خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

خصیصه‌های شیائومی ردمی اس ۲ 

بعد از اینکه عکس هایی از گوشی بعدی شیائومی و به دنبال آن ویدئویی از آن در برخی از فضای مجازی منتشر شد حال برخی از سایت های معیار نیز تایید کرده اند که این گوشی از پردازنده Snapdragon 625 استفاده خواهد کرد. مدتی قبل تولید و عرضه یکی دیگر از مدل های گوشی موبایل جدید شیائومی توسط سایت TENAA تأیید شد.

این مدل از گوشی شیائومی با شماره مدل M1803E6E مشخص شده و شیائومی ردمی اس ۲ نام دارد. از عکس هایی که منتشر شده می توان فهمید که طراحی این گوشی مشابه به گوشی ردمی نوت ۵ است، اما تا به امروز شرکت شیائومی وجود این گوشی را به صورت رسمی تایید نکرده است اما به لطف وجود سایت های معیار ما دریافته ایم که این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ استفاده خواهد کرد. در گواهی ۳C مشخص نمی شود که خصیصه های اصلی چیست اما از عکس های منتشر شده می توان فهمید که خصیصه های داخلی این محصول می تواند یک محصول مشابه با گوشی شیائومی می ای ۲ باشد.

خصیصه‌های شیائومی ردمی اس ۲ 

حال برخی از عکس های مربوط به طراحی این گوشی در برخی از سایت ها به نمایش گذاشته شده است. چیزی که تا به امروز از این عکس ها مشخص شده است این است که این گوشی از یک تراشه ضعیف تر و یک باتری ضعیف تر استفاده کرده است. این به این معنی است که ما می توانیم عملکرد این گوشی را میانگین عملکرد گوشی شیائومی رد می ۵ و شیائومی ردمی ۵ پلاس در نظر بگیریم.

خصیصه‌های شیائومی ردمی اس ۲ 

طراحی:

تا آنجا که دیده می شود طراحی شیائومی ردمی اس ۲ از نظر طراحی دقیقا مشابه به طراحی شیائومی می ۶ ایکس است. گوشی رد می اس ۲ دارای صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی بوده و از نسبت ۱۸: ۹ استفاده کرده است. احتمالا کیفیت این صفحه نمایش نیز HD + با رزولوشن ۱۴۴۰ × ۷۲۰ پیکسل خواهد بود. این گوشی از یک بدنه بسیار باریک برخوردار بوده که تنها می توان این نوع طراحی را در گوشی شیائومی می ای ۲ ببینیم.

اما از این تصاویر نمی توان فهمید که آیا این گوشی از جک ۳٫۵ میلی متری استفاده خواهد کرد یا خیر؟ علاوه بر این طراحی آنتن U شکل نیز از پنل عقب قابل مشاهده است. در حالی که دوربین دوگانه در این گوشی نیز به صورت عمودی قرار گرفته است. در این قسمت می توان سنسور اثر انگشت را نیز مشاهده کرد.

خصیصه‌های شیائومی ردمی اس ۲ 

خصیصه ها:

همان طورکه در بالا نیز اشاره شد این گوشی با چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ با سرعت ۲٫۰ گیگاهرتز در ساعت عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی از باتری ۳۰۸۰ میلی آمپری استفاده کرده است و این احتمال نیز می رود که این گوشی فاقد قابلیت فست شارژ باشد. دوربین استفاده شده در این گوشی نیز یک دوربین دوگانه بوده که یکی از لنزهای آن ۱۲ مگاپیکسلی (Sony IMX486) و لنز دیگر ۵ مگاپیکسلی (Samsung S5KE8) خواهد بود.

دوربین جلو این دوربین نیز از یک لنز ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده و از قابلیت face unlock و حالت پرتره نیز برخوردار است. از نظر خصیصه های نرم افزاری نیز می توان گفت که این گوشی از رابط کاربری MIUI 9.5 استفاده کرده و با اندروید ۸٫۱ Oreo اجرا خواهد شد. به نظر می رسد که تا به امروز به غیر از تاریخ رونمایی، همه خصیصه های این گوشی منتشر شده است. نظر شما در مورد خرید گوشی ردمی اس ۲ چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن