خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزار

۵ اپلیکیشن کاربردی برای ساخت ویدئوهای جذاب اینستاگرامی!

یک عکس ممکن است به اندازه هزار کلمه ارزش داشته باشد و مفهوم مدنظر شما را برساند، ولی گاهی اوقات شما به چیزی بیشتر از فقط یک عکس نیاز دارید. اگر می خواهید توجه فالوئرهای خود را قبل از این که پست شما را رد کنند بیشتر جذب کنید؛ یک موسیقی جذاب دقیقاً همین کار را می‌کند.

استوری‌های اینستاگرام قبلاً قابلیت این را داشتنند که به شما امکان اضافه کردن موزیک از طریق خودبرنامه را می‌داد، اما در حال حاضر شما باید از برنامه‌های جداگانه برای خلق پست‌ها و استوری‌های موزیکال استفاده کنید ما چندین برنامه خوب و کاربردی را امتحان کرده و به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید اینستاگرام خود را به گالری موسیقی شخصی خودتان تبدیل کنید.

توجه: اکثر این برنامه‌ها، موزیک‌ها را از روی گوشی شما ضبط کرده یا از حافظه دستگاه استفاده می‌کنند، اگر از برنامه‌های پخش موسیقی آنلاین استفاده می‌کنید بهتر است قبل از شروع تعدادی فایل موسیقی را روی دستگاه خود ذخیره کنید.

LOMOFIT

لوموفیت شباهت بسیار زیادی به استوری‌های اینستاگرام دارد. رابط کاربری این اپلیکیشن آشناست و اضافه کردن موسیقی به تصاویر یا ویدیوهای شما بی دردسر خواهد بود حتی قابلیتی شبیه به بومرنگ اینستاگرام دارد که Scratch Editor نام دارد. بعد از ساخت ویدیو شما قابلیت انتشار آنها در تمام شبکه‌های اجتماعی را خواهید داشت. همچنین قابلیت این را دارد که راحت و سریع به فایل خود عکس، موسیقی، نوشته و ایموجی اضافه کنید. می‌توانید بین میلیون‌ها هنرمند، ژانر و موسیقی‌های مختلف جستجو کنید و موسیقی مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
قابل نصب بر روی آی او اس و اندروید

VIDEOSHOP

این اپلیکیشن همانگونه که از نامش مشخص است گزینه‌های زیادی را برای ویرایش ویدئو در اختیار شما خواهد گذاشت می‌توانید ویدیو‌های خود را افقی یا عمودی کنید، چندین ویدیو را به هم پیوند دهید، قسمت‌های اضافی ویدیوها را کات کنید و ویدیوهای جالب، کوتاه و ویدیوهای استاپ موشن خلق کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای خاص خودتان را خلق کرده و هر یک را به طور جداگانه ویرایش کنید. ضمناً این که این برنامه فیلترها و استیکرهای متنی بسیار زیادی دارد و به شما اجازه شخصی سازی بیشتری می‌دهد.
قابل نصب بر روی آی او اس و اندروید

VIGO GO

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

ویگو قبلاً فلیپگرام نام داشت. VIGO GO یک برنامه ویرایش ویدیوی بی پروا محسوب می‌شود که سعی دارد بیش از یک ویرایشگر فیلم باشد. این برنامه یه شبکه اجتماعی خلاقانه نیز هست. شما می‌توانید ویدیوهای الهام بخش دیگران را درون برنامه تماشا کنید و یا ویدیوی خود را درون آن به اشتراک بگذارید، کاربران دیگر نیز از ویدیوهای شما بهره‌مند شوند.

حتی اگر به شبکه خود ویگو ویدیو هم علاقه ای ندارید این برنامه به شما امکان اشتراک گذاری در برنامه‌های مرسوم‌تری مانند اینستاگرام یا فیسبوک را خواهد داد. یک جستجوگرموسیقی کاربردی درون برنامه به شما امکان کاوش در بین موسیقی هایتان را خواهد داد میتوانید ویدیوها را به هم بچسبانید، عکس های ثابت اضافه کنید، متن های شناور را بر روی هر یک از ویدیوها بگذارید.
قابل نصب بر روی آی او اس و اندروید

QUIK BY GOPRO

گوپرو انقلابی در دنیای ویدیوهای ورزشی به پا کرد و حال این شرکت به دنبال این است که همین راه را بر روی ویرایشگرهای ویدیوی موبایلی نیز اجرا کند. کوئیک به طرز خودکار از ویدیوها و و عکس‌های شما ویدیو خلق می‌کند.
با این برنامه می‌توانید به ویدئوها فیلتر و موسیقی اضافه کرده و ویرایش‌های خاصی انجام دهید؛ به عنوان مثال حالت برش به شما امکان پخش همزمان دو ویدیو در کنار یکدیگر در یک دستگاه را خواهد داد با این برنامه به ویرایش جزئیات و تمام کنترل ویدیوی خود دسترسی خواهید داشت. شما می‌توانید از آرشیو موسیقی خود و یا سرویس آنلاین موسیقی برنامه برای اضافه کردن موسیقی استفاده کنید. همچنین می‌توانید ویدئوها و عکس‌های مورد نظر خود را انتخاب و لغو انتخاب کنید، بنابراین به شما اجازه انتخاب این را خواهد داد که کدام یک از عکس و ویدیوهایتان دارای جلوه و افکت شوند.

اگر قصد اضافه کردن موسیقی برروی ویدیوی آشپزی خود و یا کولاژی از تمام ویدیوهای سفر خود را دارید، این اپلیکیشن انتخاب خوبی برای شماست.
قابل نصب بر روی آی او اس و اندروید

TIKTOK

تیک تاک فقط یک اپلیکیشن نیست یک شبکه اجتماعی ویدیویی در سطح جهانیست. با تیک تاک شما می‌توانید ویدیوهای کوتاه ببینید و یا فیلم‌های بامزه و جالبی را از لحظات به یادماندنی خود در جهان به اشتراک بگذارید. قادر خواهید بود با اضافه کردن ایموجی‌ها، برچسب‌ها وموسیقی‌های درون برنامه به ویدیوهای خود رنگ و لعاب دهید. جالب‌تر از همه اینکه به شما توان دسترسی به ژانر موسیقی‌هایی از قبیل پاپ، راک، هیپ هاپ و … را خواهد داد تا شما براساس حال و هوای خود ویدئویی را خلق کنید.

قابل نصب بر روی آی او اس و اندروید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن