خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

اولین رندرها از Huawei P Smart 2020!

رندرهای گوشی هواوی با نام P Smart 2020 منتشر شده است. ظاهراً این رندرها متعلق به اسمارتفونی با شماره مدل AQM-AL00 / TL00 هستند که در ماه گذشته توسط مرجع مخابراتی TENAA در چین تصویب شد.

رندرهای Huawei P Smart 2020 نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند در دو گزینه گرادیانت رنگی سبز و سفیدآبی موجود خواهد شد. لیست TENAA همچنین فاش کرده که با رنگ مشکی نیز در دسترس خواهد بود. همانطور که مشاهده می‌شود که در قسمت جلوی این گوشی از بریدگی قطره‌ای شکل برای جای گرفتن دوربین سلفی درون آن استفاده شده و لبه بالایی آن جک صوتی ۳٫۵ میلی‌متری دارد.

اولین رندرها از Huawei P Smart 2020!

پنل پشتی این گوشی دارای چینش عمودی دوربین بوده که از سه لنز و یک فلش LED تشکیل شده است. در پنل پشت گوشی اسکنر اثر انگشت وجود ندارد. P Smart 2020 همانند Honor 20 Lite دارای صفحه نمایش OLED است که یک حسگر تشخیص اثر انگشت در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است.

 مشخصات هواوی P Smart 2020

با توجه به ظاهر این گوشی در سایت TENAA، این دستگاه دارای ابعاد  ۱۵۷٫۴ در ۷۳٫۲ در ۷٫۷۵ میلی‌متر بوده و وزن آن ۱۶۳ گرم است. این گوشی به پنل OLED 6.3 اینچ مجهز شده، همچنین صفحه نمایش waterdrop دارای وضوح کامل HD + با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۲۰:۹ است. سیستم عامل Android 9 Pie روی دستگاه اجرا می‌شود.

پردازنده هشت هسته‌ای ۲٫۲ گیگاهرتزی که به نظر می‌رسد Kirin 710F باشد، در این دستگاه به کار رفته است. احتمالاً در دو نسخه با رم ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی عرضه شود. گزینه‌های ذخیره‌سازی احتمالی آن هم ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود.

برای ذخیره بیشتر امکان ارتقأ با حافظه کارت microSD در گوشی جدید نیز وجود دارد. دوربین‌های سه‌گانه آن ۴۸ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی بوده و در بخش جلویی نیز به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است.

این دستگاه دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری بوده که از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. Huawei P Smart 2020 به عنوان جانشین Huawei P Smart 2019 در دسترس است قرار خواهد گرفت. گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که گوشی مذکور تا پایان نوامبر ۲۰۱۹ به صورت رسمی معرفی شود.شایان ذکر است هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی در دسترس نیست. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن