خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراینترنت و شبکه

۸ ترفند طلائی برای بازاریابی در اینستاگرام

۱٫۴ میلیارد کاربر فعال از اینستاگرام استفاده می‌کنند، همین نکته نشان می‌دهد که اینستاگرام یک ابزار قدرتمند است. این اپلیکیشن یکی از بزرگترین ابزارهای بازاریابی نیز به شمار می‌رود. یک رسانه خلاق و بصری است که به شما کمک می‌کند تا به راحتی با مخاطبان خود در سطح جهانی ارتباط برقرار کنید. اما تنها داشتن یک حساب کاربری در اینستاگرام برای فروش محصولات کافی نیست. شما باید روی محتوا، فید، استراتژی خود کار کنید و دریابید که چه موردی برای جذب مشتری بیشتر بهتر خواهد بود و آنها را با مطالب شما درگیر می‌کند. این نکات بازاریابی می‌تواند به شما کمک کند محصول خود را بهتر و در مقیاس وسیع‌تر تبلیغ کنید.

۸ ترفند طلائی برای بازاریابی در اینستاگرام

پس از ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام، وقت آنست، شروع به ارسال مطالبی کنید که برای کاربران شما جذاب است. اما اگر نتوانید به بهترین وجه از Instagram و ابزارهای آن استفاده کنید، ارسال مطالب به تنهایی مفید نیست. در ادامه ۱۹کالامگ نکاتی را در مورد بازاریابی موفق در اینستاگرام گردآوری کرده که به شما کمک می کند محصول خود را در اینستاگرام بهتر عرضه کنید. این نکات بازاریابی عبارتند از:

هشتگ را فراموش نکنید!

۸ ترفند طلائی برای بازاریابی در اینستاگرام

اگر می خواهید محتوای شما به مخاطبان بیشتری نمایش داده شود و ترافیک بازدید از حساب کابری و پست‌های خود را بالا ببرید؛ هشتگ را فراموش نکنید.

برای این کار باید برای محصولات یا خدمات خود از هشتگ‌هایی استفاده کند که مردم را به خرید تشویق می‌کند. مانند نایک که طیف جدیدی از کفش های ورزشی خود را با هشتگ # انتخاب_زمستان همراه کرد. این هشتگ هوشمندانه طیف وسیعی از افراد را تحت پوشش قرار می‌داد افرادی که از صبح‌های سرد زمستانی فراری بودند و به دنبال لباس، کفش یا پوشش مناسب بودند، افرادی که عاشق تناسب اندام بوده و به دنبال رژیم مناسب این فصل بودند و …. این نوع هشتگ‌های خاص باعث جذب مخاطب بیشتر می‌شوند و یک تاکتیک عالی در بازاریابی است.

 

از ابزارهای رایگان اینستاگرام استفاده کنید

وقتی نمایه تجاری دارید، می‌توانید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید که به شما کمک می کند محتوای شما دیده شود. ابزار یک بینش جامع به یک بازاریاب داده و کمک می کند تا ببیند چه میزان تعامل با مخاطب دارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

 

اینستاگرام خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید

۸ ترفند طلائی برای بازاریابی در اینستاگرام

راه آسان دیگر برای جذب بیشتر مصرف کنندگان و تبلیغ در سطح جهانی، ارسال مطالب اینستاگرام شما در سایر شبکه‌های اجتماعی است. نام تجاری شما باید در Facebook ،LinkedIn  و Twitter توییتر دنبال کننده‌های کافی داشته باشد. اگر محتوای اینستاگرام خود را در این فضاها تبلیغ کنید، جذب مخاطب برای شما آسان خواهد بود تا شما را در Instagram دنبال کنند.

 

محتوای مرتبط با سلیقه مخاطب ارسال کنید اما به برند خود نیز وفادار باشید.

۸ ترفند طلائی برای بازاریابی در اینستاگرام

برای جلب توجه مخاطبان هدف خود، باید مطالبی را ارسال کنید که مناسب و مهم باشند. همچنین باید به شرکت، برند و هدف شما مرتبط باشد. برای این کار، شما باید علایق و تمایلات اکثریت مخاطبان خود را بسنجید و سپس محتوای خود را تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر شرکت شما با امور مالی و مشتریان شما به تجارت و هنر علاقه دارد، شما فقط از آثار هنری عکس نمی‌گیرید و به اشتراک بگذارید بلکه این کار را با هدف انتقال این پیام انجام می‌دهید که: “عشق به هنر نفیس است ” بنابراین شرکت مالی ما می‌تواند به شما در خرید آثار هنری کمک کند.

 

غلبه بر مخاطب هرگز خوب نیست

برای به دست آوردن فالوئرهای وفادار، باید به طور مداوم پست ارسال کنید. این نکته کمک می‌کند تا مردم با شما و برندتان به طور مدام در ارتباط باشند. اما در عین حال، باید اطمینان حاصل کنید که خوراک محتوایی کاربر و صفحه اینستاگرام او فقط توسط پست های شما اشغال نمی‌شود، زیرا باعث برهم خوردن تعادل و دلزدگی آنها خواهد شد. بنابراین، روزانه دو بار یا سه بار پست ارسال کنید. تعداد دفعات ارسال یک روز بستگی به صنعت، مخاطبان شما و نحوه واکنش آنها به محتوای شما دارد.

 

تبلیغات محصول بدون اجبار به خرید

یکی دیگر از نکات مهم بازاریابی، ارسال تیزر کوتاه درباره محصول یا خدمات شماست تا مردم را به هیجان بیاورید. این یک تاکتیک تبلیغاتی عالی است زیرا وقتی شما محتوای طولانی ارسال می‌کنید و مدام به مردم می‌گویید محصول چقدر خوب است و چگونه می‌تواند به آنها کمک کند باعث آسیب رساندن به پیج شما و از دست دادن فالوئر می‌شود.

بنابراین، از استوری‌های Instagram استفاده کنید یا تصویری ساده از محصول خود ارسال کنید.

 

از رقبای خود و سایر برندها الهام بگیرید

میلیون‌ها برند در اینستاگرام حضور دارند و که برخی از آنها رقبای شما هستند. اگر در نقطه‌ای هستید که برای ارسال پست یا تبلیغات دچار سردرگمی شده‌اید بهترست اینستاگرام رقبای خود را بررسی کنید. این نکته الهام‌بخش بوده و روش‌های مختلفی را برای استفاده خلاقانه از Instagram به شما نشان می‌دهد. همچنین ببینید چه محتوا بیشترین محبوبیت را در بین مخاطبان دارد.

 

از قابلیت‌های استوری اینستاگرام غافل نشوید.

استوری‌های اینستاگرام یک امکان و قابلیت عالی است زیرا بیش از هر محتوای دیگری مخاطب را درگیر می‌کنند، تنها ۲۴ ساعت دوام دارند و این باعث می‌شود تا کاربر برای دیدن اینکه چه چیزی ارسال می‌کند هیجان‌زده و پیگیر باشد. با استفاده از استوری، می‌توانید محصول خود را نشان داده یا یک تیزر درباره خدمات خود نشان دهید. همچنین یک موقعیت عالی برای کاربر است تا در مورد برند شما نظر بدهد و سؤالاتی بپرسد. این امر باعث می‌شود مخاطب اطلاعات بیشتری درباره برند شما داشته باشند.

با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، Instagram ابزاری عالی برای بازاریابی است و شما باید از آن استفاده کنید قبل از اینکه خیلی دیر شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن