خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار ریلمیاخبار گوشی موبایل

ریلمی ۵ اس؛ رقیب میان‌ردهای محبوب بازار

شرکت ریلمی در حال حاضر بر روی ساخت گوشی ریلمی ۵ اس تمرکز دارد. در طی چند روز گذشته تا امروز مورخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۹ اطلاعاتی از گوشی Realme 5s منتشر شده که جزئیاتی مربوط به پردازنده این گوشی را نشان می‌دهد. ریلمی یکی از شرکت‌هایی است که اخیراً توانسته با محصولاتی که تولید می‌کند؛ نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. بدون شک اگر این شرکت به همین روند پیشرفت خود ادامه دهد به زودی می‌تواند در کنار برندهایی مثل شیائومی و یا هوآوی در بازارهای بین المللی و گسترده‌تر رقابت کند.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند که این گوشی همانند گوشی ریلمی ۵ به پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ مجهز خواهد شد. همچنین ریلمی ۵اس طول عمر فوق‌العاده‌ای نیز خواهد داشت که به لطف بکارگیری یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپری حاصل شده است. گفته می‌شود که ریلمی ۵ اس با کمک این باتری ۱ روز کامل نیاز به شارژ مجدد نخواهد داشت.

.ریلمی ۵ اس به دوربین چهارگانه مجهز خواهد شد

گوشی ریلمی 5 اس

پردازند اسنپدراگون ۶۵۵ در ماه آوریل ۲۰۱۹ عرضه شده و از معماری ۱۱ نانومتری بهره برده است. هسته‌های این پردازنده ۸ هسته‌ای از نوع Kryo 260 بوده و با حداکثر فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز در ساعت عمل می‌کند. این پردازنده تاکنون در گوشی‌های متعددی مورد استفاده قرار گرفته که از میان می‌توان به گوشی شیائومی می ای ۳ و شیائومی نوت ۸ و نوت ۸ تی اشاره کرد. Realme 5s از نمایشگر ۶٫۵۱ اینچی استفاده کرده است. کیفیت تصویر آن HD بوده و طراحی ناچ استایل را بکار خواهد گرفت.

گوشی ریلمی 5 اس

از نظر مشخصات دوربین این گوشی ریلمی نیز گفته می‌شود که دوربین اصلی آن چهارگانه بوده و لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را مورد استفاده قرار خواهد داد که در حال حاضر سلطه‌گر دوربین گوشی‌های میان‌رده در نظر گرفته می‌شود. از نظر آپشن‌های رنگی نیز گفته می‌شود که به احتمال زیاد این گوشی میان‌رده ریلمی در یک نسخه قرمز رنگ عرضه شود. سنسور اثر انگشت هم در پنل عقب جای داده شده است.

تاکنون و طبق اطلاعات منتشر شده، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آن تنها تفاوت میان این مدل و مدل ریلمی ۵ در نظر گرفته می‌شود. این احتمال نیز هست که به تکنولوژی شارژ سریع ۱۸ وات مجهز شود. Realme قرار است این گوشی را در ۲۰ نوامبر به همراه پرچم‌دار خود یعنی ریلمی ایکس ۲ پرو معرفی کند. نظر شما در مورد خرید گوشی‌های ریملی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن