خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلویدئو

بهترین گوشی موبایل از دید یک عکاس حرفه‌ای برای ثبت عکس‌های خلاقانه

چه انتظاری از دستگاه گوشی موبایل خود یا همان همراه همیشگی خود دارید؟ آیا در کنار دوربین فوق‌العاده به عملکرد سخت‌افزاری و یا قدرت گوشی خود توجه دارید و یا برای شما نمایشگر حرف اول را می‌زند؟ یا قیمت گوشی برایتان مهم است؟ اگر دوربین برای شما در اولویت قرار دارد بهترین گوشی موبایل از دید یک عکاس حرفه‌ای را در ویدئو زیر مشاهده کنید:

گرچه گوشی‌های میان‌رده تمام مشخصات را همانند یک پرچمدار تمام‌عیار نداشته باشند؛ اما مدل‌های بسیار خوبی نیز معرفی شده که عملکرد خارق‌العاده‌ای را از خود نشان داده‌اند. در اینجا ۱۹کالامگ یک آپشن عالی را به شما معرفی خواهد کرد. شیائومی می نوت ۱۰ در واقع همان میان‌رده‌ای است که از بسیاری جهات با پرچمداران قابل‌ رقابت است. یکی از این موارد دوربین چهارگانه آن با لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی است. 

مشخصات سخت‌افزاری دوربین شیائومی می نوت ۱۰

دوربین‌های موبایل هر روز پیشرفته‌تر می‌شوند چرا که شرکت‌های سازنده می‌دانند این مشخصه برای اکثر افراد وسوسه‌انگیز است؛ از‌این‌رو برای رقابت تمرکز زیادی بر ارتقاء دوربین این دستگاه‌ها دارند. شیائومی می نوت ۱۰ در واقع اولین میان‌رده دنیا محسوب می‌شود که لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی را به خدمت گرفته است. ترکیب این لنز با لنز‌های ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو، تله فوتو ۵ مگاپیکسلی، تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابر، اولتراواید ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های ماکرو یک ترکیب سخت‌افزار قدرتمندی را تشکیل داده که در کمتر گوشی میان‌رده‌ای یافت می‌شود. به این دلیل است که شیائومی را شرکت‌های پیشتاز در فنآوری قلمداد می‌کنند. 

شیائومی می نوت 10

دوربین سلفی آن نیز ۳۲ مگاپیکسلی از نوع واید است که فضای بیشتری را می‌تواند در یک قاب جای دهد و قطعاً سلفی‌های گروهی شما جذاب‌تر خواهد شد. دوربین این گوشی با نسخه پرو آن یکی است و توانسته در بنچمارک دگزومارک امتیاز ۱۲۱ را به دست آورد در حالی که پرچمدار مدعی بازار؛ آیفون ۱۱ پرو مکس در این تست امتیاز ۱۱۷ را به دست آورده است. از طرفی نیز امتیاز بنچمارک دگزومارک شیائومی می نوت ۱۰ پرو؛ پرچمدار مدعی سال ۲۰۲۰ برابر با ۱۲۴ است. 

تراشه استفاده شده در این گوشی اسنپدراگون ۷۳۰G است که در کنار باتری ۵۲۶۰ میلی‌آمپری لیتیوم یونی، شیائومی می ۱۰ پرو را به دستگاه ایده‌ال سیاحان و افرادی که عاشق سفر هستند تبدیل کرده است. چرا که تنها با یک بار شارژ می‌توانند مدت‌ زیادی به ثبت لحظات خاطره‌انگیز خود مشغول باشند.

در عمل نیز Mi Note 10 امتحان خود را پس داده و ویدئو موجود در این متن نیز این موضوع را تصدیق می‌کند. نظر شما در مورد این گوشی میان‌رده فوق‌العاده شیائومی چیست؟ نظرات خود و یا تجربه کار با دوربین این گوشی‌ فوق‌العاده را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن