خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزار

قابلیت حذف خودکار پیام‌های خصوصی به واتساپ اضافه می‌شود

واتساپ یکی از پیام‌رسان‌های رایگان و محبوب بوده که هر روز بر قابلیت‌های آن و از طرفی بر کاربران آن اضافه می‌شود. در واقع یکی از اپلیکیشن‌هایی است که جزء جدایی‌ناپذیر گوشی همه ماهاست. قبلاً خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه واتساپ برای مدیریت بهتر پیام‌های قدیمی بر روی قابلیتی کار می‌کند که با استفاده از آن پیام‌ها بعد از مدتی حذف می شوند از‌این‌رو حافظه گوشی اشغال نخواهد شد.

طبق اطلاعاتی که قبلاً منتشر شد قرار بود ابتدا این قابلیت «Disappearing Messages» نامگذاری شود سپس این گزینه با نام «delete messages» در برخی از کدهای این برنامه نشان داده شد. حال خبرهای جدید از این حکایت دارد که این قابلیت برای چت‌های خصوصی نیز به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. این ویژگی self-destructing یا قابلیت حذف خودکار پیام‌های خصوصی واتساپ نام خواهد گرفت.

قابلیت self-destructing واتساپ؛ حذف خودکار پیام‌ها طبق مدت زمان تعیین شده

مدتی نیست که قابلیت تم تیره به واتساپ اضافه شده است. اکنون گمانه زنی می‌شود که این شرکت به زودی از قابلیت جدیدی پرده‌برداری خواهد کرد. این قابلیت هم اکنون در پیام رسان‌های دیگر وجود داشته و آن چیزی نیست به جز حذف خودکار پیام‌ها یا self-destructing.

در دو نسخه بتای این برنامه، گزینه‌ای برای تنظیم قابلیت «سلف دیستراکت» در گپ‌های خصوصی وجود دارد. این نسخه‌ها ۲.۲۰.۸۳ و ۲.۲۰.۸۴ هستند. با استفاده از این قابلیت می‌توانید مدت انقضا پیام‌ها را یک ساعت، یک روز، یک هفته، یک ماه یا یک سال انتخاب کنید. سپس، پیام‌ها بعد از مدت زمان تعیین شده حذف خواهند شد.

پس از تنظیم تایمر، یک نماد ساعت در کنار زمان ارسال پیام ظاهر می‌شود، بنابراین می‌توانید زمان حذف و یا ناپدید شدن پیام‌های موجود در چت خصوصی را پیگیری کنید.

با این حال، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه این قابلیت چه زمانی در نسخه پایدار این برنامه در دسترس قرار خواهد گرفت، منتشر نشده است. این اطلاعات نشان می‌دهد که تیم توسعه‌دهندگان روی این ویژگی کار می‌کنند و به زودی شاهد این ویژگی خواهید بود. نظر شما در مورد قابلیت حذف خودکار پیام‌های خصوصی واتساپ چیست؟ به نظر شما آیا این قابلیت می‌تواند مفید باشد؟ دیدگاه‌های خود را با ۱۹کالا در میان گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

منبع: gsm

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن