خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزار

۵ اپلیکیشن کاربردی برای نظارت بر تلفن کودکان!

خریدن تلفن هوشمند برای فرزندان امروزه بسیار مرسوم است. شاید به آنها اعتماد کافی داشته باشید تا از تلفن فقط برای بازی‌ها و تماس‌های اضطراری استفاده کنند، اما نمی‌توانید تضمین کنید که همیشه به دلایل مناسب از تلفن خود استفاده می‌کنند. روی آوردن به برنامه‌های نظارتی می‌تواند خیال شما را راحت کند. این برنامه‌ها می‌توانند تلفن هوشمند کودک شما را ردیابی کنند و برخی حتی می‌توانند مکان فعلی آنها را رصد کنند. به این ترتیب، دیگر هرگز نگران امنیت فرزندتان در وب و در دنیای واقعی نخواهید بود.

۱) MMGuardian

۵ اپلیکیشن کاربردی برای نظارت بر تلفن کودکان!

MMGuardian به شما امکان کنترل کامل وب، پیام‌ها، استفاده از برنامه و مخاطبین کودک شما را می‌دهد. برای شروع، باید نسخه اصلی والدین برنامه را از طریق تلفن خود بارگیری کنید، یک حساب کاربری ثبت کنید و سپس نسخه کودک را در تلفن کودک خود بارگیری کنید. پس از بارگیری هر دو برنامه، می‌توانید تمام ویژگی‌های MMGuardian را فعال کنید. نه تنها می‌توانید موقعیت مکانی فرزندتان را ببینید، بلکه از ویژگی‌هایی نیز برخوردار است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌های گوشی را رصد کرده و کودک خود را در ساعت‌های مشخصی از روز ردیابی کنید. همچنین به شما امکان می‌دهد مخاطبین خاص و وب سایت‌های ناامن را مسدود کنید. اگر شک دارید که کودک شما بیش از حد از تلفن خود استفاده می‌کند، قادرید محدودیت زمانی را تعیین کنید که تلفن فرزند شما را در مواقع خاصی قفل کند.

لینک دانلود: MMGuardian (رایگان، ۳ دلار در ماه برای برنامه حق بیمه)

۲) Google Family Link

۵ اپلیکیشن کاربردی برای نظارت بر تلفن کودکان!

وقتی می‌خواهید مکان فرزندانتان را پیگیری کنید، از Google Family Link برای محافظت از فرزندتان استفاده کنید. مانند اکثر برنامه‌های نظارت بر تلفن، باید نسخه اصلی برنامه را از طریق تلفن خود و نسخه کودک برنامه را در تلفن کودک خود بارگیری کنید.

پس از تنظیم همه موارد‌، می‌توانید فعالیت وب فرزندتان را در یک نمودار به صورت گویا و شفاف مشاهده کنید. این برنامه به شما نشان می‌دهد که چه برنامه‌ای اخیراً توسط آنها استفاده شده است ، همراه با مدت زمان صرف شده در برنامه‌ها. وقتی فرزند شما می‌خواهد یک برنامه جدید را بارگیری کند‌، اعلانی دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد بارگیری را تأیید یا رد کنید. وقتی کودک شما با دوستان، در مدرسه یا بیرون است، قادرید مکان آنها را بر روی نقشه مشاهده کنید. همچنین وقتی نمی‌خواهید از تلفن آنها استفاده کند ، می‌توانید دستگاه کودک خود را قفل کنید.

لینک دانلود: Google Family Link (رایگان)

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

۳) AllTracker Family

۵ اپلیکیشن کاربردی برای نظارت بر تلفن کودکان!

اگر به دنبال یک برنامه نظارت صوتی همراه با یک برنامه نظارت بر تلفن همراه هستید، AllTracker یک انتخاب عالی است. با این حال، برای دسترسی به بیشتر ویژگی‌های پیشرفته، باید هزینه اشتراک ماهیانه را بپردازید. البته نسخه رایگان ابزار ردیابی زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید سطح باتری گوشی فرزندتان را کنترل کنید، آخرین برنامه استفاده شده آنها را بررسی نمایید، تماس‌های آنها را پیگیری کنید و موقعیت مکانی آنها را ببینید. همچنین قادرید آمارهای مفیدی را در مورد پیام‌ها، تماس‌ها، عکس‌ها، مخاطبین و تصاویر حذف شده مشاهده کنید. از طرف دیگر، پرداخت هزینه ماهیانه به شما امکان دسترسی به عکس‌ها و فیلم‌های فرزندتان را می‌دهد. حتی به شما امکان می‌دهد از طریق میکروفون در تلفن هوشمند فرزندتان به صدا گوش دهید و به شما امکان می دهد از دوربین تلفن هوشمند برای زیر نظر گرفتن فرزندتان استفاده کنید.

لینک دانلود: AllTracker  

۴) KidsControl

۵ اپلیکیشن کاربردی برای نظارت بر تلفن کودکان!

نسبت به دگر برنامه‌ها، KidsControl یک رویکرد کمتر تهاجمی را برای نظارت بر برنامه‌های گوشی کودک ارائه می‌دهد. به جای عملکردی مثل گوش دادن از راه دور یا برنامه‌ای که بر استفاده از اینترنت کودک شما نظارت دارد، به عنوان راهی برای نظارت بر موقعیت مکانی کودک شما کار می‌کند. پس از باز کردن برنامه، نقشه‌ای را مشاهده می‌کنید که محل قرارگیری فرزندتان روی آن مشخص شده است. هنگامی که تلفن فرزند شما به باتری ۱۵٪ برسد، یک اعلان به تلفن شما ارسال می‌شود. همچنین می‌توانید مکان‌هایی را به عنوان “خطرناک” تنظیم کرده و هنگام ورود فرزندتان به آنها مطلع شوید.

لینک دانلود: KidsControl

۵) Find My Kids

5 اپلیکیشن کاربردی برای نظارت بر تلفن کودکان!

Find My Kids به شما امکان می‌دهد موقعیت مکانی فرزندتان را بر روی نقشه مشاهده کنید و حتی به سخنان معلم، پرستار یا دوستانی که با فرزندتان صحبت می‌کنند، گوش دهید. اگر سعی می‌کنید با فرزندتان در تماس باشید، اما آنها جواب نمی‌دهند، می‌توانید زنگ هشدار را در تلفن فرزندتان به صدا در بیاورید. این کار برای آن لحظه‌هایی که تلفن فرزند شما سایلنت بوده، بسیار مفید است. همچنین می‌توانید از برنامه برای گپ زدن با فرزندتان استفاده کنید – سیستم پیام‌رسانی داخلی را باز کنید تا متن مورد نظر را برای کودک خود ارسال کنید.
برای اینکه مطمئن شوید کودک شما زمان زیادی را صرف بازی کردن نمی‌کند، قادرید برنامه‌هایی که در طول روز استفاده می‌کنند را مشاهده کنید.
مانند برنامه KidsControl، این برنامه نظارت برای Android همچنین به شما امکان می‌دهد سطح باتری تلفن کودک خود را مشاهده کنید.

لینک دانلود: KidsControl

برنامه‌های نظارتی کودک شما را ایمن نگه می‌دارد. برخی ممکن است نظارت بر فرزند را نقض حریم خصوصی بدانند، اما واقعاً به نفع آنهاست. برنامه‌های نظارت صوتی و ردیاب‌های GPS برای امنیت فرزند شما به وجود آمده‌اند تا در مکان خطرناک و ناامن قرار نگیرند.خوشبختانه، این برنامه‌ها می‌توانند شما و خانواده شما را ایمن نگه دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

سوالات متداول

اپلیکیشن KidsControlچه کاربردی دارد و چگونه مورد استفاده قرار می گیرد؟

✔️ نسبت به دگر برنامه‌ها، KidsControl یک رویکرد کمتر تهاجمی را برای نظارت بر برنامه‌های گوشی کودک ارائه می‌دهد. به جای عملکردی مثل گوش دادن از راه دور یا برنامه‌ای که بر استفاده از اینترنت کودک شما نظارت دارد، به عنوان راهی برای نظارت بر موقعیت مکانی کودک شما کار می‌کند. پس از باز کردن برنامه، نقشه‌ای را مشاهده می‌کنید که محل قرارگیری فرزندتان روی آن مشخص شده است. هنگامی که تلفن فرزند شما به باتری ۱۵٪ برسد، یک اعلان به تلفن شما ارسال می‌شود. همچنین می‌توانید مکان‌هایی را به عنوان “خطرناک” تنظیم کرده و هنگام ورود فرزندتان به آنها مطلع شوید.

برای مشخص کردن موقعیت مکانی فرزندتان را بر روی نقشه از چه اپلیکیشنی استفاده می شود؟ سایر مشخصات این برنامه چیست؟

✔️ برنامه Find My Kids به شما امکان می‌دهد موقعیت مکانی فرزندتان را بر روی نقشه مشاهده کنید و حتی به سخنان معلم، پرستار یا دوستانی که با فرزندتان صحبت می‌کنند، گوش دهید. اگر سعی می‌کنید با فرزندتان در تماس باشید، اما آنها جواب نمی‌دهند، می‌توانید زنگ هشدار را در تلفن فرزندتان به صدا در بیاورید. این کار برای آن لحظه‌هایی که تلفن فرزند شما سایلنت بوده، بسیار مفید است. همچنین می‌توانید از برنامه برای گپ زدن با فرزندتان استفاده کنید – سیستم پیام‌رسانی داخلی را باز کنید تا متن مورد نظر را برای کودک خود ارسال کنید.

برنامه MMGuardianچگونه به نظارت والدین بر گوشی فرزاندانشان کمک می کند؟

✔️ اپلیکیشن MMGuardian به شما امکان کنترل کامل وب، پیام‌ها، استفاده از برنامه و مخاطبین کودک شما را می‌دهد. با این برنامه نه تنها می‌توانید موقعیت مکانی فرزندتان را ببینید، بلکه از ویژگی‌هایی نیز برخوردار است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌های گوشی را رصد کرده و کودک خود را در ساعت‌های مشخصی از روز ردیابی کنید. همچنین به شما امکان می‌دهد مخاطبین خاص و وب سایت‌های ناامن را مسدود کنید. اگر شک دارید که کودک شما بیش از حد از تلفن خود استفاده می‌کند، قادرید محدودیت زمانی را تعیین کنید که تلفن فرزند شما را در مواقع خاصی قفل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن