خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار نوکیا

تاریخ احتمالی رونمایی از نوکیا ۵.۳ رقیب قدرتمند ردمی نوت ۸!


فوریه ۲۰۲۰ چند تصویر از Nokia Captain America در برخی منابع خبری مشاهده شد، که طراحی این گوشی نوکیا را نشان می‌داد. گفته می‌شد این همان طراحی نوکیا ۵.۲ را داشته و انتظار می‌رفت که در MWC 2020 رونمایی شود؛ اما همان طور که می‌دانید اینک MWC لغو شده در حالی که این گوشی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است.

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که احتمالاً نوکیا ۵.۲ به نام نوکیا ۵.۳ معرفی می‌شود. در ادامه به تاریخ رونمایی از نوکیا ۵.۳ رقیب قدرتمندی برای ردمی نوت ۸ نیز اشاره خواهیم کرد. 

در این گزارش همچنین آمده است که نوکیا ۵.۳ همان مدلی است که با کد TA-1234 نامگذاری شده و در ماه نوامبر ۲۰۱۹ هم در مورد آن خبرهایی شنیده شد.

این گوشی از سیم‌کارت دوگانه پشتیبانی می‌کند. نمایشگر آن ۶.۵۵ اینچی بوده و نسبت تصویر ۱۸ ۱۸.۵: ۹ را ارائه خواهد داد. همچنین از تصویر منتشر شده می‌توان دریافت که این گوشی از طراحی ناچ-استایل قطره‌‍ای بهره خواهد برد.

نوکیا 5.3

مشخصات گوشی نوکیا ۵.۳:

این سری از گوشی‌های نوکیا میان رده هستند. طبق اطلاعات منتشر شده نوکیا ۵.۳ از اسنپدراگون ۶۶۰ یا ۶۶۵ که یک تراشه میان‌رده بوده و از ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره شده بهره می‌برد و با قیمت قیمت ۱۸۰ دلار عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود Nokia 5.3 در دو نسخه دیگر با رم ۳ و ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه نیز عرضه شود.

در رابطه با دوربین‌های آن هم گفته می‌شود که نوکیا ۵.۳ دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین چهارگانه اصلی متشکل از یک لنز‌های ۱۶، ۵ و دو لنز ۸ مگاپیکسلی دیگر است.

نوکیا ۵.۳ در رنگ‌های مشکی و فیروزه‌ای عرضه شده و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز دارد. شرکت HMD گلوبال تاکنون هیچ خبری رسمی را در رابطه با نوکیا ۵.۳ منتشر نکرده؛ اما قرارست این شرکت در تاریخ ۱۹ مارس رویدادی را برای رونمایی از اولین گوشی هوشمند ۵G خود برگزار کند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

احتمالاً در آن روز این گوشی هم به صورت رسمی معرفی خواهد شد. نظر شما در مورد گوشی‌های جدید این برند نوستالژیک چیست؟ نظرات خود را با ۱۹کالامگ در میان گذارید.

منبع: GSM

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

‫۳ نظرها

  1. نوکیا به روزهای اوج خودش داره برمیگرده و واژه ی اصالت رو معنایی دوباره میبخشه

  2. میان رده‌ی خوبیه من خودم ۷.۲ دارم ولی مثیکه ۵.۳قراره بیاد جاشو بگیره

  3. عجب چیزی ساخته نوکیا اگر مبنای ادامه کارش را این گوشی و این حدود از کارایی قرار بده مسلما بزودی جایگاه قدیم خودش را بازپس خواهد گرفت .همین گوشی را با صفحه امولد اگر بعنوان پلاس یا همچین چیزی ارایه کنه میتونه تا سیصد دلار و یا در بدبینانه ترین حالت دویست و هفتاد دلار هم قیمت روش بذاره و مشتری با کمال میل این گوشی را انتخاب کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن