سری محبوب و پرطرفدار شیائومی امروز در سه نسخه معرفی میشود

سری محبوب شیائومی یعنی خانواده ردمی نوت 10 قرارست امروز و در تاریخ 4 مارس 2021 رونمایی شوند، این سری که در واقع جایگزینی برای سری 9 شیائومی است، ابتدا در هند روانه بازار میشود و انتظار میرود بعد از آن راه خود به سوی بازارهای جهانی باز کنند. گفته میشود این خانواده سه نفری بوده و در سه نسخه 10، 10 پرو و نسخه مکس آن معرفی خواهند شد. شایان ذکر است که شیائومی این رویداد را به صورت آنلاین و در یوتیوب خط تولید ردمی هند انجام میدهد.
ما در تیم فنی 19کالا بیصبرانه منتظر این اتفاق بودیم، زیرا خانواده ردمی 9 آنقدر پرجمعیت شده بود که هیچ چیز جزء یک پسوند جدید نمیتوانست جلوی زاد و ولد خانوادی سری 9 را بگیرد! در ادامه با ما همراه باشید تا نگاه اجمالی به این 3 عضو جدید بیندازیم.

قیمتهایی که برای این 3 گوشی در نظر گرفته شده است، احتمالاً به شرح زیر خواهد بود:
ردمی نوت 10 حدوداً 12000 روپیه (164 دلار)
ردمی نوت 10 پرو حدودا 15000 روپیه (205 دلار)
نسخه پرو مکس نزدیک به 20000 روپیه (274 دلار)
همانطور که حدس میزدیم، سیاست قیمت گذاری شیائومی تغییر نکرده و در ادامه خواهیم گفت که در قبال این مبلغ، کاربران چه امکانات جدیدی را دریافت خواهند کرد.
به گفته خود این کمپانی تحولی بزرگ در نمایشگر در راه است و هر سه مدل به نمایشگر سوپرآمولد مجهز خواهند بود، اما رفرش ریت 120 به دو نسخه پرو و پرو مکس اختصاص یافته و این یعنی شیائومی عزم خود را جزم کرده تا رقیب سرسختتری برای نمایشگرهای با کیفیت سامسونگ باشد.
دور از انتظار نبود که چینیها امسال با لنز 108 مگاپیکسلی وارد میدان رقابت شوند، اما خبرها حاکی از آن است که تنها نسخه پرو مکس لنز 108 مگاپیکسلی دارد در مورد تراشه هم بد نیست بدانید که هر سه سوار بر چیپستهای آمریکایی کوالکام در مسیر بازارهای جهانی به پیش میروند.
فروشگاه اینترنتی 19کالا به محض معرفی نسخههای جهانی سری ردمی نوت 10، تمامی اطلاعات این 3 گوشی را در اختیار شما دوستان قرار خواهد داد. نظر شما در مورد این سری محبوب میان رده های شیائومی چیست؟ منتظر نظرات شما عزیزان در قسمت کامنت هستیم.





گوشی بسیار عالی است عاشقشم و هر جور شده پرو مکس رو می خرم قیمت پرو مکس هم 6/400/000 است و زیاد نیست 19 کالا مگ عزیز چرا در مقایسه هاتون این 3 بزرگوار را نگزاشتید من منتظرم ممنون همانجور که بهروز عزیز گفت زنده باد شیائومی
گوشی بسیار عالی است عاشقشم و هر جور شده پرو مکس رو می خرم قیمت پرو مکس هم 6/400/000 است و زیاد نیست 19 کالا مگ عزیز چرا در مقایسه هاتون این 3 بزرگوار را نگزاشتید من منتظرم ممنون همانجور که بهروز عزیز گفت درود بر شیائومی
به تظر من خیلی عالی هست باور کنید اگر این امکانات رو سامسونگ می ذاشت توی گوشی جدیدش بالای 9میلیون می داد ولی شیائومی این امکانات رو تو 7میلیون و نیم جا داده تفاوت رودببینید خودتون قضاوت کنید
درود بر شیائومی
درود بر شما و شیائومی
تفاوت نسخه پرومکس با پرو چی هستش؟
با سلام
تفاوت چندانی ندارند فقط میشه گفت که نسخه مکس گزینه nfc رو نداره و نسخه پرو تنها در برخی از بازارها این قابلیت پشتبیانی می کنه
و اینکه به احتمال زیاد نسخه مکس تنها برای بازار هند ساخته شده باشه و نسخه گلوبالش ردمی نوت 10 پرو باشه
بچه ها نگین که این بده این خوبه همشون خوبن چه بد باشه چه خوب گوشی گوشی است همه ی ما در گوشی به یک سبک علاقه داریم و به اون سبکی که ما علاقه داریم میخوایم بخریم مثلا من گوشی های مثل «ریلمی» و «شیائومی» دوست دارم خوب چرا میگین این بده همه به یک سبک گوشی علاقه داریم خب
چه ربطی داره نوت۱۰ معمولی خیلی خوبه 5G هم پردازنده قدرتمندی داره
و نسخه جهانی نوت ۱۰ پرو خیلی عالیه فقط قیمتش بالاست
لحظه ای شک نکن بخر
گوشی های عجیبیه.اما من تا حالا نداشتم!!!
خیلی عالیه هم از لحاظ سخت افزاری وهم از لحاظ نرم افزاری وسرعتش هم که حرف نداره کیفیت دوربین که حرف نداره
من تازه خریدم از نظر کیفیت تصویر به سامسونگ نمیرسه ولی در کل عالیه
سلام آره گوشیه خوبیه من دارم
حاجی چی میگی اونیکه تو داری شیائومی می نوت ۱۰ این شیائومی ردمی نوت ۱۰ درست بخون
۱۹ کالا لطفا این گوشی رو موجود کنید
خیلی گوشی باحالیه
من گوشی Redmi note 9 pro رو دارم، انصافا گوشی خوبی هست،راضی هستم ازش
دوستان من به تازگی خبری در سایت معتبر ایرانی موبایل که اسمشو نمیتونم بگم خوندم
دلتون رو خوش نکنید شیاومی خیلی زرنگه از اول هم معلوم بود یه ریگی به کفشش هست
نوت ۱۰ پرو در بازار جهانی اسمش نوت ۱۰ اس هست و تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک روشه
فقط نسخه پرومکس (جهانی میشه پرو) تراشه ۷۳۲ جی داره و صفحه نمایش نسخه جهانی نوت ۱۰ پرو (نوت ۱۰اس هم ۶.۴۳ اینچی هست)
چه ربطی داره نوت۱۰ معمولی خیلی خوبه 5G هم پردازنده قدرتمندی داره
و نسخه جهانی نوت ۱۰ پرو خیلی عالیه فقط قیمتش بالاست
چه معلوم از کجا میدونی
بله کاملا درسته ولی خب نوت 10پرومکس که نسخه جهانیش میشه نوت 10پرو و در ایران با اسم نوت 10پرو می شناسن خیلی بهتره از پوکو ایکس 3 ان اف سی هست به نظرم چون نمایشگر سوپر آمولد، حافظه و رم بیشتر، دوربین قوی تر، حالا در ضمن پوکو با اون سیستم خنک کنندش تو ویدیو 19کالا هم گفت با وجود اون سیستم روی پوکو ولی بعد چند ساعت داغ می کنه
چقدر طول می کشه بیاد ایران
بعد زیاد قیمت رو نبرید بالا
نسل پوکو قدرتمند تر از ردمیه
درود. من شیائومی باز هستم اساسی. همه ی مدل هاشو تا الان داشتم. الان هم. poco x3 nfc دارم. عالیه
همه چیش خوبه ولی صحفه نمایش بی کیفیت نسبت آموال ای دی. در کل نسبت به قیمتش گوشی فوالعاده ای هست
نریمان
لایک
نسل پوکو قدرتمند تر از ردمیه
سری ۹ خیلی جالب نبود. ببینیم سری ۱۰ چکار می کنه
سلام به همگی من میخام گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 بخرم آیا خوبه؟؟؟؟
سلام دوست عزیز بدون شک بهترین میان رده حال حاضر گوشی های بی شم بخر،،من خریدم واقعا جایی برای حرف زدن داره ازهمه لحاظ
من الان دارم چند روز خریدم گوشی قدرتمندی صدا دوربین رم همه چیش خوبه فقط صفه نمایشش ال سی دی که نسبت به ال ای دی پایینتره با این حال فناوری120 هرتز داره که تو بازی های با کیفیت لاکی نمیزنه باطریش 6000 میلی آمپری که 5020 گفته شده همچنین سرعت نت4/5 هم ساپورت میکنه که 4 گفته شده ولی راضی نگه ت می داره فناوری nfc دوربین هاش هم عالی خصوصا سلفی 20 مگاپیکسلی که حیرت زده میکنه رنگ آلیس هم خوشکلتره
بعضیا میگن گوشی شیائومی خوب نیست ولی الان بازار دست شیائومی بهترین گوشی های میان رده بازار رو داره میده که با پرچم دارها دارن رقابت میکنن پوکو خیلی گوشی عالی هست بی نظیره
بنظرم صبر کن سری ۱۰ بیاد بعد انتخاب کن
دم شیائومی گرم عجب مشخصاتی
بچه ها نگین که این بده این خوبه همشون خوبن چه بد باشه چه خوب گوشی گوشی است همه ی ما در گوشی به یک سبک علاقه داریم و به اون سبکی که ما علاقه داریم میخوایم بخریم مثلا من گوشی های مثل «ریلمی» و «شیائومی» دوست دارم خوب چرا میگین این بده همه به یک سبک گوشی علاقه داریم خب
سری ردمی نوت فوق العادس
سلام خواهشا وقتی پای این گوشی به ایران باز شد در سایت خوبتون بزارید چون دوربین 108 میگاپیکسلی در کنار شارژ 33 واتی بلنگو های استریو صفحه سوپر امولد در کنار تراشه میانرده خوب و رفرشریت 120 هرتزی واقعا عالی
الهی شکر که 10 زد
بلکه دست از سر ۹ ور داره