قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل هواوی Mate 20

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند هواوی
  • مدل کالا: Huawei Mate 20-Dual Sim
  • موجود نیست
  • 0 تومان
X


بررسی کامل گوشی هوآوی میت 20 پرو


شرکت هوآوی در ماه اکتبر سال 2018 از سری میت خود رونمایی کرده است. این سری شامل میت 20 پرو، میت 20 و میت 20 لایت است. گرچه میت 20 پرو، پرچم دار این گروه به حساب می آید اما میت 20 هم که در واقع میان رده این گروه در نظر گرفته می شود از خصوصیاتی برخوردار بوده که اشاره به آنها خالی از لطف نیست در ادامه به برخی از ویژگی های این موبایل بسیار خوب هوآوی اشاره خواهیم کرد.




طراحی:

بدون شک طراحی در اینجا اولین ویژگی است که نظر هر کاربری را جلب می کند و همانند میت 20 پرو به نظر می رسد. به کارگیری شیشه در هم در پنل جلو و هم عقب، همچنین به کارگیری یک پرداخت عالی به همراه انحنای زوایای این پنل جلوه بسیار زیبا, چشمگیری را به آن بخشیده است. مدل دو رنگ آن از رنگ آبی به مشکی و از مشکی به سمت بنفش تغییر رنگ می دهد در واقع این رنگ حس منحصر به فرد بودن و اصالت را به این دستگاه بخشیده است که اولین بار تنها در گوشی های هوآوی مورد استفاده قرار گرفته است. نسبت به مدل قبلی این بار اندازه افزایش یافته است. در عقب شما سنسور اثر انگشت را مشاهده می کنید که بسیار سریع بوده و در موقعیت مناسبی درست در زیر ماژول دوربین های سه گانه Leica جای داده شده است. 




بریدگی کوچک نمایشگر شبیه یک قطره بوده و حتی اگر آن را دوست نداشته باشید هم امکان غیر فعال کردن آن از طریق تنظیمات وجود دارد. این بریدگی تنها در بردارنده دوربین جلو بوده درحالی که اسپیکرها در لبه بالایی این گوشی هوشمند جای داده شده اند. در سمت چپ شما می توانید درگاه سیم کارت را مشاهده کنید در حالی که کلید تنظیم صدا و دکمه پاور در قسمت راست دستگاه واقع شده است. پورت USB Type-C و اسپیکر و میکروفون و جک 3.5 میلی متری صدا در پایین جای گرفته در حالی که بلستر مادون قرمز در لبه بالایی جای داده شده است.







اسپیکر تماس به صورت هوشمندانه در بالای دوربین و میان لبه بالایی قرار داده شده به طوری که به سختی دیده می شود. قرار دادن اسپیکر خارج از نمایشگر بریدگی کوچک تری را نسبت به گوشی های آیفون ایکس و میت 20 پرو به ارمغان آورده است. همان طور که قبلاً نیز اشاره شد این موبایل هوآوی از صفحه پشت و جلو شیشه ای و فریم آلومینیومی ساخته شده است. میت 20 از یک پنل 6.53 از نوع IPS استفاده کرده، که رنگ ها غنی و زوایای دید بسیار عالی از جمله ویژگی های آن در نظر گرفته می شود و به طور کلی 16.7 میلیون رنگ را ارائه می دهد.






صفحه نمایش:

میت 20 پرو دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی از نوع OLED بوده اما تراکم پیکسل در هر اینچ آن بهتر است. یکی دیگر از ویژگی های این صفحه نمایش این است که در زمانی که باتری رو به اتمام باشد به صورت پیش فرض رزولوشن صفحه پایین می آید از این رو مصرف باتری کاهش یافته و گوشی خاموش نمی شود. در حالت عادی رزولوشن 2,244× 1,080 پیکسل است اما در زمانی که باتری رو به اتمام باشد به 1,496 × 720 پیکسل می رسد.  این نمایشگر از دو حالت روشن و نرمال برخوردار بوده که بسته به سلیقه و کاربرد این امکان به وجود آمده که به صورت دستی درجه حرارت رنگی را تغییر داده و یا از فیلتر رنگ های سرد و رنگ گرم استفاده کنید. 




دوربین:

یکی از ترندهای سال 2019 دوربین های چند گانه است این مدل نیز از این ترند پیروی کرده و از ماژول سه گانه برای دوربین ها استفاده کرده است. از جمله گوشی هایی که از دوربین های سه گانه استفاده کرده اند می توان به Samsung Galaxy A8s ،P20 Pro اشاره کرد.این دوربین از یک لنز زاویه باز 12 مگاپیکسل (با دیافراگم f/1.8) یک لنز فوق باز 16 مگاپیکسلی (با عدد دیافراگم  f/2.2) و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی (با عدد دیافراگم(f/2.4 تشکیل شده است. در نرم افزار این دوربین هم حالت ها و فیلترهای مختلفی قرار داده شده که با استفاده از آنها می توان جلوه های خاص تر و خلاقانه تری را به عکس های خود داد. حتی در برخی از نمونه های گرفته شده دیده می شود عکس ها شارپ تر از نمونه عکس های آیفون ایکس بوده گرچه عمق رنگ آنها به نسبت کمتر است. کیفیت عکس ها واقعاً استثنایی است و فرقی نمی کند که در چه زمانی از روز عکس برداری شود و در تمام شرایط نوری کیفیت آن جالب توجه خواهد بود. حتی تصاویر گرفته شده در شب عالی هستند اما برای گرفتن این عکس ها می بایست دست شما ثابت بوده و حرکتی نداشته باشد تا نتیجه بهتری بگیرید. عملکرد حالت پرتره نیز در اینجا بسیار عالی بوده و لنزهای زاویه باز امکان زوم بیشتر را برای شما فراهم می کنند.  




میت 20 می تواند یکی از گزینه های عالی برای علاقمندان به سلفی باشد. لنز استفاده شده در آن 24 مگاپیکسلی با عدد دیافراگم f/2.0 بوده که عملکرد بسیار عالی را خواهد داشت. علاوه بر ثبت عکس های سلفی خیره کننده با باز کردن قفل صفحه با تشخیص چهره نیز کمک می کند. این تشخیص چهره بسیار سریع بوده و در 90 درصد موارد بدون کوچکترین مشکلی عمل می کند. همه این خصوصیات باعث شده که دوربین یکی از نقاط مثبت آن در نظر گرفته شود.


سخت افزار:

زمانی که صحبت از یک گوشی بسیار خوب به میان می آید سخت افزار و عملکرد حرف اول را می زند. در این مورد هم mate 20 سربلند بوده و حرف های زیادی برای گفتن دارد. چرا که به پردازنده Kirin 980 مجهز شده که در حال حاضر جزء سریع ترین پردازنده های موجود در قلمرو گوشی های میان رده به حساب می آید و بر اساس فرآیند ساخت 7 نانومتری ساخته شده است. عملکردهای روزانه را به خوبی انجام داده و هیچ گونه مشکی نخواهد داشت. همچنین شما با خیال راحت قادر خواهید بود نرم افزارهای زیادی را روی آن نصب کرده و حتی بازی هایی چون Need for Speed که نیاز به گرافیک بالایی دارند را بر روی آن اجرا کنید پس اگر یک گیمر تمام عیار هستید این میان رده می تواند نیروی لازم جهت انواع بازی ها را برای شما فراهم کند.



در حال حاضر دو نسخه با رم 4 و 6 گیگابایتی عرضه شده که هر دو با 128 گیگابایت حافظه همراه شده اند. این مقدار حافظه در اکثر مواقع نیاز کاربران را تامین می کند اما اگر باز هم به حافظه بیشتری نیاز داشته باشید امکان ارتقاء حافظه آن وجود دارد اما این نکته را نیز می بایست بدانید که این گوشی از کارت حافظه microSD پشتیبانی نمی کند بنابراین شما می بایست یک NM card را که تولید انحصاری خود شرکت هوآوی است را خریداری کنید. از دیگر مشخصات ارتباطی این دستگاه می توان به Infrared port اشاره کرد که با استفاده از آن می توانید دستگاه های دیگری مثل تلویزیون را کنترل کنید. علاوه بر این از بلوتوث نسخه 5.0 و NFC، رادیو FM، OTG، پشتیبانی می کند درحالی که برای اتصال به انواع هدفون های غیر بلوتوثی هم مشکلی نخواهید داشت به این دلیل که جک 3.5 میلی متری هدفون در آن قرار داده شده است. 


نرم افزار:

میت 20 با نسخه پای پلتفورم اندروید و با پوسته سفارشی, EMUI 9.0 اجرا می شود. این نسخه از رابط کاربری نسبت به ورژن قبلی مینیمالیستی و ساده تر بوده و شباهت زیادی به نرم افزار IOS دارد. در این نسخه آپشن های زیادی ارائه شده برای مثال Digital Balance به شما نشان می دهد که چه مدت زمانی از گوشی خود استفاده کرده اید. 




باتری: 

با استفاده از این گوشی در طول یک روز کامل نیاز به حمل شارژر خود نخواهید داشت. به کارگیری یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپری در اکثر موارد یک روز کامل و در برخی موارد تا دو روز شارژ دستگاه را تامین خواهد کرد. برخلاف نسخه پرو این مدل فاقد شارژ بی سیم بوده اما شارژ سریع در کمترین زمان ممکن گوشی را شارژ می کند. به طور میانگین این مدل طی 30 دقیقه 50 درصد شارژ خواهد شد درحالی که شارژ کامل آن کمتر از 1 ساعت زمان خواهد برد.


اطلاعات کلی
برند هوآوی
GPU (گرافیک) Mali-G76 MP10
سیم کارت 2 سیم کارت 4G
دوربین 16مگاپیکسل (سه گانه)
اندازه 158.2× 77.2× 8.3 میلی متر
وزن 188گرم
جنس بدنه آلومینیوم و شیشه
حافظه 128 گیگابایت حافظه داخلی-6/4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2018, October
سال تولید 2018
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) Octa-core (2x2.6 GHz Cortex-A76 & 2x1.92 GHz Cortex-A76 & 4x1.8 GHz Cortex-A55)
سازنده چیپست HiSilicon
چیپست (HiSilicon Kirin 980 (7 nm
سرعت 2.6 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه 9.0 Pie
صفحه نمایش
اندازه 6.53 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
رزولوشن 2244 × 1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~88.0%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~381
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4/6 گیگابایت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
درگاه حافظه
دوربین
دوربین اصلی 16 مگاپیکسل (سه گانه)
رزولوشن 1080 × 2244 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری Full HD با سرعت 60 فریم در ثانیه، فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه (gyro-EIS)، فیلمبرداری HD با سرعت 960 فریم بر ثانیه
فلش LED(دوگانه)
دوربین دوم 24 مگاپیکسل
امکانات HDR، پاناروما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت-قطب نما-شتاب سنج(حسگر حرکتی)-حسگر مجاورتی-ژیروسکوپ-فشارسنج
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE-A Cat21 1400/200 Mbps
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو استریو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, DLNA, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, BDS, GALILEO, QZSS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 5.0, A2DP, aptX HD, LE
مادون قرمز
USB 3.1, Type-C 1.0 reversible connector, USB On-The-Go
امکانات
ارسال پیام SMS ,MMS ,Email ,Push Mail
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر NFC- گوریلاگلس-حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه-پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع-پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264 - پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac - ویرایش عکس و فیلم - قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف،
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.