خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار بازی موبایل

۸ بازی فوق العاده‌ی واقعیت افزوده برای کودکان + تریلر

آیا به دنبال یک روش جالب برای سرگرمی فرزند خود با تلفن هوشمند خود هستید؟ حتماً یک بازی واقعیت افزوده را امتحان کنید. واقعیت افزوده روش مناسبی برای مشغول کردن کودکان است. این بازی‌ها به شما امکان می‌دهند با استفاده از گوشی یا تبلت خود خیال و واقعیت را با هم درآمیزید.  در ادامه به معرفی ۸ بازی برتر AR برای کودکان پرداخته‌ایم که در گوشی‌های اندرویدی و هم آیفون می‌توان آنها را نصب کرد.

 

 Magical Park

با خانواده خود به پارک می‌روید؟ اگر چنین است، یک ایده خوب برای شما داریم؛ یک نسخه Magical Park را بارگیری و نصب کنید. Magical Park یک برنامه AR که هر پارک معمولی را به یک زمین بازی فانتزی تبدیل می‌کند. این امکان را به شما می دهد تا مدل‌های واقعیت افزوده سه بعدی را در هر جایی که مناسب می‌بینید، قرار دهید. این بازی مأموریت‌هایی را مانند جمع آوری تخم مرغ، به دام انداختن کاراکترهای کوچک و … را به گیمیر محول می‌کند. هیولا، دایناسورها و بیگانگان همه در این تجربه عالی AR بسیار زنده هستند. بچه‌های شما مطمئناً متحیر و سرگرم خواهند شد.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

Thomas & Friends Minis

بازی توماس و دوستان به بچه‌ها اجازه می‌دهد مجموعه‌های قطار و مسیرهای لازم برای حرکت آن را طراحی کرده و بسازند. این شبیه‌ساز قطار عالی یک اسباب بازی مجازی را در اتاق قرار داده و به شما و فرزندتان امکان می‌دهد مسیرهای قطار مجازی را به هر شکلی که مناسب می‌بینید بسازید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

Angry Birds AR: Isle of Pigs

در بازی Angry Birds Rovio AR: Isle of Pigs ، بازی کلاسیک Angry Birds به یک ماجراجویی حماسی AR تبدیل می‌شود که برای سرگرم کردن بچه‌های کسل بسیار مناسب است. درست مانند بازی کلاسیک سال ۲۰۰۹ ، شما باید پرندگان را در ارتش خوک‌ها پرتاب کنید تا بتوانید تخم‌مرغ‌های سرقت شده را دوباره بدست بیاورید. عناصر AR بسیار جذاب آن مطمئناً کودکان را شگفت زده می‌کند.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

Avo

Avo یک بازی دوست داشتنی و مبتکرانه است. شخصیت اصلی در این بازی یک آووکادو است که عاشق رمز و راز و حل معماهاست. کودک شما مطمئناً این بازی را که ترکیب ماجراجویی و حل معماست،دوست خواهد داشت. مرکب از هشت قسمت عالی است که در آن با بدی مبارزه می‌کنید و اسرار را حل می‌کنید.

دانلود از اپ استور

 Color Quest AR

این بازی برای کودکان که به رنگ‌آمیزی علاقه دارند بسیار مفید است و با این تفاوت که بعد از رنگ آمیزی موجودات حالت واقعی پیدا کرده و کودکانتان را شگفت زده خواهند کرد.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

 

Pokémon GO

این بازی علی رغم اینکه مدتی پیش منتشر شده، اما هنوز هم امروزی است. یکی از این جدیدترین بروزرسانی‌های این بازی یک حالت بازی پیشرفته AR را به آن اضافه کرده است. یک راه عالی برای فعال کردن فرزندان شما است. به منظور جمع آوری Pokemon، باید در دنیای واقعی به دنبال آنها باشید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

 

AR Sports Basketball

راه دیگر برای فعال نگه داشتن کودک شما اینست که مقداری بسکتبال بازی کنند. اما اگر بیرون طوفانی و سرد باشد چه؟ نگران نباشید بسکتبال AR Sports برای رفع این مشکل در دسترس است. فقط تلفن یا رایانه لوحی خود را بیرون بیاورید، دوربین را روی یک سطح  بنشانیدو یک حلقه بسکتبال مجازی ظاهر می‌شود. می‌توانید بازی را شروع کنید. AR Sports Basketball بهترین تجربه بسکتبال مجازی برای کل خانواده است و یک راه عالی برای فعال کردن کودکان از نظر جسمی حتی در روزهایی که هوا نامناسب است.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

 

AR Dragon

AR Dragon مانند Pokémon GO، موجودات اسطوره‌ای از گوشی شما به زندگی واقعی‌تان می‌کشد. یک اژدها حیوان خانگی شما خواهد شد و کودک شما مدام با این حیوان در تعامل خواهد بود.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن