خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی؛ قابلیت خارق‌العاده‌ای دیگر از سری می ۱۰

سال ۲۰۱۹ شیائومی با حضور اجلاس اسنپدراگون، تأیید کرد که پرچمدار شیائومی می ۱۰ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد شد. اکنون خبرها حاکی از آن است که این شرکت در نظر دارد یک دستگاه دیگر را نیز در کنار شیائومی می ۱۰ و شیائومی می ۱۰ پرو معرفی و عرضه کند.

همچنین مشخص شده که این سری از گوشی‌ شیائومی در سال ۲۰۲۰ از فست شارژ نسخه ۶۶ واتی بهره خواهند برد. اکنون خبرها و اطلاعاتی که پیرامون این دو گوشی منتشر شده نشان می‌دهد که هر دو این دستگاه‌ها به لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد.

شیائومی اولین شرکتی بود که گوشی هوشمندی با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX شرکت سامسونگ را در ماه نوامبر سال گذشته به بازار عرضه کرد.

شیائومی می 10

شیائومی اولین شرکتی بود که گوشی هوشمندی با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX شرکت سامسونگ را در ماه نوامبر سال گذشته به بازار عرضه کرد. این گوشی که Mi CC9 Pro  نام داشت در بازار بین المللی به نام می نوت ۱۰ پرو عرضه شد.

این گوشی در مجموع از پنج سنسور برای دوربین اصلی خود بهره می‌برد که شامل یک سنسور ۱۰۸ مذکور، یک سنسور اولتراواید ۲۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو ۵ مگاپیکسلی، یک دوربین پرتره اختصاصی ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور اختصاصی ماکرو است. با این حال، قبل از رونمایی دستگاه، اطلاعاتی نیز منتشر شد که نشان می‌داد شیائومی در حال ساخت چهار دستگاه با این سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

این دستگاه‌ها با نام‌های Tucana ،Draco ،Umi و Cmi رمزگذاری شده و در لیست به روز شده در برنامه گالری MIUI قرار گرفته بودند. از بین این چهار کد، Tucana همان می نوت ۱۰ پرو و Draco نیز همان می میکس آلفا بود که یک گوشی هوشمند مفهومی از این شرکت محسوب می‌شود و اولین بار در سپتامبر سال ۲۰۱۹ رونمایی شد و اکنون در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته است.

دو دستگاه دیگر هنوز باقی مانده است. اکنون می‌توانیم با اطمینان بگویم که Umi و Cmi همان گوشی‌های Mi 10 و Mi 10 Pro هستند که قرار است تا چند وقت دیگر رونمایی شوند.

همانطور که انتظار می‌رود، هر دو دستگاه‌ از پلتفرم اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کنند و با MIUI 11 بر اساس اندروید ۱۰ اجرا می‌شوند. فایل‌های build.prop همچنین تأیید می‌کنند که این دستگاه‌ها دارای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی هستند. این لنز به احتمال زیاد می‌تواند همان سنسور سامسونگ باشد که در گوشی‌های می نوت ۱۰ و می میکس آلفا نیز مورد استفاده قرار گرفته است. گفتنی‌ست تخمین قیمت گوشی انجام نشده است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن