خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

قلم S PEN و شک و شبهه‌های مرتبط با عرضه‌ی سری گلکسی نوت ۲۱!

گمانه زنی‌هایی که این اواخر به گوش می‌رسید حاکی از آنست که سامسونگ در ایجاد تمایز بین خط تولید سری نوت و سری اس به مشکل برخورده و قصد دارد تولید سری نوت را متوقف کند. از طرف دیگر اگرچه با انتشار اخباری مبنی بر مجهز شدن گوشی‌های سری سامسونگ گلکسی اس ۲۱ به اس پن، به صحت این گمانه زنی دامن زد، اما اینطور به نظر می‌رسد که باید منتظر معرفی گوشی گلکسی نوت ۲۱ در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ نیز باشیم.

در ادامه بررسی خواهیم کرد که سرانجام سری بعدی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا چه خواهد شد.

همانطور که در چند وقت اخیر به قدرت بی‌نظیر و جذابیت گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا پی بردیم، بدون شک می‌توان گوشی گلکسی زد فولد ۲ نسل پنج را چشم‌گیرترین اسمارتفون سامسونگ در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ در نظر گرفت. این گوشی در واقع بسیاری از کمبودهای نسخه‌ی قبلی خود را جبران کرده، به صورتی که هم از لحاظ طراحی و هم دوام بهبودهای قابل‌توجهی داشته است.

البته طرفداران سری نوت باید بدانند که افول این خانواده چندان دور نیست و در واقع سامسونگ قصد دارد قبل از توقف تولید این سری، طرفداران را به سمت سری گلکسی اس جذب کند. برای این منظور این غول کره‌ای قصد دارد تا قابلیت پشتیبانی از قلم را به طراحی این گوشی سامسونگ اضافه کند که در صورت موفقیت آمیز بودن این طراحی، گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ عنوان گل سرسبد این برند را نصیب خود خواهد کرد.

سری گلکسی نوت با اس پن
سری گلکسی نوت با اس پن

آیا گوشی‌های گلکسی اس بعدی با قلم S PEN عرضه می‌شوند؟

گزارشات غیررسمی دیگر بیانگر آنست که احتمالاً برخورداری از قلم به صورت یک گزینه‌ی اختیاری برای این گوشی موبایل فراهم می‌شود، در واقع این گوشی همراه با قلم عرضه نمی‌شود، اما کاربرانی که به این قابلیت علاقه‌مند هستند می‌توانند به طور مجزا قلم را تهیه کنند.

هنوز اطلاعات مشخصی در مورد اینکه کدام نسخه‌های سری سامسونگ گلکسی اس ۲۱ از این ویژگی بهره‌مند خواهند شد در دست نیست. اما تصور می‌شود که فقط گلگسی اس ۲۱ اولترا از این ویژگی برخوردار باشد.

نسخه‌ی اولترا سری اس
نسخه‌ی اولترا سری اس

اینکه گوشی‌های سری نوت هیچ زمان محبوبیت سری اس را نداشته‌اند حقیقتی عیان است، اما تأثیری که این فبلت‌ها بر صنعت موبایل داشته‌اند نیز غیر قابل انکارست. هنوز مشخص نیست که واکنش طرفداران سری نوت پس از توقف تولید آن چه خواهد بود، اما Samsung برای راضی کردن آنها باید چاره‌ای بیاندیشد. تنها راه حلی که در حال حاضر پیشنهاد می‌شود عرضه‌ی بهترین نسخه‌ی طراحی شده‌ی سامسونگ تحت عنوان سری گلکسی اس ۲۱ نسل پنج و پس از آن نسخه‌ی پیشرفته‌تری به نام گلکسی اس ۲۲ است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۴,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۸,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

نظر شما در مورد این روندی که سامسونگ در پیش گرفته چیست؟ به نظر شما آیا این تغییرات موفقیت آمیز خواهد بود؟ نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن