خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار تکنولوژیاخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

تاریخ احتمالی رونمایی از MIUI 12 با قابلیت‌های خاص و کاربردی!

MIUI 11 در سپتامبر گذشته معرفی شد و ROM پایدار جهانی آن در ماه اکتبر شروع بکار کرد، بنابراین انتظار می‌رود که نسخه بعدی آن یعنی MIUI 12 نیز در همین زمان وارد بازار شود. MIUI 12 اواخر امسال به بازار می‌آید. شیائومی با انتشار یک لوگو در صفحه MIUI Weibo خود این خبر را رسماً تأیید کرده است. این شرکت در رابطه با ویژگی‌های MIUI 12 یا تاریخ دقیق رونمایی آن، جزئیاتی را منتشر نکرده است.

در حال حاضر، MIUI 11 آخرین سیستم عامل یا پوسته سفارشی این کمپانی است که تغییرات جدیدی را برای مدل‌های مختلف گوشی شیائومی به ارمغان آورده است. از  جمله این قابلیت‌ها می‌توان به دارک مود پیشرفته‌تر، فونت جدید، انیمیشن‌های سبک‌تر و روان‌تر آلارم و صداهای اطلاع رسانی طبیعی، قابلیت همیشه روشن قابل تنظیم نمایشگر و… اشاره کرد.

تاریخ رونمایی از MIUI 12 مشخص شد

پوست سفارشی MIUI در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد و امسال دهمین سالگرد آن است. ما انتظار داریم که شیائومی تجربه بی‌نظیری را برای تعریف نقاط عطف این پوسته سفارشی به ارمغان آورد. به تازگی تأیید شده که MIUI 12 حالت تاریک ویژه‌ای را در چندین عدد از برنامه‌های شخص ثالث به ارمغان می‌آورد. همان طور که قبلاً در خبرها منتشر شد، در اکتبر سال ۲۰۱۹، مدیر اجرایی شیائومی، زو جییون و مدیر کل روابط عمومی این شرکت تأیید کرد که این شرکت قبلاً کار بر روی سیستم عامل جدید MIUI 12 را آغاز کرده است. 

احتمالاً این نسخه در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد!

در رابطه با برخی از ویژگی‌های MIUI 11 می‌بایست گفت، سیستم عامل شیائومی ویژگی‌های جدید نمایشگر همیشه روشن را با انیمیشن‌های جدید و امکان قرار دادن متن سفارشی روی صفحه نمایش همیشه روشن را به ارمغان آورد. همچنین برنامه‌های Mi-Go و Mi Work در این نسخه وجود دارند که صرفه‌جویی قابل‌توجهی در مصرف باتری حاصل خواهند کرد. گزینه جدیدی نیز برای به اشتراک‌گذاری فایل به نام Mi file و نمایش و چاپ بی‌سیم  نیز وجود دارد. همچنین این نسخه ویژگی جدیدی را برای تنظیم داینمیک فوت ارائه داده که بسته به محتوای نمایش داده شده در گوشی، میزان بولد بودن فوت را  تنظیم می‌کند. این هفته، شیائومی گوشی‌های ردمی نوت ۸ پرو، ردمی نوت ۷، می میکس ۳، می ۹ اس ای، را به MIUI 11 به روزرسانی کرده است. به زودی خبرهای بیشتری را از رابط کاربری MIUI 12 منتشر خواهیم کرد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۴,۰۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۴,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن