خرید گوشی گیمینگ شیائومی
خودروسبک زندگیعلم و دانش

روش از بین بردن بوی سیگار در ماشین

بسیاری از ما در شرایطی بوده‌ایم که هر چقدر هم که تلاش کرده باشیم نمی‌توانیم بوی دود سیگار را از اتومبیل‌هایمان خارج کنیم. این امر به ویژه هنگامی خودرو سال‌ها در معرض دود سیگار باشد، صادق است. ما در این پست ۱۹کالامگ به ارائه راهکارهایی می‌پردازیم که با کمک آنها می‌توانید بطور مؤثر از شر بوی سیگار در ماشین خود خلاص شوید.

روش از بین بردن بوی سیگار در ماشین

سرکه سفید

روش از بین بردن بوی سیگار در ماشین

احتمالاً در وسیله نقلیه خود جایی برای قرار گرقتن یک فنجان هست، بنابراین حتما مقداری سرکه سفید را در یک فنجان ریخته و در ماشین خود قرار دهید. اگر این ماده یک شب تا صبح داخل ماشین بماند احتمالاً صبح فردا بوی سیگار را در خودرو حس نخواهید کرد

قهوه

روش از بین بردن بوی سیگار در ماشین

دلیل استفاده قهوه این است که در مقایسه با دود سیگار بوی غالبی دارد. مقداری دانه یا پودر قهوه را در یک فنجان بریزید و آن را برای چند ساعت یا در طول شب در ماشین قرار دهید و حتماً هم شیشه‌های ماشین بالا باشد. صبح با باز کردن درب ماشین بوی خوش قهوه به جای بوی سیگار به مشامتان خواهد خورد.

زغال

خود بوی زغال غالب نیست اما این ماده می‌تواند در جذب بوی سیگار به شما کمک می‌کند. یک تکه و دو تکه کافی نیست بهتر است یک پاکت آن را درون صندوق عقب یا روی صندلی عقب قرار دهید. یک شب یا دو شب به آن اختصاص دهید تا جادوی آن کار کند.

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۴,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

مرکبات

روش از بین بردن بوی سیگار در ماشین

حداقل یک بار در زندگی از عطری که بر پایه مرکبات باشد، استفاده کرده‌اید و تجربه بوی خوشایند آنها را دارید. اگر ماشینتان بوی سیگار می‌دهد کافیست بعد از خوردن نارنگی و پرتقال پوست آن را دور نریزید و درون خودرو قرار دهید. نه تنها این پوسته‌ها می‌توانند بوی دود را جذب کنند و آن را با عطر مرکبات که شما (احتمالاً) دوست دارید جایگزین می‌کنند.

دارچین

روش از بین بردن بوی سیگار در ماشین

عاشق بوی دارچین هستید؟ کافیست مقداری از پودر یا چوب آن را درون آب بجوشانید و در حالی که آب داغ است و بخار می‌کند آن را به داخل ماشین منتقل کرده و درب‌های خودرو را ببندید بعد از سرد شدن آب شاهد خواهید بود که دیگر بوی سیگار کمتر به مشام می‌رسد.

 

جوش شیرین

جوش شیرین نیز می‌تواند در این زمینه مفید باشد. با این حال، قبل از استفاده از آن ، اطمینان حاصل کنید که کف و صندلی‌های وسیله نقلیه شما خیس نباشد.. بعد، جوش شیرین را روی کفی و صندلی‌ها بپاشید. چند دقیقه وقت بدهید تا جادوی جوش شیرین اثر کند و سپس خودرویتان را تمیز کنید.

 

روش از بین بردن بوی سیگار در ماشین

خبر بد این است که گاهی اوقات شما نمی‌توانید بوی دود سیگار را از اتومبیل خود به طور کامل حذف کنید. زیرا ممکن است ماشین شما سالها در معرض آن بوده و اکنون تنها راه حل تعویض تشک و فرش اتومبیل و همچنین اثاثه یا لوازم داخلی است. در کنار انجام این کار، مطمئن شوید که سیستم فیلتر تصفیه هوا را نیز جایگزین کرده‌اید و هنگامی که شما تمام این کارها را انجام دادید، تنها کار معقول و منطقی که باید انجام دهید اینست که نشانه “سیگار کشیدن ممنوع” را در خودروی خود نصب کنید تا همه بدانند که روشن کردن یک سیگار مجاز نیست.

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن