خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

شیائومی ردمی نوت ۷: میان رده ای با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی

شیائومی در ماه ژانویه ۲۰۱۹ یکی دیگر از گوشی‌های خط تولید ردمی به نام Xiaomi Redmi Note 7 را معرفی کرده است. در واقع این مدل اولین مدل سری ردمی به حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۹ معرفی‌شده و بدون شک ویژگی‌های منحصر به فرد بسیاری خواهد داشت که در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت. اولین نکته و نقطه قوت آن دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است اما حقیقتاً موردی که بسیاری از افراد را ترغیب به خرید خواهد کرد برچسب قیمتی بسیار خوب در قبال ویژگی‌های عالی آن است.

شیائومی ردمی نوت ۷: میان رده ای با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی

طراحی:

اگر به دنبال یک گوشی زیبا بوده و ظاهر و طراحی گوشی از اهمیت زیادی برای شما برخوردار است طراحی ردمی نوت ۷  قطعاً شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. طراحی آن کاملاً از طراحی گوشی های قبلی این سری فاصله گرفته و به جای استفاده از فلز همانند گوشی های Honor 8X و Honor 10 Lite در صفحه پشت از شیشه استفاده شده همچنین به دنبال پیروی از ترند این روزها در ساخت بدنه آن از پرداخت گرادیانت استفاده شده است.

بریدگی صفحه نمایش آن هم قطره ای بوده و بسیار زیبا به نظر می رسد. ابعاد آن ۱۵۹٫۲×۷۵٫۲×۸٫۱ میلی متر و وزنی برابر با ۱۶۰ گرم دارد. در پنل جلو از یک نمایشگر ۶٫۳ اینچی از نوع IPS LCD استفاده شده که رزولوشن ۱۰۸۰× ۲۳۴۰ پیکسل را ارائه داده است. یکی از نقاط مثبت نمایشگر ردمی نوت ۷ این است که از پوشش محافظ گوریلاگلس برخوردار بوده و به طور کلی روشنایی مطلوبی را ارائه می دهد.

شیائومی ردمی نوت ۷: میان رده ای با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی

دوربین:

همان طور که در بالا نیز اشاره شد یکی دیگر از دلایلی که ردمی نوت ۷ را به یکی از آپشن های خرید تبدیل کرده دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آن است که سنسور ISOCELL Samsung G1 را به خدمت گرفته است. گرچه هنوز این دوربین مورد آزمایش قرار نگرفته اما خصوصیات آن از نظر تئوری تاثیر گذار است. این دوربین از دیافراگم f/1.8 و اندازه سنسور بزرگ ۱/۲ برخوردار بوده در حالی که دوربین دوم به یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 مجهز شده است.

علاوه بر این به حالت Super Night Mode مجهز شده که اولین بار در گوشی شیائومی می میکس ۳ مورد استفاده قرار گرفته است. از کیفیت دوربین جلو انتظار زیادی را نمی توان داشت چرا که در حال حاضر دوربین های سلفی بسیار بهتری نیز در این محدوده قیمت گوشی وجود دارد.

شیائومی ردمی نوت ۷: میان رده ای با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی

سخت افزار:

ردمی نوت ۷ به پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز شده است. برخورداری از مشخصات رده بالا، پردازنده Snapdragon™ ۶۶۰ را به یکی از قدرتمند ترین پردازنده ها در قلمرو میان رده ها تا به امروز تبدیل کرده است. چیپست Snapdragon 660 که ورژن بعدی Snapdragon 653 در نظر می گیرد دارای خصوصیاتی است که شرکت کوالکام در پردازنده های سری ۸۰۰ خود نیز به کار برده است. به طور کلی این پردازنده نسبت به نسل قبل خود موارد زیر را ارتقاء داده است:

شیائومی ردمی نوت ۷: میان رده ای با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی

۱- ۳۰ درصد عملکرد بهتر پردازنده گرافیکی Adreno 512

۲- شارژ سریع نسخه Quick Charge 4.0

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۴,۳۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۴,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

۳- ارتقاء طول عمر باتری و حرارت کمتر نسبت به Snapdragon 653

۴- بلوتوث نسخه ۵٫۰

۵- پردازش سیگنال های تصویری Spectra 160 ISP برای بهبود عملکرد دوربین ها

در واقع این تراشه در Xiaomi Mi A2 و Nokia 7 Plus و Blackberry Key 2 همچنین گوشی Samsung Galaxy A8 Star هم به کار رفته است. پردازنده آن هشت هسته ای بوده که با حداکثر کلاک ۲٫۲ گیگاهرتز کار می کنند. از نظر حافظه هم می توان گفت که در حال حاضر سه نسخه ۶۴/۴ و ۶۴/۶ و ۳۲/۳ گیگابایتی از این گوشی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

به علاوه از کارت حافظه جانبی نیز برخوردار است و از جایگاه سیم کارت دوم استفاده می شود. از خصوصیات ارتباطی  redmi note 7vnld  نیز می توان گفت که فاقد قابلیت NFC است اما از پورت مادون قرمز و رادیو FM پشتیبانی می کند. خاطر نشان می شود که بنچمارک آنتوتو امتیاز ۱۴۴٫۵۹۹ را به آن اختصاص داده که امتیاز نسبتاً بالایی در بین سایر میان رده ها به حساب می آید.

باتری:

شیائومی redmi note 7 از باتری لیتیوم پلیمری ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده از این رو طول عمر فوق العاده ای را نسبت به سایر میان رده ها از خود نشان خواهد داد. طول عمر بسیار خوب این باتری، شارژ آن را یک روز کامل با وجود عملکردهایی چون تماشای ویدئو، عکسبرداری، بازی و یا انجام هر گونه عملکردهای فشرده را تضمین می کند. این باتری از شارژ سریع نسخه Quick Charge 4.0 پشتیبانی می کند از این رو در حداقل زمان ممکن شما می توانید این دستگاه را شارژ کنید. نظر شما در مورد خرید گوشی موبایل چیست؟

نرم افزار:

ردمیnote 7 با جدیدترین نسخه پلتفورم اندروید یعنی ۹٫۰ (Pie) و پوسته سفارشی MIUI 10 اجرا می شود که بدون شک ویژگی های بسیار خوب و منحصر به فردی را برای آن به ارمغان خواهد آورد.

در این مقاله به ۱۹کالا به عنوان یک مرجع موبایل شیائومی به بررسی این گوشی پرداخته است. نظرات خود را پیرامون آن با مجله ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید. 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن