خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار تکنولوژی

امکان انتقال تماس به تمام پلتفورم‌ها از طریق نرم‌افزار جیمیل!

این روزها کمتر کسی یافت می‌شود که از برنامه جیمیل در گوشی خود استفاده نکند، این‌روزها افراد با داشتن زندگی پرمشغله و کمبود وقت ترجیح می‌دهند تمام قابلیت‌های ارتباطی مثل تماس تلفنی یا پیام‌های الکترونیکی را یک‌جا دریافت کنند؛ ازاین‌رو خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه گوگل به قابلیت جذاب انتقال تماس تلفنی به جیمیل دست یافته؛ در نتیجه افراد به‌راحتی و بدون دغدغه می‌توانند تماس‌های ازدست رفته خود را مدیریت کنند. با ما همراه باشید تا از راهکار انتقال تماس تلفنی به جی‌میل مطلع شوید.

 

اضافه شدن Google Voice به نرم‌افزار جمیل

همانطور که می‌دانید در سال ۲۰۱۸ گوگل به قابلیت بسیار کاربرد و مفید Google Voice در ابزار G Suite دست یافته بود که با استقبال بسیار زیادی از کاربران رو‌به‌رو شد و با تیره‌تر کردن تم گوگل ویس جذابیت‌ دوچندانی را به ارمغان آورد. نکته قابل‌توجه اینکه این سرویس گوگل قابلیت پشتیبانی از پروتکل تماس VoIP را داشت، اما در حال حاضر تصمیم به انتقال تماس‌های دریافتی به Gmail را دارد. در ادامه به بررسی کامل آن می‌پردازیم.

 

جیمیل
جیمیل

تفاوت انتقال تماس گوشی اندرویدی با آیفون

بر اساس گزارشات منتشر شده، کاربران به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانند تمام تماس‌های دریافتی و خروجی خود را از مخاطب یا شماره تماس‌های مختلف به جی‌میل منتقل کنند و در صورت زنگ خوردن، تماس دریافتی را پاسخ دهند. زمانی که تماس تلفنی برقرار می‌شود گزینه جدیدی به اسم دکمه انتقال در آپشن تماس ظاهر می‌شود و به کاربران گزینه انتخاب بین مخاطبان خود یا شماره تماس‌ جدید را می‌دهد. پس از آن، به صورت اتوماتیک فرد تماس گیرنده به فرد دیگری متصل می‌شود. در صورتی که گوشی موبایل شما اندرویدی باشد ابتدا تماس دریافتی به صورت on hold خواهد بود، اما در صورتی که از کامپیوتر یا اپلیکیشن‌های IOS برای انتقال تماس استفاده کنید، این اتفاق نخواهد افتاد.

 

خرید گوشی
خرید گوشی

انتقال تماس تلفنی از گوشی به اپلیکیشن جیمیل

گوگل رسمأ در تاریخ ۳۰ می ۲۰۲۰ از ویژگی جدید یعنی انتقال تماس در gmail خبر داد. از‌این‌رو کاربران می‌توانند در چند مرحله ساده تمام تماس دریافتی خود را به مخاطبان دفترچه تلفن یا شماره‌های ناشناس انتقال دهند و قرارست به زودی در گوشی‌های اندرویدی، موبایل اپل و اپلیکیشن‌های وب اجرا شود.

جی‌میل
جی‌میل

اضافه کردن آیکن تماس در جیمیل

لازم به ذکر است آیکون تماس در جیمیل به قسمت سمت راست زیر آیکون‌های تقویم و Task اضافه خواهد شد و در صورت باز شدن این آیکون شباهت زیادی به صفحه تماس گوشی موبایل خواهد داشت. افراد با استفاده از این آیکون جذاب و کاربردی می‌توانند تماس دریافتی خود را پاسخ دهند و درکنار آن با مخاطبان تماس تلفنی برقرار کنند و همچنین به راحتی تمام تماس‌های دریافتی را از گوشی موبایل خود به جیمیل انتقال یا پاسخ دهند. اگرچه این قابلیت جذاب هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته، اما خاطر نشان می‌شود گوگل ویس مدت طولانی‌ست که تماس‌های دریافتی را در دستگاه‌های صوتی خود پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل، این قابلیت یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌ها برای کاربران به شمار می‌آید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

 

همانطور که می‌دانید هر چند وقت یکبار جی‌میل به قابلیت‌های مختلفی دست می‌یابد و یکی از آنها امکان پیوست ایمیل‌ها به یکدیگر در جیمیل بوده و اکنون به قابلیت انتقال تماس به تمام پلتفورم‌ها از طریق نرم‌افزارخود دست یافته است. نظر شما در مورد قابلیت جدید و جذاب انتقال تماس تلفنی از گوشی موبایل اپل و اندروید به Gmail چیست؟ دیدگاه خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن