خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزار

بهترین اپلیکیشن‌های آلارم‌ هشدار برای افرادی که خواب سنگین دارند

اپل برای آلارم بیدار شدن دارای Bedtime و Android دارای Google Clock است؛ هر دو به شما امکان می‌دهند زنگ هشدار را تنظیم کنید و بهترین آلارم برای بیدار شدن را انتخاب کنید.  Bedtime حتی می‌تواند خواب شما را ردیابی کند، در حالی که Google Clock به شما امکان می‌دهد زنگ را از  Spotify تنظیم کنید (اگرچه پیشنهاد نمی‌کنیم زنگ هشدار را روی آهنگ مورد علاقه خود تنظیم کنید چون قطعاً بعد از چنیدین بار بیدار شدن با این آهنگ از آن متنفر خواهید شد).

به طور کلی، این برنامه‌ها برای اکثر افراد خوب است، اما آنها از ویژگی‌های مفید زیادی مانند: آلارم هوشمند، گزینه‌های بیداری متنوع، ردیابی خواب، همگام‌سازی با گجت‌های پوشیدنی و موارد دیگر برخوردار نیستند.
این نقطه همان جایی است که برنامه‌های زنگ هشدار وارد می‌شوند. بنابراین‌، اگر خوابتان سنگین است و به دنبال فشار کافی برای بیدار شدنید، برنامه‌های رایگانی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم بسیار کاربردی است.

Alarmy

بهترین آلارم‌های هشدار برای افرادی که خواب سنگین دارند

Alarmy یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ساعت هشدار در Google Play و Apple App Store است. همراه با ویژگی‌های زنگ هشدار، آب و هوا و اخبار در خود برنامه را به شما نشان می‌دهد. تم‌های متنوعی نیز دارد.

چگونه شما را بیدار می کند:

هشدار هنگامی که شما را از رختخواب خارج می‌کند، سه گزینه مختلف ارائه می دهد:
حالت عکس: برای خاموش کردن زنگ، مکانی یا موضوعی را که باید از آن عکس بگیرید، ثبت کنید بعد هر روز صبح برای خاموش شدن آلارم باید حتماً در آن مکان یا با آن وسیله عکس بگیرید.
حالت لرزش: وقتی زنگ شروع به زنگ زدن می‌کند ، پنجاه بار تلفن خود را تکان دهید تا خاموش شود.
حالت ریاضی: برنامه برای شما معادله ریاضی یا مسئله‌ای مطرح می‌کند تا ذهن شما هشیار بیدار شود.

لینک دانلود از اپ استور

 Wakie Community

بهترین آلارم‌های هشدار برای افرادی که خواب سنگین دارند

ممکن است واکی در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد اما به ما اعتماد کنید و آن را نصب کنید مطمئناً شما را صبح از خواب بیدار می‌کند! در اصل، این یک شبکه اجتماعی است که از طریق آن می‌توانید با افراد مختلف در هر نقطه از جهان صحبت کنید.

چگونه شما را بیدار می‎‌کند:

صحبت با غریبه‌ها هیجان انگیز است، اما جالبتر این که واکی به شما هنگام خوابیدن امکان می‌دهد درخواست یک تماس برای بیدار شدن بدهید. در این حالت یک فرد تصادفی با شما تماس می‌گیرد تا شما را از خواب بیدار کند. اگر هیچ انسانی در دسترس نباشد، برنامه از یک ربات برای برقراری تماس استفاده می‌کند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

لینک دانلود از اپل استور

Sleep Better

بهترین آلارم‌های هشدار برای افرادی که خواب سنگین دارند

برنامه بعدی در لیست ما، Sleep Better است که از روش علمی و الگوهای چرخه خواب بیشتر استفاده می‌کند تا بیدار شدن از خواب کارآمدتر و آسان‌تر باشد. این برنامه به شما امکان می‌دهد خواب، مصرف کافئین و … خود را ردیابی کنید، اطلاعات مربوط به ورزش و خواب شما را ذخیره می‌کند.

چگونه شما را بیدار می‌کند:

با قرار دادن دستگاه در کنار بالش، ردیاب خواب Sleep Better قادر است چرخه خواب شما را تحت نظر داشته باشد و مدت زمان چرخه خواب عمیق و چرخه‌های سبک شما را ردیابی کند. و با عملکردی هوشمندانه، این برنامه هنگام عبور از یک چرخه سبک، شما را از خواب بیدار می‌کند تا هنگام بیدار شدن از خواب بجای احساس تنبلی، احساس انرژی بیشتری داشته باشید.

لینک دانلود از اپل استور

Walk Me Up!

بهترین آلارم‌های هشدار برای افرادی که خواب سنگین دارند

Walk Me Up یک برنامه زنگ هشدار مبتنی بر گام شمار است که برای خاموش کردن آن باید بلند شوید و راه بروید.

چگونه شما را بیدار می‌کند:

همانطور که برنامه گفته شده، Walk Me Up شما را از خواب بیدار نمی‌کند ، بلکه از رختخواب جدایتان می‌کند و به جرات میتوان گفت که بهترین آلارم برای بیدار شدن است. برنامه باعث می‌شود تا از رختخواب خارج شوید و قبل از قطع زنگ، مراحل مشخصی را طی کنید. می‌توانید تعداد مراحل خود را تنظیم کنید و همچنین یک “حالت” وجود دارد که به شما اجازه نمی‌دهد تا زنگ هشدار را تا زمانی که تعداد مراحل مورد نیاز را طی نکرده‌اید، به تعویق بیاندازید.

به همین دلایل این برنامه یکی از برنامه‌های کارآمد در این لیست است. بیرون آمدن از رختخواب احتمالاً سخت‌ترین چالش هنگام بیدار شدن از خواب صبح است و Walk Me Up روی این ایده سرمایه گذاری ‌می‌کند. الگوریتم‌های هوشمندی برای ردیابی لرزش‌ها وجود دارد، بنابراین شما نمی‌توانید فقط تلفن خود را تکان داده و آنها را به عنوان مراحل مورد نیاز ثبت کنید.

I Can’t Wake Up

بهترین آلارم‌های هشدار برای افرادی که خواب سنگین دارند

I Can’t Wake Up ویژگی‌های زیادی دارد که با امتحان آن، هرگز نمی‌توان حدس زد که برنامه رایگان است. این اپلیکیشن یک برنامه کامل و با کیفیت است.

چگونه شما را بیدار می کند:

این برنامه مجموعه‌ای از کارهای بیدار کردن از حل معادلات ریاضی و تکان دادن تلفن شما و اسکن بارکد خاص و بازی‌های مربوط به حافظه را ارائه می‌دهد. این موارد قابل تنظیم هستند و اگر در انجام کار خود موفق نشوید، زنگ هشدار دوباره آغاز می شود.

WakeMe

بهترین آلارم‌های هشدار برای افرادی که خواب سنگین دارند

WakeMe یک ساعت زنگ‌دار اجتماعی است که در آن دوستان، بستگان یا اعضای خانواده شما می‌توانند به شما کمک کنند تا از تختخواب خود خارج شوید و صبح خود را شروع کنید.

چگونه شما را بیدار می کند:

روش کار این است: ۱٫ ابتدا زنگ را با تاریخ و زمان مناسب آن تنظیم کنید. ۲٫ در مرحله بعد ، می توانید با ارسال یک فیلم کوتاه ، از دوستان یا خانواده خود بخواهید که شما را از خواب بیدار کنند. ۳٫ به جای هر زنگ زدن در صبح، کلیه فیلم‌هایی که توسط شما عزیزان ارسال شده است به عنوان زنگ هشدار شما پخش می‌شود.

افراد نزدیک شما که سعی در بیدار کردن شما دارند، بسیار بهتر از هر زنگ‌ها عمل می کنند. فیلم های دلگرم کننده یا هر نوع فیلم ارسال شده برای شما باعث می‌شود تا انگیزه بیشتری داشته باشید و بهترین قسمت این است که هر روز صبح می‌تواند متفاوت و پر از شگفتی باشد!

لینک دانلود از گوگل پلی
لینک دانلود از اپل استور

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴۳ رای

سوالات متداول

اپلیکیشن‌های آلارم‌ هشدار چه تفاوتی با آلارم معمولی خود گوشی دارند؟

✔️ برخی از افراد جامعه خواب سنگینی دارند و حتی اگر کار مهمی داشته باشند به سادگی از خواب بیدار نمی‌شوند، این قبیل برنامه‌ها افراد را با روش‌های جالبی بیدار می‌کنند و تا مطمئن نشوند که شخص بیدار شده، دست از کار نمی‌کشند.

بهترین اپلیکیشن‌های آلارم‌ هشدار برای افرادی که خواب سنگین دارند کدام است؟

✔️ اگر صبح‌ها به سختی بیدار می‌شوید، ما در مقاله به معرفی 6 تا از بهترین برنامه‌های آلارم هشدار پرداخته‌ایم و شما می‌توانید با خواندن آن و براساس روحیات خود، مناسب‌ترین برنامه را انتخاب کنید.

اپلیکیشن Alarmy چگونه افرادی که خواب سنگین دارند را از خواب بیدار می‌کند؟

✔️ این برنامه چالش‌های مختلفی را پیشه روی این افراد می‌گذارد برای مثلاً وقتی زنگ آلارم شروع به زنگ زدن می‌کند ، پنجاه بار باید تلفن خود را تکان دهید تا خاموش شود البته با روش‌های دیگری هم می‌تواند افراد را از خواب بیدار کند که در مقاله به آن اشاره کرده‌ایم.

نوشته های مشابه

‫۸ نظرها

  1. برنامه ایی ندارید که چندین بار زنگ بخوره کار خاصی نخواد چون من با سه بار زنگ خوردن بیدار میشم بعد صدای رنگش هم زیاد باشه؟

  2. سلام لینک مستقیم برای اندروید آلارمی نداره
    من نمیدونم از تو این سایت کجا دانلود کنم

  3. سلام من یه برنامه رایگان میخام ک با بشین پاشو یا راه رفتن یا از این قبیل کارها صداش قطع بشه ممنون میشم معرفی کنید

    1. Shake it alarm
      با تکون دادن دستت به چپ و راست بیدارت می‌کنه.

      1. و منی که رو تخت میشینم و مراحل و انجام میدم بعد دوباره می‌خوابم :))))))))))

        1. دقیقاااااا
          من حتی عکس تایین کردم رو در ورودی ساختمونمون ک باید تو این سرما از آسانسور برم دو طبقه پایین تا عکسه رو بگیرم
          هر بار اون همه ماجرا طی میکنم میرم عکس رو میگیرم میام زودی میخزم زیر پتو کنار شومینه میخوابم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن