خرید گوشی گیمینگ شیائومی
مقایسه گوشیمقایسه گوشی های شیائومیمقایسه گوشی های هواوینقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

مقایسه گوشی‌های ردمی نوت۹اس، هواوی وای ۹اس و آنر ۹ایکس

در این ویدئو مدل‌های ردمی نوت ۹اس که در واقع یکی از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار است و نسخه بعدی گوشی پرفروش ردمی نوت ۸ پرو به حساب می‌آید با آنر ۹ ایکس و هواوی وای ۹ اس مقایسه شده‌اند تا بتوانید نقاط قوت و ضعف آنها را شناخته و بعد از تماشای ویدئو مقایسه گوشی، بهترین انتخاب را داشته باشید.

ویدئو مقایسه گوشی‌های ردمی نوت۹اس، هواوی وای ۹اس و آنر ۹ایکس

شاید شما هم به دنبال خرید گوشی موبایل هستید و مانند هر کسی دوست دارید بهترین مدل را انتخاب کنید. ۱۹کالا تاکنون چندین مقایسه گوشی را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید مدل‌های هم‌رده را با هم مقایسه کنید و بر اساس نیاز و اولویت خود بهترین مدل موبایل میان‌رده بازار را از بین آنها انتخاب کنید. در این مقایسه گوشی معیار انتخاب این مدل‌ها بیشتر اندازه آنها بوده است. در واقع هر سه این مدل‌ها جزء گوشی‌هایی هستند که اندازه نسبتاً بزرگی دارند و برای افرادی مناسبند که بیشترین استفاده از نمایشگر را دارند. پس اگر از این دسته افراد هستید ویدئو را تا آخر تماشا کنید.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که تمام گوشی‌های میان‌رده نقاط قوت و ضعف خود را دارند و تمام مشخصات آنها همانند گوشی‌های پرچمدار در حد کمال نیست.

مقایسه اختصاصی ردمی نوت ۹اس با آنر ۹ ایکس و هواوی وای ۹ اس از نظر طراحی

اولین موردی که در این ویدئو مقایسه گوشی مورد بررسی قرار گرفته طراحی آنهاست، همان موردی که در نگاه اول می‌تواند شما را کاملاً مجذوب یک مدل کرده و یا شما را کاملاً دل‌زده کند و صرف نظر از موارد مثبت یک دستگاه موبایل شما را از خرید آن منصرف کند. Huawei در ساخت آنر ۹ ایکس و هواوی وای ۹ اس از ترند طراحی این روزها یعنی دوربین پاپ‌آپ استفاده کرده تا جلوه منحصر‌‎به‌فرد و مدرنی به این مدل‌ها داده باشد، پس صادقانه از این امتحان سر بلند بیرون می‌آیند به این دلیل که واقعاً جذاب به نظر می‌رسند.

در واقع امتیاز این نوع طراحی‌ها این است که یک نمایشگر تمام صفحه بدون مزاحمت دوربین سلفی را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ اما علاوه بر طراحی انتخاب و کیفیت متریال مورد استفاده شده در آنها نیز بسیار اهمیت دارد. در ادامه بررسی خواهیم کرد که این گوشی‌ها از این نظر به چه صورت عمل کرده‌اند؟

هر سه این مدل‌ها در ساخت بدنه از شیشه استفاده کرده‌اند؛

گرچه نسخه گلس مورد استفاده در هر یک فرق می‌کند؛ اما ردمی نوت ۹اس از فریم پلاستیکی بهره برده در حالی که دو مدل دیگر دارای فریم و شاسی فلزی هستند. گرچه Redmi Note 9S از فریم پلاستیک استفاده کرده؛ اما در مقابل در پنل نمایش و در پنل عقب از شیشه گوریلاگلس ۵ بهره برده که این نوع شیشه از مقاومت قابل‌توجهی نیز برخوردار است.

همچنین ردمی نوت ۹اس به پوشش ضد ترشح مایعات نیز مجهز شده است؛ اما هیچ یک از این مدل‌ها از گواهینامه ضد آب پشتیبانی نمی‌کنند، که با توجه برچسب قیمتی آنها این امر دور از انتظار هم نیست. در این ویدئو مقایسه گوشی شما می توانید ببینید که از نظر مقاومت و استحکام بدنه این سه مدل به چه صورت عمل کرده و کدام مقاومت بیشتری دارد!

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

شیائومی سعی کرده از زبان طراحی جدیدتر و متفاوت‌تری نسبت به Redmi Note 8 Pro استفاده کند.

یک مقایسه گوشی کاربردی دیگر از 19کالامگ! در این ویدئو مدل‌های ردمی نوت 9اس که در واقع یکی از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار به حساب می‌آید و نسخه...
مقایسه گوشی‌های ردمی نوت۹اس/ هواوی وای ۹اس/آنر ۹ایکس؛ سه مدل گوشی عالی

مقایسه گوشی های ردمی نوت ۹اس با آنر ۹ ایکس و هواوی وای ۹ اس از نظر نمایشگر

در مرحله بعد این مقایسه گوشی به سراغ تست نمایشگرها رفته‌ایم به نظر شما این سه مدل از نظر نمایشگر به چه صورت عمل خواهند کرد؟ در ابتدا این نمایشگر را از نظر تئوری مورد بررسی قرار می‌دهیم؛ اما در ویدئو می‌توانید نتیجه دقیق‌ترمقایسه این مدل‌ها را ببینید!!

از نظر نوع پنل استفاده شده تفاوتی با هم ندارند و هر سه از پنل IPS LCD استفاده کرده‌اند. آنر ۹ اس و هواوی وای ۹اس از نظر رزولوشن و تراکم پیکسلی نیز تفاوتی با هم ندارند؛ اما خب به نظر می‌رسد که رزولوشن تصویر و تراکم پیکسلی ردمی نوت ۹اس اندکی بیشتر از دو مدل دیگر است. برای مقایسه گوشی‌ها ازنظر نمایشگر و برای اینکه ببینید که نمایشگر این مدل‌ها در عمل به چه صورت عمل خواهند کرد این قسمت ویدئو را تماشا کنید قطعاً پاسخ سوال خود را خواهید گرفت

مقایسه گوشی های ردمی نوت ۹اس با آنر ۹ ایکس و هواوی وای ۹ اس از نظر دوربین

این روزها شاهد دوربین‌های فوق‌العاده‌ای در گوشی‌های میان‌رده بوده‌ایم و شرکت‌های سازنده سعی کرده‌اند که آپشن‌های جذابی را در این بخش به کاربران خود ارائه دهند. شاید شما هم منتظر هستید تا ببینید این مدل‌ها از نظر دوربین به چه صورت عمل می‌کنند؟ در این قسمت ویدئو به سراغ تست و مقایسه دوربین‌ها رفته‌ایم. پس اگر دوربین برای شما در اولویت قرار دارد و دوست دارید بینید این مدل‌ها از نظر دوربین به چه صورت عمل کرده‌اند قسمت جذاب تست دوربین ها را از دست ندهید.

برای اینکه بتوانید دقیق‌تر بررسی کنید در ادامه به مشخصات دوربین این سه مدل اشاره خواهیم کرد:

لنز اصلی استفاده شده در هر سه مدل یکسان است و هر سه از لنز ۴۸ مگاپیکسلی بهره برده‌اند و هر سه از نوع واید هستند، از طرفی دیافراگم که نقش بسزائی در جذب نور دارد نیز در هر سه مدل یکیست. در مدل وای ۹ اس و آنر ۹ ایکس، لنز اولتراواید و سنسور عمق یکسانی مورد استفاده قرار گرفته است؛ اما این قضیه در مورد ردمی نوت ۹ اس ۱۲۸ کمی فرق می‌کند، این مدل در واقع به یک ماژول چهارگانه مجهز شده و یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو دارد که می‌تواند برای بسیاری از افراد علاقمند به عکاسی ماکرو یک گزینه جذاب در نظر گرفته شود.

نتیجه عکاسی و مقایسه این مدل‌ها را می‌توان در ویدئو مشاهده کرد. از نظر دوربین سلفی نیز تفاوت چندانی از نظر تئوری ندارند به این دلیل که هر سه مدل از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده‌اند و هر سه از نوع واید هستند. در ویدئو موجود نتیجه تست عکسبرداری سلفی نیز در اختیار شما قرار داده شده است.

تیم فنی ۱۹کالا این سه مدل را از نظر باتری مورد بررسی و مقایسه قرار داده است. خیلی ساده یک ویدئو مشابه را در شرایط استاندارد میزان نور و صدای متوسط بر روی هر سه مدل پخش کرده‌ایم و نتیجه آن بسیار جالب بوده که در ویدئو موجود این نتیجه در اختیار شما قرار داده شده است؛ اگر گیمر هستید و سرعت گوشی برای شما اهمیت دارد قسمت بعدی مقایسه‌ی ما را از دست ندهید! نتیجه تست سرعت و عملکرد سخت‌افزاری این سه مدل گوشی میان‌رده موجود در بازار نیز بسیار جالب بود.

اگر قصد خرید گوشی داشته باشید و می‌خواهید بدانید که کدام مدل با بودجه شما تناسب بیشتری دارد مقاله راهنمای خرید گوشی موبایل را مشاهده کنید.

برای شروع ما به قسمت تنظیمات بازی رفتیم تا میزان گرافیک و فریم ریت را در هر مدل به شما نشان دهیم. برای تست گیمینگ نیز بازی Call Of Duty بر روی هر سه مدل اجرا شده است، پس اگر می‌خواهید بدانید که این سه مدل میان‌رده از نظر عملکرد بازی به چه صورت بوده‌اند و آیا عملکردشان رضایت بخش بوده یا خیر این قسمت را از دست ندهید.

امیداوریم که این ویدئو توانسته باشد ابهامات شما پیرامون این مدل‌ها را برطرف کرده تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. نظر کارشناسی را هم می‌توانید در ویدئو مشاهده کنید؛ اما باز هم قضاوت با شماست! ویدئو را تماشا کرده و نتیجه گیری خود در مورد این مدل‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۶ رای

سوالات متداول

از بین سه مدل ردمی نوت 9 اس ، هواوی وای 9اس و آنر 9 ایکس کدام بدنه مقام‌تری دارد؟

بدنه هر سه گوشی از شیشه ساخته شده است، اما شیشه بکار رفته در ردمی نوت 9 اس از نوع گوریلاگلس 5 بوده و مقامت بسیار عالی در برابر ضربه و خط و خش ایجاد می‌کند، از طرفی فریم در هواوی و آنر از آلومینیوم ساخته شده و چهار چوب مقامی‌تری برای آن‌ها به وجود آورده است.

دوربین برام خیلی مهمه، کدام گوشی را بخرم؟ ردمی نوت 9 اس ، هواوی وای 9اس یا آنر 9 ایکس ؟

دوربین هر سه گوشی مقایسه ما 48 مگاپیکسلی است و خبر خوب اینکه ما دوربین این سه گوشی را در شرایط‌های مختلف نوری و محیطی بررسی کردیم و خروجی نهایی آن‌ها را در ویدئو کنار هم قرار داده‌ایم و شما می‌توانید نمونه تصاویر را در ویدئو موجود در صفحه تماشا کنید.

باتری کدام گوشی از بین سه مدل آنر 9 ایکس، هواوی وای 9 اس و یا ردمی نوت 9 اس می‌تواند مدت زمان بیشتری از شارژ نگه‌داری کند؟

هواوی Y9s و آنر 9x باتری 4000 میلی‌آمپری دارند و Redmi Note 9s از باتری با ظرفیت 5020 میلی‌آمپر است کرده است و در تست ما که در شرایط استاندار و با پخش ویدئو با نور و صدای متوسط انجام شد، آنر 9 ایکس و ردمی نوت 9 اس عملکرد بهتری از خود نشان دادند و مقداری کمتری از باتری مصرف کردند.

نوشته های مشابه

‫۱۱ نظرها

  1. سلام،باتشکرازسایت خوبتون آیاراست است که تمی شودباشیائومی وای فای هک کرد!!!

    1. بین y9sو not9sمونده بودم ولی مقایسه خیلی خوبی انجام دادین ممنون

    1. سلام
      ایراد گرفت گفت باتری نسبت به دو تای دیگه ضعیف تر عمل میکنه
      ضمنا این مقایسه است بررسی خود گوشی نیست وقتی توی مقایسه با دوتای دیگه بهتر عمل می‌کنه باید چی بگه

        1. سلام دوست عزیز این حقیقت نداره! این کندی بعد از مدتی ممکنه برای هر برند و مدلی اتفاق می افته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن