خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

تکمیل ساخت گوشی های مهیج ۲۰۱۸ سامسونگ!

طبق روال سال های گذشته انتظار می رود که گوشی های سری نوت و سری اس در سال ۲۰۱۸ به بازار آیند. بنابرین می بایست سامسونگ گلکسی اس ۹ و سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس در ماه مارس معرفی و به بازار عرضه شوند و ۶ ماه بعد گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۹ به بازار آید. شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۸ سه پرچمدار معرفی و به بازار عرضه کند. یکی از این مدل ها گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی ایکس است.

تکمیل ساخت گوشی های مهیج ۲۰۱۸ سامسونگ!

گزارشاتی که در اوایل این هفته منتشر شده است نشان می دهد که به احتمال زیاد این گوشی هوشمند در اوایل سپتامبر عرضه خواهد شد اما شرکت سامسونگ معتقد است که هنوز صحبت در مورد زمان رونمایی از این گوشی زود است. هنوز مشکلات زیادی  از جمله مشکلات نرم افزاری، پیرامون این گوشی وجود دارد که می بایست رفع شود. این در حالی است که برخی از گزارشات نیز از این حکایت دارد که سامسونگ هنوز تولید گوشی تاشو و انعطاف پذیر خود را در برنامه دارد.

حال خبرهای منتشر شده از برخی از منابع مرتبط با صنعت حاکی از آن است که این شرکت در تاریخ ۱۰ ژانویه در یک جلسه خوصوصی با مشتریان انتخابی خود از گوشی ساسمونگ گلکسی x رونمایی کرده است. بخش صفحه نمایش سامسونگ نیز اعلام کرده است که یک صفحه نمایش تاشو را ۷٫۳ اینچی برای تولید این گوشی تولید کرده است. گفته می شود که طراحی سامسونگ گلکسی ایکس تقریبا تمام شده است اما مدتی تولید می کشد تا به بازار عرضه شود. تولید این گوشی موبایل در اوایل ماه نوامبر شروع خواهد شد.

این خبر شایعات قبلی پیرامون این گوشی را تا حدودی تصدیق می کند اما سامسونگ معمولا این رویداد را به تاخیر می اندازد. سامسونگ هر دو گوشی های انعطاف پذیر و غیر انعطاف پذیر خود را در یک جلسه معرفی می کند. گوشی انعطاف پذیر آن در مقایسه با گوشی تاشو انحنای بیشتری خواهد داشت اما مدل دوم به دلیل افزایش دوام از تکنولوژی پیشرفته تری برخوردار خواهد بود.

تکمیل ساخت گوشی های مهیج ۲۰۱۸ سامسونگ!

حال شرکت اپل نیز که در سال ۲۰۱۷ با معرفی گوشی جنجالی آیفون ایکس مشتریان خود را سوپرایز کرد نیز بر روی یکی از این طرح ها کار می کند بنابرین احتمال می رود که سوپرایز بعدی این شرکت نیز عرضه یکی از مدل های گوشی انعطاف پذیر باشد. علاوه بر شرکت آیفون که قرار است یکی از این مدل ها را تولید کند حال رغبای سامسونگ نیز طرح های اولیه این نوع گوشی ها را در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته اند تا واکنش شرکت هایی را که روی این فن آوری کار می کنند را برانگیزند. اما این شرکت ها مشخص نیستند چرا که هنوز هیچ شرکتی رونمایی رسمی پیرامون این نوع گوشی ها نداشته است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن