خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

اولین تصاویر واقعی از گوگل پیسکل ۴

به لطف افشای اطلاعات گوشی پیکسل ۴ توسط خود گوگل، اکنون تا اندازه‌ای می‌دانیم که پرچمدار بعدی این برند چه شکلی خواهد بود. تصاویری که در زیر مشاهده می‌کنید دقیق‌ترین عکس‌هایی‌ست که از این پرچم‌دار تاکنون منتشر شده است. طراحی آن به همان صورتیست که انتظار می‌رفت. این تصاویر اطلاعات بسیار خوبی را نیز نشان می‌دهند.

تاکنون گوگل طراحی گوشی پیکسل ۴ و تکنولوژی تشخیص صورت را فاش کرده است و شاهد چندین مدلسازی ۳۶۰ درجه از آن بوده‌ایم. قبلاً هم تصاویری از گوگل پیکسل ۴ منتشر شده که اطلاعات زیادی را نشان نمی‌داد. منبعی که این تصاویر را افشا کرده هنوز مشخص نیست؛ اما بنا به گفته XDA، این تصاویر در تلگرام منتشر شده‌اند. 

گوگل پیکسل 4

ظاهراً این تصاویر توسط یکی از مهندسان Sprint منتشر شده‌اند. کلمه Sprint روی اسکرین گوشی نیز به وضوح قابل مشاهده است. جای تعجب ندارد به این دلیل که Sprint در حال حاضر گوشی‌های Pixel 3 و ۳ XL را به فروش می‌رساند. نوع تم‌ها و ژست‌های حرکتی که روی نمایشگر به چشم می‌خورد نیز احتمال اجرا شدن گوگل پیکسل ۴ با پلتفورم اندروید ۱۰ را نشان می‌دهد.( این بار گوگل از نامگذاری نسخه جدید اندروید با دسرها صرف‌نظر کرده است.)

نکته جالب توجه و آنچه که طراحی این گوشی را از سایر مدل‌های موجود در بازار متمایز می‌سازد اینست که گوگل تصمیم گرفته، که از ناچ و یا پانچ صرف نظر کرده و همان حاشیه سنتی خود را که در بردارنده سخت‌افزار Soli است را به کار گیرد؛ با این وجود حاشیه آن نسبت به بسیاری دیگر از گوشی‌ها چندان بزرگ به نظر نمی‌رسد. 

گوگل پیکسل 4

یک دکمه پاور سفید نیز وجود دارد که کمی خسته کننده‌تر از دکمه مشکی است که در حال حاضر در پیکسل دیده می‌شود. در قسمت عقب آن شما شاهد یک ماژول بزرگ مربعی شکل هستید که به احتمال زیاد از لنز‌های ۱۶ مگاپیکسلی تله فوتو و یک لنز معمولی ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

با وجود اینکه انتظار می‌رفت که گوگل از شیشه مات دورنگ در طراحی بهره ببرد، این بار از همان شیشه براق استاندارد استفاده کرده است. این احتمال وجود دارد که Pixel 4 در ماه اکتبر ۲۰۱۹ رونمایی‌ شده و درست یک ماه بعد عرضه شود. هنوز یک ماه دیگر تا آن زمان باقی مانده و مطمئناً اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. هنوز اطلاعی از قیمت گوشی در دسترس نیست.نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟ 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن