خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

گوشی موبایل آنر ۳۰ لایت؛ با تراشه‌ای قدرتمند به زودی معرفی خواهد شد!

به نظر می‌رسد که آنر قصد دارد با معرفی مدل‌های جذاب و کاربردی همچنین با قیمت مناسب، بخشی از بازار موبایل را به سمت خود جذب کند. مدل‌های گوشی Honor بیشتر جوان پسند بوده و قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز دارند. اگر اخبار را دنبال کرده باشید، قطعاً گوشی موبایل آنر ۳۰ لایت برای شما آشنا به نظر می‌‌آید. این دستگاه به همراه مشخصات و تصاویر رسمی در سایت تنا ثبت شده است. شرکت آنر در زمان عرضه Honor X10 Max در ۲ جولای خبر از عرضه نسخه جوانان آنر ۳۰ (Honor 30 Youth Edition) داد، محصولی که احتمالاً با عنوان آنر ۳۰ لایت (Honor 30 Lite) روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

صفحه نمایش گوشی آنر ۳۰ لایت :

بر اساس مشخصاتی که در لیست تنا (TENAA) آورده شده، این گوشی موبایل جدید با نمایشگر ال سی دی ۶.۵ اینچی عرضه خواهد شد و از رزولوشن صفحه نمایش FHD+ نیز پشتیبانی می‌کند. آنر ۳۰ لایت با همان ناچ قطره‌ای معروف طراحی شده که در پنل جلو میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهید بود.

دوربین :

در پنل پشتی، این گوشی موبایل در مجموع سه دوربین را در قاب مستطیل شکل جای داده است. لنز دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل بوده که یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید نیز در زیر آن قرار دارد، همچنین یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز به کمک ابن مجموعه آمده و در انتهای این مستطیل قرار گرفته است.

گوشی موبایل آنر 30 لایت به زودی معرفی خواهد شد!

سخت افزار:

Honor 30 Lite قدرت خود را از تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک Dimensity 800 می‌گیرد. این تراشه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراه است. البته ظرفیت حافظه از طریق کارت حافظه نیز قابل ارتقاء است. آن طور که در بنچمارک آورده شده، این گوشی در تست‌های عملکردی تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز ۲۴۹۱ و ۸۷۳۷ را کسب کرده است.

باتری گوشی موبایل آنر ۳۰ لایت :

منبع تغذیه این گوشی جدید آنر یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری است که از تکنولوژی شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق معمول، آنر ۳۰ لایت نیز با EMUI 10.1 که بر اساس اندروید ۱۰ (نسخه AOSP) است اجرا می‌شود.

باید خاطرنشان کنیم مشخصات این گوشی دقیقاً مشابه هوآوی اینجوی ۲۰ پرو است که به تازگی معرفی شد؛ البته باید به تفاوت آن‌ها در زمینه‌ی وزن هم اشاره کنیم، آنر ۳۰ لایت با داشتن وزن ۱۹۲ گرمی ۱۰ گرم سنگین‌تر از هواوی Enjoy 20 Pro محسوب می‌شود.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن