خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلگجت های گیمینگویدئو

بهترین تبلت گیمینگ از ارزان قیمت‌‌ترین‌ تا پرچمداران(فروردین ۱۴۰۳)

بهترین تبلت گیمینگ بازار چه مدلی است و چه ویژگی‌هایی دارد؟ در ادامه لیستی در کلاس‌های قیمتی متفاوت برای شما آورده شده است.

ویدئو بهترین تبلت گیمینگ

بازی کردن با تبلت گیمینگ یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌هاست. کاربرد آنها نسبت به کامپیوتر بیشترست، چون عملاً در هر مکانی می‌توانید با تبلت گیم بازی کنید و نسبت به گوشی‌ها هم گزینه‌ی مناسب‌تری به حساب می‌آیند، چراکه با نمایشگر بزرگ‌تر، دید وسیع‌تری به شما می‌دهند.

اگر تصمیم به خرید بهترین تبلت برای بازی دارید، لیست زیر می‌تواند برایتان راهنمای خوبی باشد؛ چرا که در اینجا تبلت‌هایی را معرفی کردیم که هر کدام در کلاس قیمتی خود بهترین عملکرد را در بازی‌های سنگین دارند و نسبت به همرده‌هایشان، تبلت بازی بهتری محسوب می‌شوند. با ۱۹کالامگ همراه باشید.

بهترین تبلت گیمینگ پرچمدار

در ابتدا به معرفی مطرح‌ترین مدل‌هایی می‌پردازیم که در انواع بازی‌ عملکردشان کم‌نظیر بوده و حتی توانایی رقابت با لپ‌تاپ‌ها را نیز دارند. برای آشنایی بیشتر با آن‌ها به صفحه بهترین تبلت های بازار مراجعه کنید.

Ipad Pro11 (2022)

این مدل با صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی از نوع رتینا IPS LCD و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت، به بازار عرضه شده است. نمایشگر این آیپد گیمینگ از فناوری نرخ نوسازی متغیر ProMotion اپل پشتیبانی می‌کند که تا ۱۲۰ هرتز می‌رسد. همان‌طور که می‌دانید در ایپد گیمینگ کیفیت نمایشگر اهمیت زیادی دارد بنابراین تمام آنچه گفته شد در کنار رزولوشن ۲۳۸۸×۱۶۶۸ پیکسل جایی برای بحث در رابطه با کیفیت تصویر این تبلت باقی نمی‌گذارد.

 

این مدل با iPadOS 16.1 و چیپست Apple M2 عملکرد بسیار خوبی را در گیم از خود نشان می‌دهد. ظرفیت باتری آن نیز ۷۵۳۸ میلی‌آمپر ساعت است که عددی قابل قبول در باتری‌ها محسوب می‌شود.

Xiaomi Pad6S Pro 12.4

قطعاً شما هم می‌دانید که تأثیرگذارترین عامل در انتخاب یک مدل به عنوان تبلت گیمینگ تراشه‌ است. این مدل به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهزست که با لیتوگرافی ۴ نانومتری ساخته شده و از قدرتمندترین‌های دنیای اندرویدی به حساب می‌آید.

این تبلت انرژی خود را از باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی می‌گیرد که تنها در ۳۵ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۸,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

خبر خوب برای کاربران می‌تواند عرضه این مدل با HyperOS و مبتنی بر اندروید ۱۴ باشد. در کنار همه این‌ها، استفاده از ۶ اسپیکر، حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، این مدل را به انتخابی ایده‌آل در لیست بهترین تبلت ها برای گیم تبدیل کرده است.

Apple iPad Air (2022)

بدون شک “Apple iPad Air 5” در لیست بهترین تبلت گیمینگ قرار می‌گیرد که در مارس ۲۰۲۲ وارد بازار شده است.

iPad Air 5 در بطن خود تراشه‌ی پردازنده‌ی Apple M1 را قرار داده که یکی از قدرتمند‌ترین تراشه‌ها در بازارست و این مدل را به تبلت مخصوص بازی های سنگین تبدیل کرده که گرافیکی‌ترین بازی‌ها را به روان‌ترین صورت ممکن اجرا می‌کند. سیستم عامل این تبلت گیمینگ به صورت پیش‌فرض iPadOS 15.4 است که قابلیت به‌روزرسانی به نسخه‌های جدیدتر ایپد او اس را نیز دارد.

نمایشگر ۱۰.۹ اینچی iPad Air 5 هم از نوع Liquid Retina IPS LCD است که رزولوشن ۲۳۶۰×۱۶۴۰ پیکسلی دارد. قیمت این مدل در بازارهای جهانی حدود ۵۵۰ یورو براورد شده که نسبت به دیگر محصولات اپل واقعاً ارزش خرید بالایی برای آن در نظر گرفته می‌شود.

به نظر شما بهترین ایپد برای پابجی و دیگر بازی‌ها کدام است؟ تجربه‌ی استفاده از مدل‌های قدرتمندی که معرفی کردیم را داشته‌اید؟ در ادامه نیز چند مدل فوق‌العاده‌ی دیگر را معرفی می‌کنیم که در محدوده‌ی قیمتی مناسب‌تری قرار دارند و با این وجود قادر به اجرای انواع بازی‌ها هستند…

تبلت‌های مختلف بر اساس قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع قیمت‌های متفاوتی نیز دارند که بهتر است برای اطلاع از قیمت تبلت به سایت فروشگاهی ۱۹کالا مراجعه کنید.

Ipad (9th generation) 10.2 inch

در این مدل به لطف تراشه A13 Bionic صدایی فوق‌العاده در بازی‌ها دریافت خواهید کرد. به علاوه صفحه نمایش ۱۰.۲ اینچی رتینا همه چیز را در بهترین حالت نشان می‌دهد. طبق تجربه کاربری، این مدل با پردازنده A13 Bionic Chip و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عملکرد خوبی را ارائه می‌‌دهد.

اگر تجربه‌ی استفاده از تبلت برای گیم را داشته باشید؛ قطعاً به این نکته واقفید که سبک بودن یک دستگاه تا چه اندازه می‌تواند در بهبود تجربه‌ی کاربری تأثیر‌گذار باشد و تا در دست گرفتن آن برای سشن‌های طولانی بازی خسته‌کننده نباشد. وزن این تبلت نیز ۴۸۷ گرم است که وزنی منطقی و خوب برای تبلت‌ها به حساب می‌آید و با این خصوصیات این مدل در دسته بهترین آیپد گیمینگ قرار می‌گیرد.

Xiaomi pad 6

صفحه‌نمایش در این تبلت همان چیزی است که از یک ال سی دی ۱۱ اینچی IPS با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی انتظار می‌رود. با توجه به داشتن حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت نمایشگر، هنگام کار با این تبلت در نور زیاد نیز مشکل بزرگی نخواهید داشت.

این مدل به صورت پیش فرض رابط کاربری MIUI Pad 14 را بر بستر اندروید ۱۳ اجرا می‌کند و عملاً از نظر نرم‎‎‌افزاری کاملاً به روزست. تراشه‌ی پردازنده‌ی آن هم Snapdragon 870 بوده که از بهترین‌های دنیای اندروید محسوب می‌شود و عملکرد کم‌نظیری در بازی‌ها دارد.

نمایشگر این تبلت رزولوشن ۲۸۸۰×۱۸۰۰ پیکسل دارد که از نمایش محتوای Dolby Vision و همچنین رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی تصویر پشتیبانی می‌کند و گزینه‌ای فوق‌العاده برای بازی‌ به حساب می‌آید. در خرید تبلت گیمینگ باتری اهمیت بالایی دارد که این مدل از نظر باتری هم عملکرد قابل‌قبولی داشته و با باتری ۸۸۴۰ میلی‌آمپر ساعتی و فست شارژ ۳۳ واتی در دسترس است.

تبلت Xiaomi Pad 6

تبلت Xiaomi Pad 6

قیمت تبلت Xiaomi Pad 6 بررسی تبلت Xiaomi Pad 6 تصویر سه بعدی

Redmi Pad

شیائومی با ارائه “Redmi Pad” یک تبلت میان‌رده بسیار خوب که تقریباً مجموعه‌ای کامل از ویژگی‌هاست را در دسترس کاربران خود قرار داده است. با قیمتی در حدود ۲۵۰ دلار، شما تبلتی مناسب دریافت می‌کنید که از صفحه نمایش ۱۰.۶ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، بدنه آلومینیومی و چهار بلندگو برخوردارست.

ردمی پد یک تبلت ارزان برای بازی با چیپست ۶ نانومتری مدیاتک هلیو G99 با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 است. از جمله ویژگی‌های کاربردی آن برای بازی نیز می‌توان به باتری با ظرفیت خوب ۸۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد که با فست شارژ ۱۸ واتی عرضه شده است. اگر به دنبال گزینه‌های خوش‌قیمت در این دسته‌بندی هستید، در صفحه تبلت ارزان می‌توانید با انواع تبلت‌های قیمت مناسب و اقتصادی آشنا شوید.

تبلت  Redmi Pad

تبلت Redmi Pad

قیمت تبلت  Redmi Pad بررسی تبلت  Redmi Pad تصویر سه بعدی

بهترین تبلت ارزان برای بازی

بدون شک قیمت تبلت گیمینگ بالاست، ولی به معنای این نیست که نمی‌توان یک تبلت خوب برای بازی را با صرف هزینه‌ای منصفانه‌تر خرید، در واقع مدل‌های میانرده‌ و خوش‌قیمتی هم در دسترسند که در گیم‌ها عملکرد فوق‌العاده روانی دارند و از ارزش خرید بالایی برخوردارند.

مثلاً اگر به دنبال بهترین تبلت برای بازی کالاف دیوتی موبایل باشید، نیازی به صرف هزینه‌ی زیادی برای خرید ندارید و مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم کارتان را راه می‌اندازند…

Redmi Pad se

اگر به دنبال تبلت اندرویدی با قیمتی کمتر از ۲۰۰ یورو هستید، این تبلت قطعاً انتخاب خوبی محسوب می‌شود. باور اینکه می‌توانید با این قیمت یک تبلت محکم با فریم آلومینیومی با صفحه‌نمایشی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی تهیه کنید، کمی دشوار است. در این مدل تا ۸ گیگابایت رم در دسترس قرار داشته در حالی که می‌توانید فضای ذخیره‌سازی آن را هم ارتقاء دهید.

این تبلت با صفحه نمایش ۱۱ اینچی IPS LCD و رزولوشن صفحه نمایش ۴۰۰ نیت، انتخابی مناسب برای گیمرهایی است که به دنبال بهترین تبلت های گیمینگ ارزان و کاربردی هستند. گفتنی است با برخورداری از ۴ اسپیکر استریو، تجربه کاربری خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تراشه‌ی پردازنده‌ای که شیائومی برای این مدل درنظر گرفته هم اسنپدراگون ۶۸۰ بوده که پایداری خوبی داشته و می‌تواند به سادگی از پس تعدادی از بازی‌های آنلاین هم برآید. این تراشه پابجی را هم به صورت فوق‌العاده‌ای اجرا می‌کند و عملاً اگر تنظیمات گرافیکی آن را روی Ultra قرار دهید، می‌توانید با متوسط فریم ریت ۵۸ اف پی اس بازی کنید در کل می‌توان گفت که شاید مناسب‌ترین تبلت برای بازی پابجی نباشد و بتوان مدل‌هایی با عملکرد بهتر هم یافت، ولی در این محدوده‌ی قیمتی قطعا حرف برای گفتن زیاد دارد.

تبلت  Redmi Pad SE

تبلت Redmi Pad SE

قیمت تبلت  Redmi Pad SE بررسی تبلت  Redmi Pad SE تصویر سه بعدی

Blackview Active 8Pro

اگرچه وزن این مدل ۹۷۶ گرم عنوان شده، اما برخورداری این تبلت از گواهینامه MIL-STD-810H و استانداردهای IP68/IP69K به این معنی است که دیگر نگران سقوط و افتادن تبلت، گرد و غبار یا آسیب ناشی از آب نخواهید بود. این استانداردها به کاربر حس امنیتی را انتقال می‌دهد که اغلب در سایر تبلت‌های موجود در بازار وجود ندارد.

همچنین با ادغام پردازنده مدیاتک Helio G99 SoC و صفحه‌نمایش ۱۰.۳۶ اینچی IPS LCD، تجربه بازی قابل‌قبولی را نسبت به قیمتش ارائه می‌دهد. در کنار همه این‌ها، باتری فوق‌العاده ۲۲۰۰۰ میلی‌آمپری به همراه فست‌شارژ ۳۰ واتی این تبلت، آن را به یکی از تبلت‌ های گیمینگ محبوب تبدیل کرده است.

تبلت بلک ویو Active 8 Pro

تبلت بلک ویو Active 8 Pro

قیمت تبلت بلک ویو Active 8 Pro تصویر سه بعدی

Samsung A9 Plus

گلکسی‌تب‌A9‌پلاس بسیاری از ویژگی‌های طراحی سری قبل را یدک می‌کشد، اما از پردازنده بهبودیافته استفاده کرده است.

صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی آن از نرخ ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و وعده به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بیشتری بهره می‌برد. اگر از طرفداران این برند هستید، برای دیدن بهترین تبلت‌های این کمپانی، می‌توانید به صفحه بهترین تبلت سامسونگ مراجعه کنید.

این مدل با ۸ گیگابایت رم همراه شده و به صورت پیش‌فرض One UI 5.1 را بر اساس اندروید ۱۳ اجرا می‌کند و تراشه‌ی پردازنده‌ی آن هم Snapdragon 695 بوده که در دنیای اندرویدی‌ها عملکرد قابل‌قبولی دارد.

از نظر نمایشگر هم این تبلت برای بازی مناسب است، چرا که یک صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی از نوع TFT LCD داشته که و ۴ اسپیکر با صدای استریو تجربه خوبی را به جا می‌گذارد و می‌توان آن را در دسته بهترین تبلت برای گیم در کلاس اقتصادی قرار داد.

تبلت‌ها در قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند که هر فرد بر اساس بودجه خود می‌تواند از بین آنها انتخاب کند. در ادامه با چند مدل تبلت با قیمت بسیار مناسب آشنا خواهید شد.

Blackview Tab16

با وجودی که بلک ویو هنوز در ایران به اندازه کافی شناخته شده نیست، ولی شاید برایتان جالب باشد که بدانید این برند با توجه به خوش‌قیمت بودن دستگاه‌هایش در بازار چین فروش بالایی دارد. در حال‌حاضر این مدل، بهترین تبلت برای بازی با قیمت مناسب از این برند در بازار ایران است که امتحان خود را پس داده و ناامیدتان نمی‌کند.

تراشه‌ی پردازنده‌ی این تبلت بلک ویو Unisoc Tiger T616 است که می‌تواند از پس بازی‌های سنگین هم برآید، ولی آنچه باعث عملکرد روان این مدل در گیم‌های سنگین و تبدیل آن به تبلت مناسب بازی شده، برخورداری از حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی است که در این محدوده‌ی قیمتی مشخصه‌ای فوق‌العاده محسوب می‌شود.

این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۱۱.۰ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل است. در مورد نرم‌افزار، دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری Doke OS 3.0 اجرا می‌شود. این تبلت از چیپست ۱۲ نانومتری Unisoc Tiger T616 بهره می‌برد که از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MP1 پشتیبانی می‌کند. این مدل با باتری ۷۶۸۰ میلی‌آمپر ساعتی ولی بدون پشتیبانی از فست‌شارژ در دسترس است.

تبلت بلک ویو  Tab 16

تبلت بلک ویو Tab 16

قیمت تبلت بلک ویو  Tab 16 تصویر سه بعدی

نظر شما در مورد مدل‌هایی که به عنوان تبلت گیمینگ معرفی کردیم چیست؟ کدام یک را برای خرید در نظر گرفته‌اید؟ آیا تجربه‌ی استفاده از این مدل‌ها را دارید؟ اگر به دنبال برندهایی مثل هواوی هستید به صفحه بهترین تبلت های هواوی مراجعه کنید. نظرات و تجربیات خود را با ما و دوستان ۱۹کالا به اشتراک بگذارید. مشتاقانه در انتظار نظرات ارزشمند شما هستیم.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۶ رای

سوالات متداول

بهترین تبلت برای بازی با قیمت مناسب که در بازار ایران می‌توان یافت کدام است؟

✔️می‌توان گفت تبلت‌های بلک ویو که در حال حاضر قیمت مناسبی دارند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای گیم درکلاس خود محسوب می‌شوند. در این مقاله چند مدل مختلف را معرفی کردیم که در رده‌های قیمتی متفاوتی قرار دارند و هر کدام از آنها در کلاس خود عملکردشان فوق‌العاده است.

بهترین تبلت برای بازی کالاف دیوتی موبایل کدام مدل است؟

✔️همه‌ی مدل‌هایی که در این مقاله معرفی شده‌اند توانایی اجرای این بازی را دارند، اما در صورتی که تصمیم به خرید بهترین تبلت برای کالاف دیوتی موبایل دارید، باید مدل‌هایی را در نظر بگیرید که از نظر سخت‌افزاری قدرتمندتر هستند. در اینجا عملکرد برخی از مدل‌ها در بازی کالاف دیوتی موبایل را بررسی کردیم که می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب شما باشد.

بهترین آیپد گیمینگ برای بازی‌های سنگین کدام است؟

✔️اصولاً همه‌ی آیپدها از نظر سخت‌افزار و نرم‌افزار عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و می‌توان روی آنها برای اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی حساب کرد؛ با این جود جدیدترین آیپدی که اپل معرفی کرده نسبت به مدل‌های قبلی عملکرد بهتری دارد.

نوشته های مشابه

‫۲۰ نظرها

  1. سلام مقاله تبلت ها عالی بود
    توروخدا امسال ۱۴۰۳، تبلت های بلک ویو رو خصوصاً Blackview Active 8 pro موجود کنید…
    از شهریور ۱۴۰۲ که ۸ ماه میگذره،همش چشمون به سایت شما خیره است…تا بلکه موجودش کنید…
    تورو خدا یکی دو ماه دیگه موجودش کنید..‌.

  2. میشه تبلت بلک ویو تب* ۱۱ رو موجود کنید یا حد اقل قیمت کنونی رو بهمون بدید ؟

  3. سلام اگه میشه بگین چه آیپدی خدای گیم قیمت برام مهم نیست کیفیت برام مهم

  4. درود،خیلی وقته موندم چی بگیرم،شش هفت تومن فعلا با زور جمع کردم ولی تنها پوکو .x.3پرو خوب یا غنیمت بود که گویا ضعیف ساختنش و ممکنه هر روزی خراب بشه یا هنگ کنه و کیفیت خوبی نداره.باقی مدلها هم که ده تومن یا بیشترن،با شش هفت تومن هم فکر نمیکنم بازی های قوی رو جواب بدن،یا من نمیدونم.اگه مدل خاصی سراغ دارید،فقط برای گیم میخام،معرفی کنید.درودوسپاس

  5. سلام و با عرض خدمت من تبلت.s.6 دارم
    و می خواهم زمانی که تبلت شیائومی.pad.6.ultra معاوضه کنم آیا این کار رو کنم یا نه
    و لطفا یک ویدیو درباره ی قیمت حدودی و مشخصاتش بگید این تبلت بگید
    با تشکر

    1. درسته ولی ایپد قیمت بالایی داره و قصد ما در این مقاله معرفی مدل هایی بوده که طیف وسیعی از کاربرها بتونن تهیه کنن و کاربردی باشه براشون

    1. بله قطعا عملکرد بسیاری خوبی داره اما قیمت بالای اون رو نباید در نظر گرفت

      1. سلام.
        لطفاً *Xiaomi pad 6s pro Global* با *حافظه یک ترابایت و تمام رنگ بندی هاش *رو موجود کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن