خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

نسخه ارزان قیمت‌تر ردمی کی ۳۰ با تراشه‌ای متفاوت

همانطور که اطلاع دارید گوشی شیائومی ردمی کی ۳۰ به تراشه ۸ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون SDM765 مجهز شده که البته با استقبال بسیاری از کاربران روبه‌رو شد، اما دیروز این شرکت چینی اطلاعاتی را در مورد ارتقاء سخت‌افزاری آن منتشر کرد. طبق گزارشات منتشر شده، این گوشی موبایل همانند سری مدل‌های ردمی نوت به چیپست قدرتمند مدیاتک Dimensity 800 Soc مجهز خواهد شد که قابلیت پشتیبانی از عملکردهای چند وظیفه‌ای را میسر میسازد. علاوه بر این، گوشی‌ هوشمند جدید با قابلیت پشتیبانی از ۵G نیز در کنار ردمی کی ۳۰ به بازار عرضه خواهد شد.

باید دید آیا این مدل جدید K30 5G همانند بسیاری از گوشی‌های قبلی این شرکت جای خود را در بازار پیدا خواهد کرد و سهم خوبی از بازار گوشی‌های موبایل را از آن خود خواهد کرد؟ با ما همراه باشید تا در کمترین زمان ممکن با قابلیت این گوشی آشنا شوید.

مدیاتک Dimensity 800 SoC؛ ارزان ترین تراشه ۵G موجود در بازار

خبر خوب این است تراشه Dimensity 800 SoC یکی از ارزان‌ترین چیپست‌های موجود در بازار به شمار می‌آید که مستقیماً روی قیمت تمام شده گوشی نیز تآثیر می‌گذارد؛ از‌این‌رو، ردمی کی ۳۰ به یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های موبایل با قابلیت پشتیبانی از ۵G در بازار خواهد بود. همانطور که قبلاً اشاره شد، این تراشه در سری مدل‌های ردمی نوت ۱۰ و ردمی نوت ۹ استفاده خواهد شد که به دو صورت استاندارد و پرو تولید می‌شوند. طبق اطلاعات منتشر شده در مدل ردمی نوت استاندارد چیپست Dimensity 800 تعبیه خواهد شد، در حالی که مدل ردمی نوت پرو به تراشه Dimensity 800+ SoC مجهز خواهد شد. در ادامه به توضیح کامل قیمت گوشی Redmi K30 می‌پردازیم.

شیائومی ردمی کی 30 5G

شیائومی ردمی کی ۳۰ ۵G

ردمی کی ۳۰ ارزان‌ترین گوشی ۵G برای مدت طولانی نخواهد بود!

در حال حاضر گوشی ردمی کی ۳۰ با قیمت ۲۸۲ دلار به بازار عرضه خواهد شد، در حالی که مدل‌های ردمی نوت با قیمت‌های ۲۸۲ دلار و ۲۲۵ دلار به فروش خواهند رسید. در صورتی که آنها با همین قیمت فروخته شوند، گوشی‌های هوشمند ۵G نیز به سرعت ارزان‌تر می‌شوند. خوشبختانه در آینده نه چندان دور، گوشی‌های ۵G با قیمت ۱۴۱ دلاری روانه بازار خواهند شد که کمک شایانی به محبوبیت این سری گوشی‌ها می‌کند.

نتیجه‌گیری:

در حال حاضر، اطلاعات دقیقی در مورد خصوصیات دوربین، رزولوشن نمایشگر و نرم‌افزار این گوشی در دسترس نیست؛ با این حال، گوشی شیائومی ردمی کی ۳۰ با چیپست مدیاتک DIMENSITY 800 جزء پردازنده‌های قوی با قابلیت پشتیبانی از ۵G به شمار می‎‌آید. در هر صورت، این کمپانی چینی به زودی گوشی هوشمند ارزان قیمت ۵G را تولید خواهد کرد که ارزش منتظر ماندن را دارد.

شما کاربران گرامی کدام مدل از شیائومی را استفاده کرده‌اید؟ این گوشی‌ها توانسته‌اند رضایتمندی شما را نسبت به عملکرد سریع و چندگانه به همراه داشته باشد؟ نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

منبع:gizchina

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

‫۳ نظرها

    1. سلام با توجه به بحران به وجود آمده عرضه گوشی ها امسال کمی با تاخیر اتفاق خواهد افتاد به همین دلیل مشخص نیست که دقیقاً چه زمانی به بازار ایران راه پیدا میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن