قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 7 ظرفیت 64 گیگابایت رم 4GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • 0 تومان
X


لوازم جانبی

هندزفری استریو شیائومی مدل Hybrid Circle Iron

هندزفری استریو مدل Hybrid Circle Iron- شیائومی Xiaomi Hybrid Circle Iron In-Ear Stereo Earphone معرفی محصول: از آنجایی که گوشی های coil iron هندزفری استریو اصلی 3.5 میلی متری شیائومی مدل Hybrid Circle Iron تست IASJ's Hi-Res AUDIO را به خوبی پشت سر گذاشته اند همچنین استفاده از سیلندر ..

بدون قیمت

هندزفری پیستون شیائومی مدل بیسیک ادیشن

هندزفری پیستون بیسیک ادیشن- شیائومی Xiaomi Handsfree Piston Basic Edition In-Ear Earphones معرفی محصول: هندزفری پیستون بیسیک یکی از مدل های هدفون و هندزفری شیائومی ارزان قیمت، با کیفیت و با دوام از محصولات شیائومی است. این خصوصیات و خصوصیاتی که در ادامه بیان..

بدون قیمت

هدفون شیائومی مدل کپسول

هدفون شیائومی مدل کپسول- شیائومی Headphones Xiaomi Mi Capsule In-Earمعرفی محصول:این هدفون  دارای مشخصات ظاهری کپسول مانند، با طراحی ویژه و مدرن برای کاربران محصولات شیائومی ساخته شده است. انواع هدفون و هندزفری شیائومی از این شرکت تولید شده است. سیلیکون نرم استفاده شده در هدفون شیائومی..

بدون قیمت

بک کاور بافت دار Redmi Note 7 -کد C144

بک کاور بافت دار Redmi Note 7 -کد C144 این روزها شرکت‌های سازنده موبایل تمرکز زیادی بر طراحی دارند. یکی از فاکتورهای رقابتی که این شرکت‌ها همواره مد‌نظر قرار داده، زیباییست که بسیاری از کاربران هنگام  خرید گوشی موبایل مدنظر قرار می‌دهند. از این رو سعی می‌کنند موادی را در ساخت بدنه ..

بدون قیمت

بک کاور سیلیکونی Redmi Note 7 -کد C148

بک کاور سیلیکونی Redmi Note 7 -کد C148 این روزها شرکت‌های سازنده موبایل تمرکز زیادی بر طراحی دارند. یکی از فاکتورهای رقابتی که این شرکت‌ها همواره مد‌نظر قرار داده، زیبایی یک گوشی موبایل است. از این رو سعی می‌کنند موادی را در ساخت بدنه بکار بگیرند تا بتوانند به خوبی تناسب بین ظرافت و کیف..

بدون قیمت

بک کاور فشن کیس مخصوص Redmi Note 7-کد C151

بک کاور فشن کیس مخصوص Redmi Note 7 این روزها شرکت‌های سازنده موبایل تمرکز زیادی بر طراحی دارند. یکی از فاکتورهای رقابتی که آنها همواره مد‌نظر قرار داده، زیبایی یک گوشی موبایل و قيمت گوشي است. از این رو سعی می‌کنند موادی را در ساخت بدنه بکار بگیرند تا بتوانند به خوبی تناسب بین ظرافت و..

بدون قیمت

بک کاور پشت گلس redmi note 7-کد C158

معرفی بک کاور پشت گلس redmi note 7..

بدون قیمت

برای تغییر رنگ روی دکمه ی متناظر کلیک کنید.

قرمز
آبی تیره
مشکی

شیائومی ردمی نوت 7: میان رده ای با دوربین 48 مگاپیکسلی




شیائومی در ماه ژانویه 2019 یکی دیگر از گوشی های خط تولید ردمی به نام Xiaomi Redmi Note 7  را معرفی کرده است. در واقع این مدل اولین مدل سری ردمی به حساب می آید که در سال 2019 معرفی شده و بدون شک ویژگی های منحصر به فرد بسیاری خواهد داشت که در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت. اولین نکته و نقطه قوت آن دوربین 48 مگاپیکسلی است اما حقیقتاً موردی که بسیاری از افراد را ترغیب به خرید خواهد کرد برچسب قیمتی بسیار خوب در قبال ویژگی های عالی آن است.





طراحی:

اگر به دنبال یک گوشی زیبا بوده و ظاهر و طراحی گوشی از اهمیت زیادی برای شما برخوردار است طراحی این مدل شیائومی قطعاً شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. طراحی آن کاملاً از طراحی گوشی های قبلی این سری فاصله گرفته و به جای استفاده از فلز همانند گوشی های Honor 8X و Honor 10 Lite در صفحه پشت از شیشه استفاده شده همچنین به دنبال پیروی از ترند این روزها در ساخت بدنه آن از پرداخت گرادیانت استفاده شده است. بریدگی صفحه نمایش آن هم قطره ای بوده و بسیار زیبا به نظر می رسد. ابعاد آن 159.2×75.2×8.1 میلی متر و وزنی برابر با 160 گرم دارد. در پنل جلو از یک نمایشگر 6.3 اینچی از نوع IPS LCD استفاده شده که رزولوشن 1080× 2340 پیکسل را ارائه داده است. یکی از نقاط مثبت این نمایشگر این است که از پوشش محافظ گوریلاگلس برخوردار بوده و به طور کلی روشنایی مطلوبی را ارائه می دهد.








دوربین:




همان طور که در بالا نیز اشاره شد یکی دیگر از دلایلی که نوت 7 را به یکی از آپشن های خرید تبدیل کرده دوربین 48 مگاپیکسلی آن بوده که سنسور ISOCELL Samsung G1 را به خدمت گرفته است. گرچه هنوز این دوربین مورد آزمایش قرار نگرفته اما خصوصیات آن از نظر تئوری تاثیر گذار است. این دوربین از دیافراگم f/1.8 و اندازه سنسور بزرگ 1/2 برخوردار بوده در حالی که دوربین دوم به یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 مجهز شده است علاوه بر این به حالت Super Night Mode مجهز شده که اولین بار در گوشی شیائومی می میکس 3 مورد استفاده قرار گرفته است. از کیفیت دوربین جلو انتظار زیادی را نمی توان داشت چرا که در حال حاضر دوربین های سلفی بسیار بهتری نیز در این محدوده قیمت وجود دارد.


سخت افزار:




ردمی نوت 7 به پردازنده اسنپدراگون 660 مجهز شده است. برخورداری از مشخصات رده بالا، پردازنده Snapdragon™ 660 را به یکی از قدرتمند ترین پردازنده ها در قلمرو میان رده ها تا به امروز تبدیل کرده است. چیپست Snapdragon 660 که ورژن بعدی Snapdragon 653 در نظر می گیرد دارای خصوصیاتی است که شرکت کوالکام در پردازنده های سری 800 خود نیز به کار برده است. به طور کلی این پردازنده نسبت به نسل قبل خود موارد زیر را ارتقاء داده است:

  • 30 درصد عملکرد بهتر پردازنده گرافیکی Adreno 512
  • شارژ سریع نسخه Quick Charge 4.0
  • ارتقاء طول عمر باتری و حرارت کمتر نسبت به Snapdragon 653
  • بلوتوث نسخه 5.0
  • پردازش سیگنال های تصویری Spectra 160 ISP برای بهبود عملکرد دوربین ها


در واقع این چیپست در Xiaomi Mi A2 و Nokia 7 Plus و Blackberry Key 2 همچنین گوشی Samsung Galaxy A8 Star هم به کار رفته است. پردازنده آن هشت هسته ای بوده که با حداکثر کلاک 2.2 گیگاهرتز کار می کنند. از نظر حافظه هم می توان گفت که در حال حاضر سه نسخه 64/4 و 64/6 و 32/3 گیگابایتی از این گوشی در دسترس کاربران قرار گرفته است. به علاوه از کارت حافظه جانبی نیز برخوردار است و از جایگاه سیم کارت دوم استفاده می شود. از خصوصیات ارتباطی این مدل نیز می توان گفت که فاقد قابلیت NFC است اما از پورت مادون قرمز و رادیو FM پشتیبانی می کند. خاطر نشان می شود که بنچمارک آنتوتو امتیاز 144.599 را به آن اختصاص داده که امتیاز نسبتاً بالایی در بین سایر میان رده ها به حساب می آید. ردمیnote 7 با جدیدترین نسخه پلتفورم اندروید یعنی 9.0 (Pie) و پوسته سفارشی MIUI 10 اجرا می شود که بدون شک ویژگی های بسیار خوب و منحصر به فردی را برای آن به ارمغان خواهد آورد.


باتری:




شیائومی در این سری ردمی خود از باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپری استفاده کرده از این رو طول عمر فوق العاده ای را نسبت به سایر میان رده ها از خود نشان خواهد داد. طول عمر بسیار خوب این باتری، شارژ آن را یک روز کامل با وجود عملکردهایی چون تماشای ویدئو، عکسبرداری، بازی و یا انجام هر گونه عملکردهای فشرده را تضمین می کند. این باتری از شارژ سریع نسخه Quick Charge 4.0 پشتیبانی می کند از این رو در حداقل زمان ممکن شما می توانید این دستگاه را شارژ کنید. 

اطلاعات کلی
برند شیائومی
مدل Xiaomi Redmi Note 7 M1901F7G
GPU (گرافیک) Adreno 512
سیم کارت 2 سیم کارت 4G
دوربین 48 مگاپیکسل (دوگانه)
اندازه 8.1 × 75.2 × 159.2 میلی متر
وزن 186 گرم
جنس بدنه شیشه ای
حافظه 64 گیگابایت حافظه داخلی-4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2019, January
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (4x2.2 GHz Kryo 260 & 4x1.8 GHz Kryo 260
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست Qualcomm SDM660 Snapdragon 660
سرعت 2.2 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه 9.0 Pie
صفحه نمایش
اندازه 6.3 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~81.4%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~409
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی micro SD تا 256 گیگابایت ( استفاده از درگاه سیم کارت 2)
دوربین
دوربین اصلی 48 مگاپیکسل (دوگانه)
رزولوشن 2340 ×1080پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری Full HD با سرعت 30/60/120 فریم در ثانیه
فلش LED (دوگانه)
دوربین دوم 13 مگاپیکسل
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها سنسور اثر انگشت-قطب نما-شتاب سنج(حسگر حرکتی)-حسگر مجاورتی-ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA /LTE-A (2CA) Cat12 600/150 Mbps
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, BDS
رادیو
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB 2.0, Type-C 1.0 reversible connector
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML 5
جاوا
سایر گوریلاگلس 5-حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه- پشتیبانی از فرمت های تصویری XviD/MP4/H.265 - پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/eAAC+/Flac -ویرایش عکس و فیلم-قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف،پشتیبانی از رابط کاربری MIUI 10,قابلیت شارژ سریع باتری(Quick Charge 4)
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.