خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

احتمال تغییر نام گوشی شیائومی می ۷ به شیائومی می ۸

به نظر می رسد که شرکت شیائومی قصد دارد در جشن هشتمین سالگرد افتتاح خود گوشی موبایل خاصی را روانه بازار کند. از طرفی نیز انتظار می رود که این شرکت از گوشی شیائومی می ۸ امسال رونمایی کند. شایعه شده است که این شرکت قصد دارد به افتخار جشن هشتمین سالگرد خود از عدد ۷ صرف نظر کرده و این گوشی پرچم دار را به نام گوشی شیائومی می ۸ روانه بازار کند.

شیائومی می 8

اخیرا در یکی از ویدئوهای منتشر شده پنل جلو می ۸ نشان داده شده است. این تصویر تایید می کند که در بالای این صفحه نمایش همانند گوشی هایی چون هوآوی پی ۲۰ لایت که در ایران به نام هوآوی نوا ۳ ای شناخته می شود و یا گوشی آیفون ۱۰ بریدگی صفحه نمایش وجود دارد. نکته ای دیگری که می بایست بدانید این است که عکسی که قبلا از این گوشی منتشر شده است نشان می دهد که شیائومی همانند آیفون ایکس روی تکنولوژی تشخیص چهره کار می کند بنابرین می بایست سنسورهای زیادی به منظور ارائه خصیصه Face Unlock با عملکرد درست و دقیق در پنل جلو این گوشی وجود داشته باشد.

شیائومی می 8

روز قبل ویدئویی از این گوشی منتشر شد که نشان داد که Xiaomi Mi 8 از اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش استفاده خواهد کرد. همچنین در این ویدئو دیده شده است که سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش سریع ترین سنسور نبوده اما از سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش به کار رفته در گوشی Vivo X20 Plus UD سریعتر عمل می کند. همچنین این ویدئو نشان داده است که این گوشی از رابط کاربری MIUI 9 استفاده کرده و تایید می کند که این همان گوشی در حال تولید شیائومی است که قرار است به زودی عرضه شود.

مشخصات اولیه گوشی شیائومی می 8

بر اساس اطلاعاتی که پیرامون این گوشی منتشر شده است. این گوشی از یک صفحه نمایشی با نسبت ۱۹:۹ استفاده کرده و چیپست استفاده شده در آن نیز همانند گوشی شیائومی می میکس ۲ اس Snapdragon 845 و حافظه در نظر گرفته شده برای آن ۲۵۶ و رم آن ۸ گیگابایت خواهد بود. دوربین دوگانه این گوشی نیز به صورت عمودی و از اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش قرار گرفته و از شارژ بی سیم نیز برخوردار خواهد بود. تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی هنوز مشخص نیست اما رویدادی قرار است در شنزن برگزار شود انتظار می رود که این گوشی در این رویداد رونمایی شود.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن