خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

تجهیز گلکسی نوت ۲۰ به نشانگری جذاب برای نمایش اعلان‌ها!

مدت زیادی است که خبری از نشانگرهای اعلان LED در گوشی‌های موبایل نیست، چرا که تولید‌کنندگان گوشی‌های هوشمند خواهان صفحه نمایش‌های بزرگتر و حاشیه‌های کوچکتر هستند، اما به نظر می‌رسد سامسونگ تغییر عقیده داده و به فکر برگرداندن این ویژگی کاربردی است. خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که این کمپانی کره‌ای در ۱۶ اکتبر ۲۰۱۹، ۵ پتنت را به ثبت رسانده است. وجه اشتراک تمام این پتنت‌ها وجود رابط گرافیکی در اطراف دوربین سلفی است که خودش نیز در هول-پانچ صفحه نمایش قرار دارد.

 

گلکسی نوت 20 به نشانگر اعلان مجهز می‌شود

پتنت های ثبت شده از گلکسی نوت ۲۰ 

پتنت‌های گلکسی نوت ۲۰

شرکت سامسونگ توضیحاتی را در تکمیل این پتنت‌های گلکسی نوت ۲۰ ارائه می‌کند. طبق این توضیحات، سامسونگ ناحیه کوچکی را در اطراف هول-پانچ دوربین به عنوان نشانگر در نظر گرفته است. این نشانگر به عنوان یک نوار پیشرفت کوچک عمل می‌کند که در زمان دانلود کردن فایل‌ها، ضبط ویدئو و … فعال می‌شود.

همانطور که از پتنت‌ها مشخص است این نشانگر  هول-پانچ بیضی شکل بوده و دو دوربین سلفی را در کنار خود جای می‌دهد. البته دو عدد از پتنت‌ها یک ماژول دوربین دایره شکل را نشان می‌دهد که احتمالاً این طرح برای یک خط تولید مجزای دیگر است. علاه بر این، ماژول‌های دوربین همیشه در سمت چپ بالای صفحه نمایش قرار می‌گیرند به استثنای یک نمونه که در مرکز نمایشگر قرار گرفته است.

قبلاً شاهد بودیم که سامسونگ دوربین‌های سلفی خود را با ماژول‌های مدور ارائه کرده است، مثل اواسط سال ۲۰۱۹ که گلکسی Galaxy S10 5G را عرضه کرد. با این حال، گوشی جدیدتر این کمپانی به نام Galaxy S20 فقط دارای یک دوربین هولپانچ است. اگر این پتنت‌ها به مرحله تولید برسند، منطقی است که بتوان گلکسی نوت ۲۰ را به عنوان اولین گوشی هوشمند دارای نشانگر در اطراف هول-پانچ دوربین سلفی در نظر گرفت؛ اما گلکسی اس ۲۰ فاقد این مشخصه است.

از همین موضوع می‌توانیم نتیجه بگیریم که سامسونگ در گوشی بعدی خود از دوربین در زیر نمایشگر استفاده نخواهد کرد و همچنان ما شاهد هول-پانچ دوربین سلفی خواهیم بود. خبرهای غیر رسمی قبلی حاکی از آن بودند که  گلکسی نوت ۲۰ هیچ پانچی برای دوربین نخواهد داشت. همانطور که از گزارش‌ها پیداست سامسونگ خود را برای عرضه این محصول در ماه آگوست آماده می‌کند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

آیا این طراحی جدید شرکت سامسونگ مطابق سلیقه شماست؟ صفحه نمایش بدون پانچ برای شما ارجحیت دارد یا قابلیت نشانگر اعلان؟ نظرات خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

منبع: phonearena

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن