خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ به شارژ معکوس مجهز خواهد شد

سرانجام در تاریخ ۲۱ فوریه سامسونگ از نسل جدید پرچم دار خود یعنی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ رونمایی خواهد کرد. بر اساس گزارشاتی که قبلا منتشر شده، این سری جز گوشی های بزرگ بوده و جمعاً سه تا چهار مدل را شامل می شود. آخرین جزئیات انتشار یافته از کمیته ارتباطات فدرال آمریکا نشان می دهد که سامسونگ اس ۱۰ از خصوصیت دیگری نیز به نام شارژ معکوس جدید برخوردار است. بر اساس اخبار رسیده از این کمیته، این قابلیت به کاربران امکان داده تا از شارژ بی سیم معکوسی استفاده کنند که همانند گوشی آیفون و برخی دیگر از مدل های گوشی موبایل اندروید و حتی مدل های ساعت هوشمند از استاندارد Qi، پشتیبانی می کند.

برخلاف شارژ معکوس استفاده شده در گوشی Mate 20 شارژ معکوس سامسونگ، سریع تر بوده و حداکثر خروجی وایرلس ۹W را ارائه می دهد از این رو بسیار قدرتمند تر از استاندارد شارژ آیفون خواهد بود. بزرگترین تفاوت اس ۱۰ در مقایسه با اس ۹ استفاده از سنسور اثر انگشت، دوربین سلفی روی صفحه نمایش است. همه سری های سامسونگ گلکسی اس ۱۰ تکنولوژی اثر انگشت روی نمایشگر اولتراسونیک کوالکام را به کار خواهد گرفت و این شرکت ادعا کرده که سرعت تشخیص اثر انگشت و امنیت آن بسیار بالاتر از سایر تکنولوژی ها خواهد بود.

19kala

از نظر پردازنده نیز می توان گفت که Samsung Galaxy S10 ،Galaxy S10+ به پلتفورم پرچم دار Qualcomm Snapdragon 855 (برخی از ورژن ها به Exynos 9820 مجهز شده اند) مجهز شده اند که بر اساس فنآوری ساخت ۷ نانومتری ساخته شده است. معماری این پردازنده ۸ هسته ای بوده که این هسته ها با سرعتی برابر با ۲٫۸۴ گیگاهرتز شروع به کار می‌کنند. پردازنده گرافیکی در اینجا Adreno 640 است. سه نسخه به نام‌های Samsung Galaxy S10 ،Samsung Galaxy S10+ ،Samsung Galaxy S10e عرضه خواهند شد که از نظر حافظه به شرح زیر خواهند بود:

Samsung Galaxy S10:

  • ۶گیگابایت+ ۱۲۸گیگابایت
  • ۸گیگابایت+۲۵۶گیگابایت

Samsung Galaxy S10+:

  • ۶ گیگابایت+۱۲۸گیگابایت
  • ۸ گیگابایت+۲۵۶گیگابایت
  • ۱۲ گیگابایت+۱ترابایت

Samsung Galaxy S10e:

  • ۶ گیگابایت+۱۲۸ گیگابایت

گفته می شود که سامسونگ گلکسی اس ۱۰ ای بر خلاف دو مدل متداول که دارای دوربین های سه گانه هستند از دو دوربین در پنل عقب بهره برده اما لبه های باریک تری دارد. دوربین سلفی در قسمت راست و بالای صفحه نمایش جای داده شده و صفحه نمایش آن ۵٫۸ اینچی است. همچنین در زیر بدنه همان طور که در بالا اشاره شد از ۶ گیگابایت رم به اندازه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده و با باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر تغذیه خواهد شد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

Samsung Galaxy S10 Lite نیز یکی دیگر از مدل های این سری است که ضد آب و ضد گرد و غبار بوده و سنسور اثر انگشت در قسمت کنار آن جای داده شده است. صفحه نمایش full HD آن تجربه بصری بسیار عالی را برای کاربران به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، مقدار حافظه داخلی و حافظه قابل ارتقاء آن به همراه یک باتری با قابلیت شارژ بی سیم سریع، قطعاً آن را به یکی از گزینه های ایده ال جهت عملکردهای چند وظیفه ای و گیمینگ تبدیل خواهد کرد. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن