خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار گوشی موبایل

افزایش تعداد میان‌رده‌ها و پرچم‌داران گوشی سونی در سال ۲۰۲۰

طبق اخباری که منتشر شده احتمالاً شرکت سونی ۴ گوشی پرچم‌دار و ۳ گوشی میان‌رده را در سال ۲۰۱۹ روانه بازار خواهد کرد. از این رو کاربران با افزایش تعداد میان‌رده‌ها و پرچم‌داران گوشی سونی در سال ۲۰۲۰ روبه رو خواهند شد.

افزایش تعداد میان‌رده‌ها و پرچم‌داران گوشی سونی در سال ۲۰۲۰

فروش گوشی سونی در بین شرکت‌های فعال در ساخت موبایل رو به کاهش است. سالی که گذشت نیز این شرکت با وجود برخی از بازبینی‌هایی که در طراحی گوشی‌های خود انجام داد باز هم نتوانست در بین شرکت‌های رقیب حرفی برای گفتن داشته باشد.

سونی عملاً در طی چند سال گذشته برخی از بازارهای خود را از دست داده است. با وجود اینکه این برند نام آشنای قدیمی هنوز هم طرفداران خود را دارد، اما در رقابت با غول‌های موبایل‌سازی مغلوب شده است. حال می‌بایست دید که این برند برای حل این مشکل و افزایش فروش خود در آینده استراتژی خاصی را در نظر خواهد گرفت یا خیر؟ 

گوشی های سونی در سال 2020

اما ظاهراً این شرکت خبرهای خوبی برای طرفداران خود دارد. بر طبق خبرهایی که منتشر شده ظاهراً سونی قصد دارد تعداد موبایل‌های پرچم‌دار و میان‌رده خود را در سال ۲۰۲۰ افزایش دهد. شایعه شده که احتمالاً در سال ۲۰۲۰، چهار دستگاه پرچم‌دار و سه دستگاه میان‌رده از گوشی سونی را برای کابران خود ارائه خواهد داد.

ظاهراً تمرکز اصلی سونی بر توسعه فن‌آوری ۵G در مدل های ۲۰۲۰ گوشی‌ سونی است. 

گفته می‌شود که تمام گوشی‌هایی که قرار است در سال ۲۰۲۰ به بازار آیند از تکنولوژی ۵G پشتیبانی خواهند کرد. تراشه‌ای که شرکت سونی در گوشی‌های پرچم‌دار خود مورد استفاده قرار خواهد داد اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود و از تکنولوژی ۵ جی یکپارچه نیز پشتیبانی می‌کند. احتمالاً گوشی‌های میان‌رده این برند نیز پردازنده اسنپدراگون ۷۳۵ را به خدمت خواهند گرفت. این تراشه نیز از تکنولوژی ۵ جی پشتیبانی می‌کنند. 

گوشی های سونی در سال 2020

عکس‌های متعددی از پرچم‌دار بعدی این برند که قرار است به نام اکسپریا ۳ وارد بازار موبایل شود منتشر شده است. گفته می‌شود که این مدل از دوربین ۶ گانه بهره خواهد برد. لنز اصلی آن نیز ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. تا آن زمان چندین رویداد بینالمللی از جمله کنفرانس بین المللی موبایل ۲۰۲۰ و کنفرانس IFA در پیش است می‌بایست دید که سونی کدام یک از این رویدادها را برای معرفی این پرچم‌دار خود در نظر خواهد گرفت؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۴,۰۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۴,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

افزایش تعداد میان‌رده‌ها و پرچم‌داران گوشی سونی در سال ۲۰۲۰

در سال ۲۰۲۰ قرار است نسخه رفرش و به روز رسانی شده اکسپریا وان به نام اکسپریا ۱.۱ به بازار آید. طبق شایعات منتشر شده احتمالاً این گوشی موبایل نیز از دوربین چهارگانه برخوردار بوده و نمایشگر آن نیز از تکنولوژی ۴K پشتیبانی خواهد کرد. دستگاه محتمل بعدی نیز اکسپریا ۵.۱ خواهد بود که نسخه رفرش اکسپریا ۵ محسوب می‌شود. احتمالاً این گوشی در MWC ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.

دیگر گوشی‌هایی که احتمالاً در حوزه میان‌رده‌ها در سال آینده به بازار خواهند آمد می‌توان به اکسپریا ۱۰.۱ یا اکسپریا ۹.۱ اشاره کرد. در روزهای آتی ۱۹ کالامگ اخبار بیشتری را از موبایل‌های جدید این برند در اختیار شما قرار خواهد داد. نظر شما در مورد خرید گوشی های معرفی شده چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن