 2019؛ میزبان خودپرداز بیت‌کوین یا BTM  

 در این رویداد شرکت‌های متعددی از محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود رونمایی کرده‌ و آخرین دستاوردهای خود را در معر ض دید عموم قرار داده‌اند. علاوه بر این، سخنرانی‌های متعددی نیز تاکنون در این نمایشگاه انجام گرفته است؛ اما محصولی که در این نمایشگاه رونمایی شد و بیشتر از هر چیزی توجهات را به خود جلب کرد، دستگاه خودپرداز بیت‌کوین بود. به طور کلی دو شرکت در این نمایشگاه محصول خود را در دید عموم قرار داده‌اند.
دستگاه خودپرداز بیت کوین

شرکت سیتکس:

یکی از شرکت‌های که از خود‌پرداز رمز‌ارز خود رونمایی کرد سیتکس بود. این دستگاه توسط خود این شرکت طراحی و تولید شده است. مسئولان فعال این شرکت در نمایشگاه  ITE 2019 خاطر نشان کرده‌اند که این دستگاه از چهار رمز‌ارز پشتیبانی می‌کند؛ اما در حال حاضر تنها امکان خرید و فروش بیت‌کوین وجود را دارد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه این است که از توکن خود شرکت سیتکس پشتیبانی می‌کند.

 

از این‌رو کاربران برای خرید و فروش رمز ارزهای مورد نظر خود نیاز به پرداخت وجه و یا ریال نخواهند داشت و می‌توانند از این توکن استفاده کنند. حتی اگر کابران تمایلی به استفاده از توکن نداشته باشند نیز می‌توانند با پرداخت ریالی و درگاه بانکی سفارش خود برای خرید رمز ارز را ثبت کنند. در هنگام فروش نیز این خودپرداز بیت‌کوین یا BTM می‌تواند به صورت نقدی وجه را به مشتری برگردانده و یا به صورت الکترونیکی هزینه را به کیف پول سیوا و یا حساب شخصی فرد منتقل کند.
نمایشگاه ITE 2019 میزبان خودپرداز بیت‌کوین یا BTM  

شرکت سبحان:

شرکت دیگری که در نمایشگاه از دستگاه خودپرداز رمز‌ارز خود رونمایی کرده شرکت دانش بنیان سبحان بوده است. دستگاه BTM این شرکت از پنج رمز ارز پشتیبانی می‌کند. ویژگی منحصر به فرد این دستگاه تجهیز آن به کارت خوان است. در نتیجه کاربر می‌تواند با کارت بانکی خود هزینه آن را پرداخت نماید. بعد از پرداخت کاربر با وارد کردن رمز کیف پول می‌تواند رمز ارز خود را دریافت کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه این است که حتی اگر کاربر رمز کیف پول خود را نداشته باشد، یک کیف پول ایجاد کرده و رمز ارز خرید شده را به آن انتقال می‌هد سپس کد آن را با یک رسید چاپی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن