خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزارسیستم عامل

جایگزین‌های برتر Animoji آیفون در اندروید!

هنگامی که اپل در سال ۲۰۱۷ از آیفون X رونمایی کرد، معرفی “Animoji” تحسین بسیاری از طرفداران این برند را برانگیخت. اگر شما هم از علاقمه‌مندان این قابلیت بوده و به دنبال راه‌هایی برای بارگیری Animoji برای اندروید هستید، در ادامه ما یک راهکار مفید به شما ارائه خواهیم داد. 

جایگزین‌های برتر Animoji آیفون در اندروید

در اصل، برنامه Animoji با اندروید سازگار نیست، با این حال، ما می‌توانیم از اپلیکیشن‌های اندرویدی بهره بگیریم که ویژگی مشابهی با Animoji دارند. در ۱۹کالامگ ۴ برنامه مختلف را که شبیه انیموجی هستند برای شما فراهم کرده‌ایم. این برنامه‌ها از قابلیت انیموجی برخوردار بوده و در اندروید قابل استفاده هستند. به ویژه اینکه، بارگیری آنها رایگان است.

یک نکته قابل توجه:

این قابلیت آیفون از فناوری پیشرفته Face-ID و دوربین RGB مستقل خود برای تولید این ایموجی‌های زنده استفاده می‌کند. Android هیچ سخت‌افزار اختصاصی یا نرم افزاری بهینه‌سازی شده برای ایجاد انیموجی‌ها ندارد، بنابراین این برنامه‌ها فقط از دوربین جلو استفاده می‌کنند. به طور طبیعی، دقت این برنامه ها با آیفون X بسیار متفاوت خواهد بود.

۴ برنامه رایگان Animoji برای Android

MSQRD

 

جایگزین‌های برتر Animoji آیفون در اندرویداگر به دنبال برنامه‌ای هستید که بتواند تجربه انیموجی را در تلفن هوشمند اندرویدی شما به ارمغان بیاورد، ممکن است برنامه “MSQRD” که توسط فیسبوک ساخته شده، عالی باشد. می‌توانید انتخاب گسترده‌ای از جلوه‌های مختلفی برای چهره را داشته باشید. پس از گرفتن سلفی با برنامه، می‌توانید آن را از طریق پیام رسان‌ها یا شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

با بیش از ۱۰ میلیون بار بارگیری، برنامه “MSQRD” به یکی از برنامه‌های کاربردی در این حوزه تبدیل شده است. از حیوانات گرفته تا قهرمان‌های مورد علاقه شما کافیست انتخاب کنید.

جایگزین‌های برتر Animoji آیفون در اندروید

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

Bitmoji

جایگزین‌های برتر Animoji آیفون در اندروید

برنامه “Bitmoji” ساخته شده توسط Bitstrips یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های Animoji در اندروید است. با بیش از ۱۰۰ میلیون بار بارگیری در فروشگاه Google Play، می‌توان به جرأت گفت این اپلیکیشن بهترین انتخاب در این حوزه است. این برنامه، سازگاری و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. می‌توانید آن را با Snapchat ،Messenger ،Whatsapp و سایر برنامه‌های پیام رسان همگام کنید. همچنین با Gboard، صفحه کلید Google نیز سازگار است.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bitstrips.imoji

پس از اتمام بارگیری و نصب برنامه، به سادگی دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید و بر روی دکمه ضبط کلیک کنید تا چهره مدنظر خود را بدست آورید.

EMOJI Face Recorder

جایگزین‌های برتر Animoji آیفون در اندروید

اگر می‌خواهید برنامه‌ای داشته باشید که به شما امکان می‌دهد چهره خود را با صورت‌های مختلف حیوانات ضبط کنید،EMOJI Face Recorder برای شما مناسب است. این اپلیکیشن ممکن است به اندازه دو برنامه دیگر محبوب نباشد اما قادرست تجربه‌های مانند Animoji را به شما ارائه دهد. با استفاده از این برنامه، می توانید چهره و احساسات خود را با استفاده از مدل‌های چهره حیوانات ضبط کنید. شما می توانید یک تمساح، یک حیوان دست آموز، یک جغد وحشی و بسیاری موراد دیگر را از چهره خود بسازید. حتی امکان تغییر پس‌زمینه تصویر خود را نیز دارید.

جایگزین‌های برتر Animoji آیفون در اندروید

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fentazy.animoji

Supermoji

جایگزین‌های برتر Animoji آیفون در اندروید

اگر واقعاً می‌خواهید برنامه انیموجی را در تلفن اندروید خود داشته باشید، برنامه “Supermoji” یک اپلیکیشن فوق‌العاده است که سعی دارد از همه جنبه‌ها Animoji اپل را تکرار کند و نزدیکترین برنامه به انیموجی اپل است که می‌توانید برای اندروید دریافت کنید. با این حال، علی رغم شباهت‌ها، کاملاً ایده‌آل نیست. آنچه باعث شده این برنامه در لیست ما قرار بگیرد شباهت و ویژگی‌های نزدیک آن با برنامه واقعی Animoji است.

جایگزین‌های برتر Animoji آیفون در اندروید

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن