خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار شیائومی

فضای دوم گوشی شیائومی(نحوه فعال‌سازی، حذف و بررسی مشکلات)

فضای دوم شیائومی چیست و چگونه فضای دوم گوشی شیائومی را فعال کنیم؟ فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا در ادامه به ویژگی‌ها و مشکلات فضای دوم شیائومی یا همان Second Space می‌پردازد و به این سوال پاسخ خواهد داد که چگونه فضای دوم را حذف کنیم…

فضای دوم شیائومی یا Second Space چیست ؟

MIUI Xiaomi یکی از محبوب‌ترین رابط‌های کاربری اندرویدی در جهان است که بسیار زیبا طراحی شده و ویژگی‌های جذاب و متفاوتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به عنوان مثال، قبل از اینکه اندروید ۱۰ به بازار بیاید و حالت تیره تا این حد فراگیر شود، در MIUI 10 مبتنی بر Android 9 Pie حالت تیره‌ای در دسترس بود.

این‌روزها افراد تمایل زیادی برای جدا کردن کارهای شخصی و خانوادگی از مسائل کاری دارند و ترجیح می‌دهند ایمیل‌ها‌، تماس تلفنی و اپلیکیشن‌های کاری را از حریم خصوصی جدا کنند. شاید بسیاری از کاربران با این مسئله دست و پنجه نرم کنند و حتی مجبور به خرید گوشی دوم باشند تا بتوانند از دو فضای مجزاء استفاده کنند.

اکثر ما برای محیط کار و مسائل شخصی گوشی موبایل و سیم‌کارت جداگانه داریم تا مسائل و حتی اپلیکیشن‌های این دو محیط مجزا بوده و با هم تداخل نداشته باشند، ویژگی “Users” که در اندروید ۵.۰ (آب نبات چوبی) معرفی شده به چندین کاربر اجازه می‌دهد تا به یک دستگاه اندرویدی یکسان دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند. در این حالت اطلاعات و فایل‌ها و برنامه بین آنها به اشتراک گذاشته نمی‌شود و به هر کاربر اجازه می‌دهد از فضای خصوصی جداگانه‌ای لذت ببرد.

فضای دوم شیائومی

البته در گوشی‌هایی که از رابط کاربری MIUI استفاده می‌کنند، اوضاع تا اندازه‌ای متفاوت است. شیائومی در رابط کاربری خود ویژگی Users را غیرفعال کرده و گزینه‌ای به نام “Second space” را جایگزین آن کرده تا در یک گوشی دو محیط و فضای مجزا را تجربه نمایید. با فضای دوم شیائومی افراد می‌توانند از دو محیط کاملاً جدا برای نصب اپلیکیشن‌های متفاوت، تم شخصی با لانچر متفاوت، فایل‌ها و گالری‌های خود استفاده کنند یا حتی آنها را بین دو فضای گوشی سوئیچ کنند.

برنامه‌ها، تم‌ها، گالری و هر چیزی در این دو محیط مجزاست و از لحاظ نرم‌افزاری با برخورداری از فضای دوم شیائومی گویی شما دو گوشی را در یک بدنه در اختیار دارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۸,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

این بدان معناست که اگر تلفن خود را به دوست خود تحویل دهید که رمز ورود یا لگوی یکی از فضاها را بداند تنها همان فضا را باز می‌کند؛ فضای دوم در اختیار او قرار نمی‌گیرد و قادر نخواهد بود به هر چیزی دسترسی پیدا کند. این باعث حفظ حریم خصوصی و امنیت می‌شود. تنها اشکال این است که یک علامت کوچک در بخش نوار وضعیت وجود دارد که به کاربر می‌گوید از فضای دوم استفاده می‌کند. بنابراین، کاربر می‌داند چیزهایی از او پنهان شده‌اند؛ اما نمی‌تواند کاری در این باره انجام دهد.

فضای دوم گوشی شیائومی

فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا در این مقاله قصد دارد تا به آموزش فعال‌سازی فضای دوم شیائومی بپردازد و سوال‌های شما را حول این محور پاسخ دهد و راهکارهایی برای حل مشکلات مربوط به فضای دوم پوکو و شیائومی ارائه دهد.

در ادامه به آموزش نحوه فعال سازی فضای دوم شیائومی می‌پردازیم.

چگونه فضای دوم گوشی شیائومی را فعال کنیم ؟

وقتی یک فضای دوم ایجاد می‌کنید، نرم‌افزار گوشی دقیقاً مثل زمانی که تازه آن را از جعبه بیرون آورده‌اید یا آن را ریست فکتوری کرده‌اید به نظر می‌رسد و فقط برنامه‌های از پیش نصب شده در دسترس شما هستند.

مسلماً کاربری که دارای گوشی در حال اجرا MIUI باشد، فضای اول را در اختیار دارد و مدیر یا مالک First Space است و Second space هم همان‌طور که از نامش پیداست، یک فضای جدید و تازه بدون گرفتن هیچ گونه اطلاعاتی از فضای اول در گوشی آن کاربر ایجاد می‌کند. البته شما می‌توانید با استفاده از گزینه‌هایی که در فضای دوم شیائومی در دسترس است، اطلاعات را از فضای اول به دوم انتقال دهید.

برای فعال کردن فضای دوم شیائومی می‌توانید مسیر زیر را دنبال کنید:

۱) ابتدا وارد تنظیمات و سپس Special Features شوید و روی گزینه Second Space را کلیک کنید.

چگونه فضای دوم گوشی شیائومی را فعال کنیم
second space شیائومی

۲) سپس گزینه Turn on Second space را انتخاب کنید.

۳) سپس بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

۴) یکی از گزینه‌های Using a password و Using a shortcut را برای جابه‌جا شدن بین فضای اول و دومی که در اختیارتان قرار می‌گیرد انتخاب کنید؛ اگر تمایل دارید با رمز عبور وارد فضای دوم شوید، Using a Password و در صورتی که ترجیح می‌دهید با انتخاب شورت‌کات (یا یک آیکون در میان برنامه‌ها) وارد فضای دوم شوید، Using a shortcut را انتخاب کنید؛ مسلماً انتخاب رمز عبور برای جابه‌به‌جایی گزینه‌ی ایمن‌تری است. پس از اینکه روش سوئیچ کردن را انتخاب کردید، بر دکمه Continue ضربه بزنید.

۵) در قسمت بعد باید برای فضای دوم رمز عبور مشخص کنید. برای اینکار روی گزینه‌ی Set now در پایین صفحه ضربه بزنید.
چگونه فضای دوم شیائومی را فعال کنیم
۶) ابتدا رمز عبور فضای اول (فضایی که اکنون در حال استفاده از آن هستید) از شما پرسیده می‌شود که باید آن را وارد کنید و سپس “Next” را بزنید.

۷) در قسمت بعد باید رمز عبوری که برای فضای دوم در نظر گرفته‌اید را وارد کنید. توجه کنید که این رمز عبور باید با رمز عبور فضای اول متفاوت باشد. پس از اینکه پسورد را وارد کردید روی continue بزنید. دوباره این رمز از شما پرسیده می‌شود که باید دوباره آن را وارد کنید تا تأیید شود. سپس روی ok بزنید.

۸) علاوه بر پسورد، از شما خواسته می‌شود که اثر انگشت را نیز تنظیم کنید. اگر تمایل داشته باشید که این مورد را نیز تنظیم کنید گزینه‌ی set now را بزنید؛ در غیر این صورت گزینه skip را انتخاب کنید تا از این مرحله رد شوید.

حافظه دوم شیائومی

۹) در اینجا صفحه دوم شیائومی ساخته می‌شود و شما وارد آن می‌شوید. زمانی که صفحه دوم باز شد هیچ داده شخصی یا اپلیکیشنی وجود ندارد و درست شبیه این است که گوشی را برای اولین بار روشن کرده‌اید. می‌توانید هر برنامه‌ای را که تمایل داشتید را نصب و مثل یک گوشی تازه از آن استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که این قابلیت تنها برای ساختن فضای دوم شیائومی قابل استفاده است و عملاً امکان ایجاد یک فضای سوم وجود ندارد.

ممکن است این سوال مطرح شود که آیا این ویژگی فقط در گوشی‌های شیائومی وجود دارد یا در کل چه گوشی هایی فضای دوم دارند؟ همان طور که اشار کردیم اندروید این قابلیت را در نسخه ۵ ارائه داده که در مقاله‌ای جداگانه به طور کامل پشتیبانی از این قابلیت در برندهای مختلف و روش استفاده از آن را بررسی کردیم که برای آشنایی با قابلیت فضای دوم گوشی سامسونگ و سایر برندها مطالعه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کدام گوشی های شیائومی فضای دوم دارند ؟

همه‌ی گوشی‌های شیائومی و پوکو که رابط کاربری MIUI 8 و یا نسخه‌های جدیدتر آن را اجرا می‌کنند از قابلیت فضای دوم شیائومی پشتیبانی می‌کنند.

حافظه دوم شیائومی

حافظه فضای دوم شیائومی در واقع همان حافظه‌ی داخلی گوشی است که فضای اول از آن استفاده می‌کند. مثلاً در حالتی که گوشی شما ۴ گیگابایت فضای قابل دسترسی دارد، این میزان حافظه بین فضای اول و دوم به اشتراک گذاشته می‌شود.

حافظه‌ی استفاده شده توسط هر یک از فضاها را می‌توانید از طریق مسیر Settings > Storage بررسی کنید.

دانلود فضای دوم گوشی شیائومی

دانلود فضای دوم گوشی شیائومی برای مدل هایی که این گزینه را ندارند

به هر دلیل در برخی مدل‌های شیائومی نمی‌توانید در تنظیمات گزینه‌ی Second Space را پیدا کنید، اما جای نگرانی نیست؛ در این گوشی‌ها هم می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

کافیست یک برنامه شخص ثالث را از گوگل پلی دانلود کنید که دسترسی به قابلیت‌های شیائومی را برایتان امکان‌پذیر کند. در ادامه یکی از این اپلیکیشن‌ها را معرفی می‌کنیم و لینک دانلود آن از گوگل‌پلی را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

Shortcut Maker

۱) ابتدا از طریق لینک زیر برنامه Shortcut Maker را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

۲) سپس وارد برنامه شوید و به قسمت Activites بروید.

۳) در قسمت جست و جو عبارت Second space را تایپ کنید.

۴) اولین گزینه‌‌ای که در پنجره کشویی باز شده می‌بینید را انتخاب و بر روی Create Shortcut بزنید.

۵) شورت کات این گزینه در منوی شما بوجود می‌آید و به وسیله‌ی آن می‌توانید وارد فضای دوم گوشی خود شوید.

چگونه اعلان های فضای اصلی را از صفحه دوم گوشی شیائومی پنهان کنیم؟

یکی از مزایای فضای دوم شیائومی در این است که حتی می‌توانید نوتیفیکیشن‌های دو فضای کاربریتان را یکدیگر جدا کنید. یعنی وقتی در فضای دوم هستید و کاربر فضای اول یک نوتیفیکیشن دریافت می‌کند، آن پیغام در فضای دوم نمایش داده نمی‌شود. البته برای آن باید در فضای دوم گوشی به مسیر زیر بروید و گزینه‌ی مربوطه را غیر فعال کنید:

Settings > Second space > Show notifications from First space

فضای دوم پوکو m3

تاگل کنار “Show notifications from First space” را بزنید تا غیرفعال شود.

پیام ها و تماس ها

توجه داشته باشید که تماس‌های تلفنی و پیام‌ها بین این دو فضا مشترک هستند و بدون توجه به فضایی که استفاده می‌کنید، آنها را دریافت خواهید کرد. از آنجا که مخاطبین جدا از هم هستند، شما نام مخاطب را مطابق آنچه در همان فضا ذخیره شده می‌بینید. به غیر از این، تمام پرونده‌ها و داده‌های شما مانند عکس‌ها، فیلم‌ها و اسناد به طور جداگانه ذخیره می‌شوند.

در ادامه به نحوه انتقال فایل‌ها از فضای اصلی به فضای دوم شیائومی می‌پردازیم.

انتقال فایل از فضای اول به فضای دوم شیائومی

به صورت پیش‌فرض دو فضا فقط برنامه‌های از پیش نصب شده و تاریخچه‌ی تماس‌ها را به اشتراک می‎‌گذارند و هیچ یک از موارد دیگر در آنها مشترک نیست، مثل اپلیکیشن‌های دانلود شده، اطلاعات برنامه‌ها (مثل حافظه‌ی کش و تاریخچه‌ی آنها)، مخاطبین و فایل‌ها (مثل عکس‌ها، فیلم‌ها، صداها و …).

خوشبختانه فضای دوم امکان انتقال فایل‌ها، تصاویر و مخاطبین را از فضای اول می‌دهد و عملاً برای دسترسی به یک مورد خاص نیازی به جابه‌جا شدن بین دو فضا ندارید. البته روند کار به این صورت نیست که از طریق هر دو فضا به یک فایل که در حافظه ذخیره شده دسترسی داشته باشید، بلکه اگر فایلی را از یک فضا به فضای دیگر وارد کنید، در هر دو فضا ذخیره می‌شود.

عملاً با انتقال فایل از فضای اول به فضای دوم شیائومی در فضای دوم یک نسخه‌ی کپی از فایلی که قبلاً در فضای اول بوده ساخته می‌شود. از آنجایی که این فایل یک نسخه‌ی کپی است، دقیقاً فضایی به اندازه‌ی نسخه‌ی اصلی اشغال می‌کند و همچنین حذف آن در یکی از فضاها باعث پاک شدن فایل در هر دو فضا نمی‌شود.

برای انتقال فایل از فضای اول به دوم می‌توانید از مسیر زیر اقدام کنید:

  1. ابتدا وارد تنظیمات شوید و گزینه Second Space را انتخاب کرده و روی Move data کلیک کنید (در صورت پرسش رمز عبور، پسورد حساب اصلی را وارد کنید)
  2. هرکدام از فایل‌های مورد نظر را انتخاب کنید؛ به طور مثال برای کپی کردن عکس‌ها روی گزینه Import Photos و همچنین برای کپی کردن مخاطبین گوشی، گزینه Import files را کلیک کنید.

انتقال برنامه به فضای دوم شیائومی

به همین ترتیب انتقال برنامه به فضای دوم شیائومی نیز امکان‌پذیرست. توجه داشته باشید که اگر یک اپلیکیشن را از فضای اول در فضای دوم کپی کنید، فقط فایل آن کپی می‌شود اطلاعات آن منتقل نمی‌شوند. در فضای دوم باید از اول در برنامه sign in کنید و با اکانتی که در فضای دوم دارید مجوزهای مورد نیاز را به آن بدهید.

چه راهکاری در صورت فراموش شدن رمز فضای دوم گوشی شیائومی وجود دارد؟

برای ریست کردن رمز عبور فقط کافیست روی گزینه Forgot password کلیک کرده و سپس گزینه Continue که برای درخواست رمزعبور فضای اصلی یا اولیه درخواست می‌شود را کلیک کنید، تا بتوانید رمزعبور حساب کاربری Mi را وارد کرده و سپس OK را کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی: آموزش تصویری کاهش حجم عکس بدون افت کیفیت

نحوه انتقال اطلاعات از فضای دوم شیائومی به فضای اول

شاید برای شما پیش بیاید و تصمیم بگیرید بعضی از داده‌ها و فایل‌ها اعم از عکس‌، ویدئو، آهنگ‌ها و مخاطبین را از Second Space به فضای اول انتقال دهید. در اینجا به نحوه انتقال داده‌ها از فضای دوم به فضای اول را توضیح می‌دهیم.

  1. در فضای دوم Settings را باز کرده و روی Second Space کلیک کنید.
  2. انتقال داده‌ها (Move data) را انتخاب کنید؛ اگر فضای اول شما پسوورد دارد، ابتدا باید رمز آن را وارد کنید تا اجازه انتقال فایل‌ها داده شود.
  3. در اینجا چند آپشن برای شما نمایان می‌شود و می‌توانید گزینه Import و Export را انتخاب کنید.

حذف فضای دوم شیائومی

حال این سوال مطرح می‌شود که چگونه فضای دوم گوشی شیائومی را غیر فعال کنیم ؟ برای حذف فضای دوم شیائومی می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1.  وارد تنظیمات و سپس special features شوید و روی گزینه Second Space را کلیک کنید.حذف فضای دوم شیائومی
  2. گزینه‌ی Delete Second Space را انتخاب کنید.
  3. روی Continue بزنید و غیر فعال‌سازی فضای دوم شیائومی را با وارد کردن رمز عبور (یا الگو) تأیید کنید.
  4. گزینه‎‌ی مناسب را برای انتقال به فضای اول انتخاب و روی Continue بزنید تا فضای دوم پاک شود.

به این حالت می‌توانیم فضای دوم گوشی شیائومی را غیرفعال کنیم.

استفاده از فضای دوم گوشی شیائومی چه مزایایی دارد؟

دیدیم که چگونه Second Space می‌تواند به ما در محافظت از داده‌های خود و حفظ حریم خصوصی کمک کند. عملاً این قابلیت مثل این است که دو گوشی با تنظیمات، برنامه‌ها و پیکربندی‌های مجزا در یک گوشی داشته باشید.

با فعال کردن فضای دوم شیائومی برنامه‌های مختلف سیستم را مانند گالری، اعلان‌ها و غیره بار دیگر دریافت خواهید کرد. Second Space یا فضای دوم شیائومی بیشتر شبیه ویژگی کاربر مهمان یا داشتن نمایه دوم به عنوان مثال برای مواقعی که می‌خواهید تلفن را به کودک خود تحویل دهید بسیار مفید است. یا اینکه می‌توانید این فضا را به عنوان محیط خصوصی‌ خودتان تنظیم کنید. اینکه از این فضا چه استفاده‌ای می‌کنید به انتخاب خودتان بستگی دارد.

با فعال کردن فضای دوم شیائومی می‌توانید یک برنامه مشخص را دوبار و با اطلاعات متفاوت نصب کنید. البته فضای دوم گوشی شیائومی برای این هدف ساخته نشده که کاربران بتوانند دو نسخه از یک برنامه را نصب کنند. این ویژگی طراحی شده تا بتوانید از یک گوشی هوشمند با دو حساب کاربری مختلف استفاده کنید و اگر آن را برای نصب دو برنامه یکسان در دو فضا بکار ببرید؛ برای دسترسی به نسخه‌ی دیگر برنامه باید در بین دو فضا جابجا شوید.

در واقع قابلیت Dual Apps یکی دیگر از ویژگی‌های مفید MIUI است که این امکان را برایتان فراهم می‌کند، اما عملکرد متفاوتی دارد. ۱۹کالا به عنوان یک مرجع خرید گوشی معتبر در مقاله‌ای جداگانه به ویژگی‌های این قابلیت در گوشی‌های شیائومی پرداخته است.

معایب و مشکلات فضای دوم شیائومی و پوکو

درست است که تا به اینجا به آموزش فضای دوم شیائومی پرداختیم و گفتیم که باید چگونه فضای دوم شیائومی را فعال کنیم، اما واقعیت اینست که به شما پیشنهاد می‌کنیم فریب جذابیت این قابلیت را نخورید و به هیچ عنوان آن را فعال نکنید.

در واقع با فعال کردن فضای دوم شیائومی یک محیط کاملاً جدید در گوشی شما ساخته می‌شود و مثل اینست که یک بار دیگر سیستم‌عامل اندروید را روی گوشیتان نصب کرده‌اید و حالا دو سیستم‌عامل دارید. این قابلیت در عمل باعث کند شدن نرم‌افزار می‌شود و اصولاً هر چقدر هم که قدرت سخت‌افزاری گوشیتان بالا باشد، باز هم این اتفاق اجتناب‌ناپذیر است.

علاوه بر این بعد از دوازدهمین آپدیت اصلی رابط کاربری شیائومی (پس از انتشار MIUI 12) Second Space با مشکلات زیاد و متنوعی مواجه شد و تقریباً صدای همه‌ی کاربرانی که از این قابلیت استفاده می‌کردند را بلند کرد. مشکلاتی از قبیل عمل نکردن فضای دوم شیائومی، پرش خود به خود بین دو فضا، نصب نشدن اپلیکیشن‌های جدید، اجرا نشدن برخی از اپلیکیشن‌ها در یک یا هر دو فضا، انواع باگ‌های نرم‌افزاری و بدتر از همه از دست دادن اطلاعاتی که روی حافظه گوشی ذخیره شده است…

چگونه فضای دوم گوشی شیائومی را غیر فعال کنیم

برای برطرف کردن اغلب این مشکلات راه حل منحصر به فردی وجود ندارند و اصولاً آخرین راه برای خلاص شدن از آنها ریست فکتوری کردن گوشی است با این حال ممکن است یکی از روش‌های زیر پاسخگوی حل مشکل شما باشد و نیازی به ریست فکتوری نباشد.

  1. گوشی خود را ری استارت کنید. در برخی موارد ممکن است با شروع مجدد، مشکلی که باعث می‌شود دستگاه شما به درستی کار نکند برطرف شود. اگر ری استارت مؤثر واقع نشد، گاهی ریبوت کردن گوشی نیز می‌تواند به رفع مشکلاتی از قیبل بازیابی فضای دوم شیائومی کمک کند.
  2. نرم‌افزار گوشی را آپدیت نگه دارید. همیشه در نسخه‌های جدید سیستم عامل و رابط کاربری، برخی از باگ‌های نرم‌افزاری برطرف می‌شود و با وجودی که بیشتر مشکلات فضای دوم شیائومی با به روز شدن می یو آی به وجود آمدند، اما ممکن است در نسخه‌های جدیدتر رابط کاربری، شیائومی روی رفع آنها کار کرده باشد.
  3. لانچر گوشیتان را به روز کنید. البته این مورد به لانچری که روی گوشی نصب کرده‌اید نیز بستگی دارد. به صورت پیش‌فرض لانچر MIUI وظیفه مدیریت فضای دوم در ترمینال گوشی را به عهده دارد که ممکن است خطا داشته باشد و ما را با مشکل مواجه کند. برای رفع این مشکل فضای دوم شیائومی باید وارد تنظیمات شوید و در آن به دنبال گزینه‌ای شبیه به “MIUI launcher app” بگردید روی آن بزنید. سپس Storage را انتخاب کنید. در این قسمت می‌توانید گزینه‌ی “force to stop” (یا یک گزینه‌ی دیگری با همین مفهوم) را پیدا کنید. روی این گزینه بزنید و علاوه بر آن باید روی گزینه های Clear data و Clear cache کلیک کنید. در صورتی که مشکل از لانچر بوده باشد، پس از انجام این مراحل گوشیتان باید به شما اجازه دهد که دوباره بدون مشکل از قابلیت فضای دوم شیائومی استفاده کنید.

انتقال فایل از فضای اول به فضای دوم شیائومی اگر هیچ کدام از این موارد مشکل فضای دوم شیائومی را حل نکرد، بهترست گوشیتان را ریست فکتوری کنید.

در این مقاله به بایدها و نبایدهای Second Space شیائومی اشاره شد، حال انتخاب با شماست که این قابلیت را فعال کنید و یا قید مزایایش را بزنید و به اصطلاح عطایش را به لقایش ببخشید.

شما فضای دوم را در کدام گوشی راه‌اندازی کرده‌اید؟ سوالات و ابهامات خود را در رابطه با این قابلیت همچنین نظرات خود را با دوستان خود در ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید. اگر شما هم اقدام به خرید گوشی شیائومی کرده‌اید و از این قابلیت در حال استفاده هستید از تجربیات خود ما را مطلع کنید!

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۹۹ رای

سوالات متداول

Second Space یا همان فضای دوم شیائومی چیست؟

✔️ گوشی‌های شیائومی مجهز به قابلیتی به فضای دوم است که افراد می‌توانند از دو محیط کاملاً جدا برای نصب اپلیکیشن‌های متفاوت، تم شخصی با لانچر متفاوت، فایل‌ها و گالری‌های خود استفاده کنند، یا حتی آنها را بین دو فضای گوشی سوئیچ کنند.

چطور فضای دوم گوشی شیائومی را فعال کنم؟

✔️ وارد قسمت تنظیمات گوشی شیائومی خود شوید و گزینه Second Space را باز کنید و سپس Turn On Second Space را فشار دهید، توضیحات مربوط به فضای دوم را مطالعه کنید و گزینه Continue را بزنید، در مرحله بعد روشی را انتخاب کنید که دوست دارید با آن وارد فضای دوم شوید. بعد آن شما وارد فضای دوم شیائومی می‌شوید.

چطور اطلاعات را از فضای دوم به فضای اول منتقل کنیم؟

✔️ در فضای دوم Settings را باز کرده و روی Second Space کلیک کنید پسس انتقال داده‌ها (Move data) را انتخاب کنید؛ اگر فضای اول شما پسوورد دارد، ابتدا باید رمز آن را وارد کنید تا اجازه انتقال فایل‌ها داده شود، بعد از آن چند آپشن برای شما نمایان می‌شود و می‌توانید گزینه Import و Export را انتخاب کنید.

آیا تماس‌های تلفنی و پیام‌ها در Second Space شیائومی مشترک است؟

✔️ توجه داشته باشید که تماس‌های تلفنی و پیام‌ها بین این دو فضا مشترک هستند و بدون توجه به فضایی که استفاده می‌کنید، آنها را دریافت خواهید کرد. از آنجا که مخاطبین جدا از هم هستند، شما نام یکی را در فضای دیگر نمی‌بینید. گزینه‌ای برای وارد کردن اطلاعات تماس و حتی فایل‌ها از یک فضا به فضای دیگر وجود دارد. اگر فایلی را از یک فضا به فضای دیگر وارد کنید، در هر دو فضا ذخیره می‌شود. این مانند استفاده از دو تلفن هوشمند در یک گوشی است.

نوشته های مشابه

‫۴۲۱ نظرها

  1. شیائومی گوشی غیر قابل اطمینانه من عکسهایه خانوادگیم را داخل فضایه دوم زخیره کردم ولی الان دسترسی ندارم بهش

  2. سلام
    ببخشید، گوشی من redmi note 9 هست، و بار ها دیدم که خیلی ها، با این گوشی تونستن second space رو فعال کنند، اما من وقتی به special features میرم، قابلیت second space جزو گزینه ها نیست، میتونید راهنماییم کنید؟؟
    فکر نکنم گوشی من این قابلیت رو نداشته باشه، چون بار ها و بار ها دیدم که افراد با redmi note 9 این کارو انجام میدن.

  3. سلام من گوشی شیائمیی نوت ۹ دارم از وقتی که گوشیم بروز رسانی و تنظیمات برگشت به کارخانه زدم دیگر منو تنظیمات فظای دوم حذف شد

  4. سلام من در گوشی redmi note10 قابلیت همزاد رو فعال کردم،اما در فایل منیجر در قسمت حافظه ها storage for dual apps ایجاد نشده و به فایل برنامه های ایجاد شده در dual apps دسترسی ندارم.در گوشی های قبلی شیائومی این قسمت در بخش حافظه ها ایجاد میشد و مشکلی نداشتم اما در redmi note10 این مشکل رو دارم ، ممکنه راهنمایی بفرمایید ؟

  5. سلام.
    دوستان اگر فضای اول روت کنیم .فضای دوم هم روت میشه ؟؟؟

  6. سلام آیا نوت۱۰ شیومی هم فضای دوم داره میشه راهنمایی کنید هرچی میگردم نیست

      1. گوشی ردمی ۹t* فضای دوم داره یان؟ اگه نداره چیکارکنم راه دیگه داره یان لطفا کمک کنین ممنون

        1. سلام
          این مقاله رو بخونید
          فضای دوم گوشی شیائومی(نحوه فعال‌سازی، حذف و بررسی مشکلات)

  7. سلام دوستان، همانطور که در مقاله ۱۹کالا هم اشاره شده فضای دوم را هرگز فضای امنیتی در نظر نگیرید و موارد مهم و فایلهای مهم را حتما در فضای اول قرار دهید و فضای دوم را فقط برای مخفی ماندن و عدم دسترسی افراد دیگر به اطلاعاتتون انتخاب کنید، یعنی اینکه شما وقتی فضای دوم را انتخاب کردین دیگه کسی به فایلهای مهم شما دسترسی نداره نه اینکه مهم ها رو ببرید در فضای دوم و الان این مشکلات را بعد از بروزرسانی پیدا کنید امیدوارم مطالبم مفید بوده باشه

    1. من ششیائومی۹سی گرفتم رمش ۲ هست قبلاً ردمی ۷ داشتم خیلی ناراضیم میشه ارتقا داد چکارش کنم اصلا دوسش ندارم یک هفته است خریدمش

  8. دوستاناجازه بدید من یه چیزی بگم وقتی یه سیستمو میخوای بروز کنی باید درسرعت عمل واضافه شدن امکانات جدید اثرگذارباشه من فکرمیکنم شرکت شیائومی بدون برنامه ریزی اندروید یازده رامنتشر کرد نه تنها نرم افزار اضافه نشد بلکه خیلی از گزینه ها هم حذف شداین یک نقضه برتی یه برند معتبر من گوشیم نوت نه است با این تصمیم شیائومی مجبور شدم سامسونگ بخرم وبرای همیشه از شیائومی متنفر شدم

    1. سلام دوست عزیز
      باید خدمتتون عرض کنم اگر شما بابت این تعویض گوشی متحمل هزینه شدید به نظر من کار بسیار اشتباهی انجام دادید.
      قابلیت فضای دوم یک نوآوری جدید است که اولین بار روی رابط کاربری Miui شیاومی مورد استفاده قرار گرفت که البته در تمامی مدلهای جدید این برند قرار دارد ،در حالیکه گوشی های دیگر چون سامسونگ با تقلید از شیائومی در گوشیهای جدید خود آنهم فقط در مدلهای رده بالا چون A51و A71 استفاده کرده است.
      این موضوع نشان دهنده اینست که این قابلیت باعث سنگین شدن و شاید کندی رابط کاربری گوشیهای دیگر چون سامسونگ و …شده و در نتیجه مسلمنأ باید در مدلهای با سخت افزار بالاتر این گوشیها مورد استفاده قرار گیرد.
      با توجه به اینکه سیستم عامل هر سیستمی باید متناسب با همان سیستم باشد و ارتقای سیستم عامل بار بیشتری بر سخت افزار آن سیستم وارد میکند ،نتیجه می گیریم آپدیت جدید اندروید ویا رابطه کاربری بار بیشتری بر سخت افزار گوشی متحمل میکند.
      به نظر اینجانب شیائومی سعی کرده در گوشیهای پایین رده و یا میان رده خود ،این قابلیت رو پس از آپدیت های جدید اندروید و یا Miui غیر فعال کند تا از فشار بیشتر بر سخت افزار گوشی جلوگیری کند،همچنین با سبک کردن رابط کاربری، باعث شود که در سرعت سیستم بهبود حاصل شود.
      از آنجا که غیر فعال شدن فضای دوم پس از آپدیت برای همه کابران گوشیهای مدلهای خاص که اکثرا از مدلهای رده پایین هستند اتفاق می افتاد ،نشانگر اینه که این یک امر پیش بینی شده و برنامه ریزی شده توسط خود شیائومی می باشد نه یک باگ نرم افزاری.
      حال انتخاب با خود ماست که ترجیح میدهیم که یک اندروید و Miui جدید با قابلیتهای جدید داشته باشیم و یا فضای دوم و کاربردهای آن .
      البته در پست قبلی به چگونه فعال کردن آن بعد از آپدیت های جدید اشاره کردم.موفق باشید

      1. سلام جناب من گوشیم ردمی ۹t هست.هیچ تصویری ندارم اما تو قسمت حافظه میزنم تصاویر ۴.۷ مگابایت!!!

      2. سلام به شما هموطن عزیز
        من تا الان نیازی به فضای دوم نداشتم فقط منو یاد (حالت مهمان) گوشی الجی جی۲ انداخت
        واقعاهم قابلیت اصلیش اینه که در جمع اگه کسی خواست گوشیمونو ببینه فضای دوم رو براش باز کنیم ، نمیدونم چرا بعضیها اطلاعات خصوصی خانوادگیشون رو به فضای دوم انتقال میدن
        آپدیت ها مطمعنن تغییراتی رو بهمراه دارن و باید پذیرفت و صبور بود نه مثل دوستمون سریع بذاره پای شرکت و کوشیشو به سامسونگ تغییر بده (البته خودش متضرر شد)
        نکته آخر اینکه گوشی دوستم poco.X3.GT هستش و وقتی خواستم پنهان کردن اپلیکشن ها رو بهش نشون بدم دیدم اصلا نداشت(اینم راه داره) منظورم اینه که اون سکنداسپیس داشت ولی مخفی کردن اپلیکیشن ها رو نداشت و من برعکس اون ،گوشیم ردمی.۹.تی هستش ..خیلیا عجولن و صبور نیستن که آپدیت های بعدی درستشون کنه ، شما خیلی اطلاعات خوبی رسوندین و به هموطنان کمک کردی و خیلیا ازتون راضی هستن، موفق باشی

  9. سلام به همگی دوستان
    بالاخره بعد از جستجو بسیار موفق شدم راه اینکه چطور گزینه فضای دوم را در گوشی های که این گزینه را ندارد مثل Redmi 9T و یا گوشیهای که با آپدیت جدید اندروید این گزینه از منو آنها حذف شده پیدا کنم.
    امیدوارم این راه حل در رفع مشکل شما کمک بکند.
    ۱_برای رفع این مشکل ابتدا برنامه Shortcut Maker رو از گوگل پلی نصب کنید.
    ۲_در داخل برنامه به قسمت Activites بروید
    ۳_در قسمت سرچ این گزینه کلمه (فضای دوم ) را سرچ کنید
    ۴_اولین گزینه ای که در پنجره کشویی باز شد را انتخاب کنید و بر روی دکمه Create Shortcut بزنید.
    ۵_به همین سادگی خواهید دید که شورت کات این گزینه در منوی شما بوجود خواهد آمد و با آن به سادگی خواهید توانست وارد فضای دوم گوشی خود شوید.
    همگی تون رو دوست دارم.امیدوارم هر کس از شما هم که می‌توانست به طریقی به هموطن خودش کمک بکنه ،از اینکار دریق نورزه.

    1. ممنون واقعا ذهنم درگیر بود الان درست شد گوشی ردمی ۹ تی بود

    2. داداشم خیلی خیلی ممنونم دمتکرم خیلی کاربرد داشت ایشالا برات جبران کنم
      روز خوبی داشته باشی

    3. من این کارو کردم فضای دوم فعال شد فقط یه مشکل دارم
      از کجا برنامه های مجاز برای نمایش در فضای دوم رو انتخاب کنم

  10. سلام
    من ردمی ۹ دارم ب روز رسانی کردم گزینه فضای دوم و برنامه همزاد حذف شده باید چیکار کنم

  11. سلام ببخشید میشه مشکلات فضای دوم رو هم بگید؟
    گوشی بعد مدتی هنگ نمیکنه؟یا فضای زیادی رو اشغال نمیکنه؟
    گوشیو خراب نمیکنه؟
    کلا چه مشکلاتی برای گوشی ایجاد میکنه؟

  12. من گوشیم note10 فضای دوم دارم
    و میخوام که اپدیت کنم گوشیمو
    امکانش هست فضای دوم حذف بشه و همچین قابلیتی دیگه نداشته باشه؟
    بهتره اپدیت کنم یا نکنم؟
    ممنون.

  13. من فضای دوم داشتم تو گوشی اما دیروز گوشی ابدیت داد و من ابدیت کردم الان کلا فضای دوم تو گوشی نیست
    با جاش پاک شده هرچی سرو اینا میزنم نمیاره چی کار کنم میشه بگید

    1. به زودی راه حل این مشکل رو دریک مقاله ارائه خواهیم داد

    2. مال منم بعد از بروز دیدم نیست مگه که باز بروز کنیم بیاد

  14. با سلام و وقت بخیر
    مرسی از سایت خوبتون
    من هم مثل دوستانه کن اینجا گفتن این مشکل رو دارم و وقتی آپدیت کردم اصلا دیگه dual apps توی تنظیمات نمی‌بینم
    چون دو تا واتساپ داشتم که یکی مال dual apps بود از وقتی آپدیت کردم دیگه نمیتونم پروفایل عوض کنم یا استوری بزارم ولی میشه پیام داد
    آیا از نظر امنیتی مشکلی نداره؟

    1. از نظر امنیتی نه مشکلی نداره اما یه باگی هست که به وجود اومدده و شیائومی هم به زودی برطرف می کنه این مشکل رو

  15. سلام
    وقتی تو فضای دوم هستم صفحه گوشی قفل میشه با وارد کردن رمز بصورت خودکار میره داخل فضای اول
    راه حلی داره؟

    1. رمز فضای دوم رو دوباره رمز ست کنید احتمالا برطرف بشه

  16. سلام ۱۹کالا عزیز ببخشید من گوشیم رو بروز کردم و این گزینه فضای دوم از بین رفته
    چطوری دوباره بیارمش؟؟؟؟

    1. بله درسته خیلی از کاربرها این مشکل رو دارند سعی می کنیم مطلبی رو برای این موضوع ارائه بدیم در چند روز آینده

      1. سلام خسته نباشی گوشی به روز کردم فضا دوم حذف ناپیدا شده چکار کنم بر گردونم راهی هست جواب بدین

  17. سلام ، بنده شیاومی نوت ۹ دارم ، پس از آپدیت به اندروید یازده امکان افزودن فضای دوم وجود نداره! چطور میشه این مشکل رو حل کرد؟

      1. من ردمی ۹ دارم
        قبل از آپدیت داشت ولی بعد از آپدیت ندارن چیکار کنم

      2. سلام وقتتون بخیر
        من فضای دوم رو فعال کردم چند روز اوکی بود یکبار گوشیمو خاموش و روشن کردم کلا پاک شد اصن چیزی نبود
        الان راهی هست بتونم عکسهایی ک اونجا داشتمو بیارم بالا؟LP

  18. سلام
    وقت بخیر
    بعد از اپدیت به اندروید یازده قابلیت فضای دوم از گوشیم حذف شد
    الان کلی برنامه و داده دارم که دیگه بهشون دسترسی ندارم امکان داره که با اپدیت مجدد درستش کنن دوستان چینی یا کلا حذف شده

    1. Redmi9t دارم و اصلا فضای دوم نداره.چر؟!!؟!)؟ولی ردمی ۹ معمولی داره

  19. سلام من گوشیمredmi 9 هست . وقتی بروز رسانی کردم فضا دومش کلااا حذف شد خاهشاااا کمکم کنین .

  20. منم همین مشکل رو دارم…شما مشکلتون حل شد؟؟..باید چیکار کنم..

  21. من بروز رسانی کردم چن روز پیش رمزفضای دوم و میزنم باز میشع ولی توی فضای اول هرچی میگردم قابلیت فضای دوم و پیدا نمیکنم اصلا انگار این قایلیتو نداشتع بعدشم دیگع نمیتونم عکسا و فایلارو از فضای دوم بع فضای اول با بلعکس انتقال بدم

    1. دوست عزیز این مشکل به این دلیل به وجود امده که نسخه جدید اندورید و رابط کاربری شیائومی سازگاری لازم رو نداشتن این شرکت هنوز اطلاعاتی ارائه نداده و لی سعی خواهیم کرد که تا چند روز آینده مطلبی رو در این مورد منتشر کنیم که با ترفند هایی بشه این فضا دسترسی پیدا کرد و این نکته رو هم در نظر داشته باشید که ممکن است این شرکت این باگ رو برطرف کنه تا چند روز آینده

  22. سلام ببخشید گوشیم شیامی نوت۹ و تازه اندرویدش رو بروز رسانی کردم
    و وقتی بروز شد فضای دومش کلا پرید اصن انگار چنین قابلیتی رو نداشته
    میشع کمک کنید

    1. سعی می کنیم این مورد رو بررسی کنیم و به اطلاع کاربرامون برسونیم

      1. خیلی ممنون میشم زودتر اطلاع رسانی کنین
        من تو فضای دومم کلی اطلاعات داشتم که الان بهشون دسترسی ندارم کاش اصلا اپدیت نکرده بودم

      2. لطفا هر چه سریع تر
        من نیاز دارم به این فضا
        قبلا بود ولی الان نیس
        لطفا اگر چیزی پیدا کردید به منم بگید

    2. سلام من هم برام این مشکل پیش اومده و هنوز راهی برا حل این مشکل پیدا نکردم فقط اپلیکیشنا رو میشه دیگه گالری اینا دسترسی ندارم

  23. من از طریق dual apps تلگرام دومم رو فعال مردم ولی مثل خوده تلکرام اصلیش ،داده هایی که دانلود کردم رو نمیتونم توی فایل منیجرم ببینم،عکسا و…تلگرام دومی کجا سیو میشن؟

  24. سلام به ۱۹کالا
    ببخشید من می خواستم از سایت شما گوشی ردمی نوت ۹تی رو بخرم که دوستان میگن فضای دوم نداره . ممکنه برسی کنید و بگین داره یا نه؟
    اگه نداره ، یه مدل دیگه خریداری کنم

  25. سلام
    گوشی من Xiaomi Redmi 9T فایو جی هست ولی اصلا گزینه فضای دوم نداره چه جوری باید فعالش کرد ؟

    1. با سلام
      دوست عزیز این گوشی اصلا نسخه ۵g نداره
      از این مسیر استفاده کنید
      Settings>System & Device >Second Space option

    2. گوشی من Xiaomi Redmi 9T فایو جی هست ولی اصلا گزینه فضای دوم نداره چه جوری باید فعالش کرد ؟

    1. از این مسیر برید و فعالش کنید
      Settings>System & Device >Second Space option

  26. سلام من گوشیم رد می نو ت ۹ هست از وقتی بروز رسانی کردم اندرویدش ۱۱ شده و فضای دوم از گوشی انگار حذف تو تنظیمات هم رفتم اما اصلا نیستش میشه بگید باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟!

    1. دوست عزیز این مورد در حال بررسی هست سعی خواهیم کرد که اطلاع رسانی کنیم در این مورد

  27. سلام من مشکل فعال کردن اینترنت در فضای دوم دارم هرکار کردم نشد کلا میزنم شما آفلاین هستید

  28. من بعد اپدیت کردن گوشیم به اندرویید ۱۱ در فضای دوم اصلا گزینه انتقال عکس و فایل نمیاره
    فقط انتقال برنامه رو میاره لطفا کمک کنین خیلی ممنون

  29. منم همین مشکلو دارم چطور فعال کنیم چیکار کنیم حالا بعد اپدیت جدید اینطوری شد پو کو ایکس ۳ هست گوشیم

    1. سلام روزتون بخیر میخواستم بدونم وقتی از فضای اصلی به فضای دوم میریم اینترنت فضای اول قطع میشه؟ یعنی یه جورایی جدا از هم هستن؟
      ممنون

  30. سلام خسته نباشید ببخشید من بعد از اپدیت کردن گوشیم قسمتی که میشد برنامه هارو دو قسمتی کرد همزمان کار کرد غیر فعال شده از کجا باید درستش کنم؟؟

    1. سلام بعد اپدیت دیگر نمیتون فایل و عکس ها انتقال داد جز برنامه.حالا چیکار کنیم لطفا کمک کنین ممنپن

      1. سلام منم همین مشکل دارم نمیتونم بعد بروزرسانی عکس انتقال بدم بقیه فایل ها میشه انتقال داد
        لطفا در صورت راه حل منم باخبر کن ممنونم

  31. من گوگل موبایلم همزاد شدع با گوگل میرم داخل امنیت که برش دارم اصلأ گوگلی نیست داخلش که بخام از حالت همزاد برش دارم ! اصلأ من هم رو حالت همزاد نزاشتمش

  32. سلام گوشی من ردمی نوت ۸نمیدونم قبلاً رمز گذاشتم یانه زمزم الگو هست پین نیست چطوری باید اون رمزو حذف کنم لطفا جواب بدید

      1. سلام میخوام حذف کنم فضای دومو یه رمز میخواد اون چه رمزیه؟ هرچیزی که یادمه رو میزنم ولی میگه اشتباهه، بعدم که فورگات پسوورد رو میزنم ایمیل یا شماره تلفن رو که وارد میکنم مبگه در دسترس نیس میشه کمکم کنین؟

        1. رمزی که برای فضای دوم ست کردین رو از شما می خواد و اینکه ایمیل رو اول باز کنید تا بتونید کامفرم کنید می تونید ایمیل رو روی یک دستگاه دیگه مثلا لپ تاپ باز کنید

        2. سلام.
          گوشیمو وقتی قفل میکنم و میخوام استفاده کنم مینویسه گذرواژه فضای دوم زیاد تکرار شده است لطفا۸۰۰دقیقه دیگر امتحان کنید ولی من فضای دوم ندارم راهکار چیه؟

  33. سلام منم poco m3 دارم ولی فضای دوم نداره فقط اپ دوگانه داره ک اونم هیج برعکس انر ۴x خیلی قدیمی ولی فضای دومش سرامد همه پرچمدار نه میان رده کم بالا رده ها هستش ولی پوکو و شیامی ندارند اون امکانات …

  34. سلام من گوشی ردمی ۹ تی دارم و اصلا گزینه فضای دوم نداره باید چیکار کنم

    1. داره منم نوت ۹ اس دارم برو تنظیمات نوشته ویژگی های خاص بعد برو اونجا فعالش کن

    2. گوشی من هم ردمی نوت ۹ تی هست و اصلا همچین‌ گزینه ایی نداره و سرچ هم کردم پیدا نکرد 🤦🏽‍♂️

      1. دقیقا منم همین مشکل رو دارم گوشیم ردمی دوم ۹
        هست .چگونه باید از توی تنظیمات دوباره فعالش کنم؟

  35. سلام گوشی من Po com3 فضای ثانویه نداره؟ چجوری میشه که بقیه شیایومیا دارن؟ چکار کنم فعال بشع؟؟

  36. سلام ببخشید در فضای دوم گوشی برنامه های اپ هیدر نصب میشوند ولی کار نمیکنند میشه راجب این توضیح بدید
    خیلی ممنون

    1. سلام
      من redmi9 دارم ب روز رسانی کردم گزینه فضای دوم و برنامه همزاد حذف شده باید چیکار کنم

  37. سلام ۱۹کالا عزیز توی گوشی من کلا گزینه ای به نام فضای دوم وجود ندارد خاستم ببینم ممکنه اشتباهی پاکش کرده باشم؟

    1. در قسمت تنظیمات می تونید دوباره این قابلیت رو فعال کنید

      1. معذرت میخوام منم هم اعلان هم ویژگی خاص رو در فضای اول پاک کردم الان چطور دوباره فضای دوم رو پیدا کنم؟؟

  38. سلام من وقتی move data رو میزنم فقط برای برنامه ها برام میاد اصلا export یا import نداره
    نوت ۹اس لطفا کمکم کنید

  39. مدت ها بود که جستجو میکردم چگونه فضای دوم گوشی شیائومی را فعال کنیم ؟ ممنون از تیم خوب ۱۹کالا

  40. سلام. سپاس
    برنامه اینستا همزاد را درفضای اول نصب کردم.چطوری به دوم ببرمش؟
    ممنون میشم اگه میدونی راهنمایی کنید
    خودم همه چیز گوشی را زیرورو میکنم همه اینا را کامل میدونم اما این یکی را پیدا نکردم.

    شاید باید توی همون فضای دوم نصبش میکردم.؟؟..هااا؟؟؟

  41. سلام، با حذف فضای دوم، تمامی اطلاعاتش پاک میشن دیگه؟ امکان ریکاور کردن رو ندارن؟ کلا بعد از حذف دسترسی خاصی نیست دیگه بهشون؟

  42. من میزنم روی روشن کردن فضای دوم ولی میگه ایجاد نشد مشکل چیه؟

  43. سلام میخواستم ببینم poco m 3 فضای دوم داره یا نه با تشکر از ادمین

    1. بله تمام گوشی های شیائومی از این قابلیت پشتبانی می کنند

  44. سلام من رمز فضای دوم رو فراموش کردم و گزینه ای هم برای فراموش کردن رمز ک میگید ندارم اگر گوشی رو ب تنظیمات کارخونه برگردونم درست میشه؟یعنی میشه از اول وارد فضای دوم بشم و رمز بزارم؟

  45. اصلا رو باتری تاثیر میزاره حتی اگه هیچ برنامه نزارم رو حافظه دوم

  46. سلام ببخشید
    توضیح ندادین چطور داده ها رو از فضای دوممم
    به فضای اول برگردانیم
    ممنون میشم پاسخ بدید
    گفتین تو مقاله نوشته اما من متوجه نشدم

    1. در این مقاله بررسی کامل ویژگی فضای دوم شیائومی یا Second Space؛ یک تیر و دو نشان توضیح داده شده

  47. رم گوشی یا حافظه خارجی رو غیر فعال کردم الان نمیتونم برگردونم میشه راهنمایی کنین

  48. رم گوشی غیر کردم الان نمی‌دونم از کجا فعال کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. با سلام
      د وست عزیز میشه بفرمایید رم گوشی رو چه جوری غیر فعال کردین

    2. سلام وقتی فضای دوم رو هم فعال کنیم روی باتری زیاد تاثیر میزاره؟ برنامه ای چیزی نمیخوام بزارم هم رو فضای دوم فقط یه موقع یکی گفت بده ببینم گوشی خوبیه میخوام فضای دومش رو بهش نشون بدم کلا باتری تاثیر داره زیاد!

  49. برا من ردمی ۹c همه مراحل رو هم رفتم بازم نداره اصن پیدا نمیشه فضا دومش

  50. سلام میشه راهنمایی کنید
    چطور داده ها را از فضای دوم به فضای اول برگردانیم
    اصلا امکانش هست ؟

    1. سلام اگر فضای دوم را حذف کنم شارژم دوباره زود خالی می‌شود

  51. سلام . آیکون فضای دوم از قسمت ویژگی های خاص رفته و پیداش نمیکنم و نمیتونم وارد فضای دوم شوم
    نوت ۱۰پرو

  52. چرا باید برای یه گوشی ۲تا حافظه بسازن خب همش توی یه حافظه باشه که بهتره
    من گوشی های آنر و گلکسی رو ترجیه میدم
    شیائومی فقط بلندگو های قویتر و کیفیت صفحه بهتری نسبت به هواوی داره اما هواوی از نظر کاربرد و قیمت بهتره

    1. گوشی هانر هشت لایت من برد میخواد سه سال پیش نو خریدم هواوی میگه نداریم اینم از پشتیبانی هواوی

  53. سلام من گوشی ردمی نوت ۸ دارم من وقتی فضای دوم را فعال کردم این گزینه ها رو نداشت و فقط ویژگی ها اون رو نوشته بود چون مادرم گوشیش به دلایلی خراب بود حساب گوگل خودش رو به این فضا اضافه کردیم و اینستاگرام را از گوگل پلی نصب کردیم و برنامه انتقال ندادم حال من می خواهم این اینستاگرام را به فضای اول انتقال بدم و هیچ گونه از این ها که گفتید رو ندارن من باید چه کار کنم

  54. سلام من چندتا فایل از حافظه اول به دوم انتقال دادن از هردو حافظه پاک شده پیداش نمیکنم شیائومی نوت ۸

  55. درود بر شما
    از فضای دوم گوشی من که ردمی نوت ۹ پرو هستش وقتی پیام میاد بدون صدا و لرزش هستن
    فقط تو نوار بالای صفحه آیکون فضای دوم رو میبینم
    هم تنظیمات خودش رو و هم برنامه هاشو چک کردم همه چی درسته ولی صدا و لرزش اعلان رو ندارم
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  56. سلام
    من گوشی شیائومی نوت ۸ پرو دارم
    قسمت گالری یک سری پوشه درست شده که عکسای شخصیم به طور پیش فرض واردشون شده
    جزئیات رو که نگاه میکنم مینویسه در قسمت برنامه‌های همزاد ذخیره شده من نمیتونم این پوشه برنامه‌های همزاد رو پیدا کنم
    میشه بگین کدوم قسمت گوشیمه ؟ من لازم دارم عکسامو منتقل کنم به پوشه دیگه

    1. عکس ها رو از قسمت گوگل فوتو هم می تونید پیدا کنید و همچنین از قسمت فایل منجر یا مدیریت فایل هم می تونید عکس ها رو پیدا کنید
      احتمالا باید به فضای دوم برید از اونجا اقدام کنید
      باید بررسی کنید ببینید چه تنظمیاتی انجام دادید

      1. من نمی دونستم همچین فضایی وجود داره
        یه سوال چرا موقعی که من عکس های شخصی و خانوادگیم رو از فضای اول به فضای دوم انتقال می دم ، اون عکسها همچنان در فضای اول باقی می مانند

        1. شما در هر دو فضا دارید عکس ها رو در صورتی که نمی خواهین عکس ها در فضای اول باشه عکس ها رو حذف کنید

    2. با عرض سلام
      من گوشی شیائومی نوت ۷دارم که یکسری از فیلم ها و عکس ها رو مخفی (اختصاصی) کرده بودم ولی به یکباره همشون از بین رفتن و وقتی وارد قسمت فایل های اختصاصی میشم هیچی نیست لطف کنید اگه راهی برا برگشتشون هست راهنمایی کنید با تشکر

      1. از چه روشی برای مخفی کردن فایل ها استفاده کرده اید؟

  57. سلام،من چند ماهی هست که گوشی شیائومی ردمی ۹رو خریداری کردم خیلی از امکاناتی ک تو اپلیکیشنا تو گوشیه قبلیم فعال بود تو این گوشی فعال نمیشه درصورتی که برای گوشی های ردمی ۷و۸ فعاله،اپدیت گوشیمم۱۲ هس میشه بگید کی این مشکل حل میشه؟

  58. سلام گوشی من ردمی۸ شیامی هست وقتی می‌خوام برم تو فضای دوم باید از تنظیمات برم ولی قبلاً یه رمز جدا میزدم می‌رفت تو فضای دوم رابط کاربریم miui12 هست مشکل چیه؟؟؟؟؟؟؟

  59. امکانش هست که فضای پیام ها و تاریخچه تلفن نیز جدا بشه؟؟؟؟

    1. خیر اصلا هم پولی نیست من الان دارم از فضای دوم استفاده میکنم خیلیم راضیم:)

    1. با سلام نه دوست عزیز آپدیت سفارشی سازی های کوشی رو تغییر نخواهد داد

      1. سلام من شیایومی نوت ۸ دارم اما تو فضای دوم هشدار میده وقتی میخوام از صفحه فیلم بگیرم و میگه اخرین نسخه رو نصب کنید و نمیدونم از کجا باید چکار کنم؟؟؟؟

        1. دوست عزیز باید این برنامه رو به روزرسانی کنید
          یا اینکه در قسمت تنظمیات بررسی کنید ایا به روزرسانی برای شما ارائه شده یا خیر

          1. سلام من رفتم تو تنظیمات کزینه غیرفعاف کردن ایکفون از فضای نخست انتخاق کردم حالا هرچی میگردم نمیتونم فضای دوم رو پیدا کنم لطفا راهنمای کنید

      2. سلام
        من از طریق dual apps تلگرام دومم رو فعال مردم ولی مثل خوده تلکرام اصلیش ،داده هایی که دانلود کردم رو نمیتونم توی فایل منیجرم ببینم،عکسا و…تلگرام دومی کجا سیو میشن؟

        1. سلام منم مشکل شمارو دارم . شما راه حلی پیدا کردین ممنون میشم به منم بگید

  60. انجام دادم ولی نشد اصلا دیگه فضای دوم نمایش داده نمیشه داخل لیست

    1. دوست عزیز باید گوشی رو قفل کنی و رمزی که واسه فضای دوم انتخاب کردی رو بزنی

      1. سلام درست میگن این دوستمون منم اینکارو کردم ولی این گزینه حذف شد و اصلا در قسمت وارد کردن رمز هم گزینه ای نیست

  61. فضای دوم . و دیگه ندارمش نمیدونم چیکار کنم الان واقعا لازمش دارم صب تنظیماتش دست کاری کردم الان دیگه اصلا نیس تروخدا کمک کنید

  62. سلام من امروز داشتم تنظیمات فضای دوم درس میکردم که اعلان نفرسته فضای اول بعد اومدم برم فضای دوم دوباره دیدم اصلا دیگه گزینه ای به نام فضای دوم وجود نداره داخل ویژگی های خاص تروخدا راهنماییم کنید

    1. با سلام مسیر زیر رو دنبال کنید
      setting>special feature>second space>turn on second space
      با این کار دوباره فضای دوم شما فعال خواهد شد

      1. دوست عزیز اصلا این گزینه حذف شده تو این تنظیمات و اصلا نیست ، و در قسمت وارد کردن رمز گوشی هم اصلا قسمتی به نام فضای دوم نیست که بخوایم رمز فضای دوم بزنیم ، اگه میتونید کمک کنید ممنون میشم بگید چیکار باید کنیم

        1. متاسفانه در این به روزرسانی فضای دوم باگ داره سعی کنید الگوی رمزی که برای فضای اول و فضای دوم استفاده می کنید متفاوت باشه چون تداخل پیدا می کنن و اینکه second space رو در تنظیمات به سرچ پیدا کنید

    2. سلام پیدا کردم ،دیگ مغزم داشت دود میکرد شده بودم مث ایلان ماسک ازبس میرفتم و نمیشد ،صفحه گوشی رو قفل کن ،رمزی ک واس فضای دوم گذاشتی رو وارد کن برمیگرده،بعدش برو تو تنظیمات فضای دوم ،گزینه فعال کردن میانیر فضای دوم درفضای نخست رو فعال کن م دوباره همیچن گرفتاری نداشته باشی

  63. سلام
    وقتی اسکرین شات میگیریم…وبعد میخواهیم اونو مثلاً تو محیط فتوشاپ باز کنیم…صفحه سفید است و چیزی برای چاپ وجود ندارد ….لطفاً راهنمایی بفرمایید.

  64. سلام کسی می‌دونه اگه فضای اول رو ریکاوری بزنیم عکسا و فیلم ها فضای دوم هم ریکاوری می‌شوند یا نه ؟

    1. سلام فایلهای خصوصییم همش پاک میشه علتش چیه کودوم‌قسمت مدیریت فایلها مربوط به فایلهای خصوصیه

      1. سلام چطوری میتونم از دو فضای گوشی استفاده کنم و اطلاعات مورد نیازم از فضای اول به فضای دوم انتقال بدم گوشی من نت ۸ پرو هستش
        بعد این کار باعث خراب شدن گوشی در مرور زمان نمیشه ؟ ممنون میشم اگه کمکم کنید

  65. ببخشید من رفتم به second space الان نمیتونم به صفحه قبلیم برگردم باید چیکار کنم

  66. چجوری میتونم یه کاری کنم که اول صحفه اصلی باز شده برای پسرم

    1. با سلام در ستینگ گوشیتان میتوانید در قسمت ویژگی های خاص از طریق انتقال به فضای اول برگردید
      یا هنگامی که گوشی شما در صفحه ی قفل هست شما رمز فضای اول رو وارد کنید .

    1. با سلام، این قابلیت ها در گوشی های شیائومی که رابط کاربری miui دارند وجود دارد، مدلهای mi a1 و mi a2 و mi a3 رابط کاربری اندروید وان گوگل دارند و بعضی قابلیت های miui را ندارند

  67. سلام.من وقتی فضای دومم رو درست میکنم پیام ها نمیاد وقتی می خواهم از اثر انگشت استفاده کنم حدود ۸۰درصد میره قطع میشه گوشیم mi a2 liteاست

  68. میشه بگید بگید چه جوری باید قابلیت باز کردن چند صفحه به طور همزمان رو تو چوشی شیائومی ردمی ۹aفعال کنیم؟؟

    1. با سلام بله تمام گوشی‌های شیائومی این قابلیت رو دارند.

          1. سلام گوشی من شیاومی mia3 است .من هرچقدر میگردم چیزی به نام second space / dual app نیست

          2. با سلام، این قابلیت ها در گوشی های شیائومی که رابط کاربری miui دارند وجود دارد، مدلهای mi a1 و mi a2 و mi a3 رابط کاربری اندروید وان گوگل دارند و بعضی قابلیت های miui را ندارند

      1. سلام.مطمئنید که همه گوشیهای شیائومی این قابلیت رو دارن؟؟؟.من redmi 9t خریدم واین گزینه رو نداره ولی گوشی پسرم که note 8pro است و این گزینه رو داره.تو اینترنت که سرچ کردم خیلیها گفتن که گوشی redmi 9t دارن و این گزینه رو ندارن.لطفا یک بررسی در این مورد بکنید که چرا این قابلیت روی بعضی از گوشیهای redmi 9t وجود نداره

  69. فضای دوم چه ضررایی داره
    ایا باعث خالی شدن شارژ گوشی میشه

    1. با سلام احتمالا فضای دوم نمیتواند باعث کاهش شدید باطری باشد چون در هر لحظه یکی از فضاها فعال هستند.

      1. سلام،من درفضای دوم حواسم نبود زدم حذف میانبر ازصفحه اصلی ،الان تو فضای نخست ب هیچ وجه نمیتونم برم فضای دوم ینی هیچ گزینه فضای دومی وجود نداره.چطور برش گردونم

          1. چتور فعالش کنم کلا در قسمت ویژگی های خاص همچین گزینه ای دیگ وجود نداره نمیتونم چیزی بنام فضای دوم پیدا کنم،ممنون میشم راهنمایی کنید،چون خیلی اطلاعات درقسمت فضای دوم دارم وات ساپ،گالری ،خیلی چیزای دیگ کسی میدونه راهنمایی کنه مننون میشم

  70. سلام من رمز فضای دوم یادم رفته چیکار کنم تا فعال بشه
    و اگه بخوام یه برنامه رو به فضای دوم انتقال بدم
    بازم نیاز ک اونجا نصب کنم؟یعنی می‌ره از اول یا نه؟
    همون‌جوری انتقال میشه به فضای دوم

    1. سلام فایلهای خصوصییم همش پاک میشه علتش چیه کودوم‌قسمت مدیریت فایلها مربوط به فایلهای خصوصیه

  71. آقا این ویژگی توی گوشی ردمی ۹سی اجرا نشده یا من نمیتونم پیداش کنم؟

    1. باسلام این ویژگی در تمام گوشی های شیائومی وجود داره، تنظیمات رو بررسی بفرمایید

  72. سلام
    من رمز فضای دومم یادم رفته .اگه بخوام درستش کنم باید چیکار کنم ؟!
    و اگه بخوام فضای دوم رو حذف کنم درست میشه یا اگه اینکارو انجام بدم فضای دومم کلا حذف میشه .؟!

  73. سلام من توی گوشی دوستم دیدم که گوشیشم می نوت ۱۰بود و miui12رو گرفته.وقتی از راست صفحه میکشید پایین مثل ایفون کنترل سنتر میومد و از سمت چپ میکشید پایین نوتیفیکیشن میومد حالاچیکار کنم این ویژگی توی گوشی منم فعال بشه گوشی منم شیائومی نوت۸پروبا رم ۶می یو ای ۱۲رو هم گرفتم

    1. این موارد در برخی از گوشی های شیائومی هنوز اجرا نشده احتمالا بعد از دریافت یک پچ نرم افزاری اکی میشه

    2. سلام
      برید تنظیمات بخش اعلان ها و مرکز کنترل جدید رو فعال کنید و یا در قسمت جستجوی تنظیمات بنویسید «مرکز کنترل جدید» و فعالش کنید

  74. سلام من فضای دوم رو یه بار فعال کردم و رفتم از تنظیمات روی منوی اول اول غیر فعالش کردم ،حالا دیگه من توی ویژگی های خاص گزینه فضای دوم رو ندارم ،چیکارکنم ک برگرده ؟

    1. با سلام لطفا مطلب https://www.19kala.com/mag/second-space-in-smartphones/ را بخونید پاسخ سوال خودتون رو می گیرید

  75. سلام من یه سری تیک ها توی تنظیمات فضای دوم رو برداشتم حالا دیگه اصلا گزینه فضای دوم و تو فضای اول ندارم و نمیتونم برم فضای دوم کمکم کنید لطفا

    1. سلام. از منم همینطور شد. الان ندارمش. نمیدونم باید چکار کنم

  76. من می‌خوام همه برنامه های فضای دوم را به فضای اول انتقال بدم باید چکار کنم؟

    1. با سلام مقاله “بایدها و نبایدهای Second Space شیائومی یا فضای دوم در گوشی‌ موبایل!” رو در مجله مطالعه بفرمایید به این سوالات به طور کامل پاسخ داده شده

      1. من بعد اپدیت کردن گوشیم به اندرویید ۱۱ در فضای دوم اصلا گزینه انتقال عکس و فایل نمیاره
        فقط انتقال برنامه رو میاره لطفا کمک کنین خیلی ممنون

  77. سلام خسته نباشین..مدتیه ردمی نت هشت گرفتم..ولی زیره صفحه جلو لوگوی ردمی درج نشده..میخواستم ببینم برای کسی همچین موضوعی رخ داده تابه حال..درحالیکه توی تبلیغات اصلی شرکت هم لوگوی ردمی درج شده زیر صفحه..امابرای من لوگو نداره..کارتن صفرخودم بازکردم و گوشی بازشده هم نبوده..ممنونم راهنمایی کنین که دلیلش چی میتونه باشه

    1. سلام دوست عزیز، نه مشکل خاصی نیست شاید تفاوت مربوط به نسخه های مختلف است و مشکل خاصی نیست.

      1. سلام منم از مغازه یه مشکی نوک مدادی ردمی ۸ خرید.خلاصه دقت نکردم و اومدم منزل زیر صفحه تاچ ردمی ننوشته و دوم اینکه سمت چپ یک نقطه سیاه نزدیک بدنه هست اول فکر کردم خاک و شن است. اما محافظش را برداشتم دیدم نخیر از داخل است تا این که همین نقطه سیاه هم شخص های دیگری تو سایت دیگر داشتند.پایین سمت چپ.زیر تاچ است. سوم گوشی زمان بازی یا تو اینترنت صفحه کم نور میشود. گارانتی گفتش مشکل نیست و دست به سرم کردن.در ضمن پدرم ردمی نت ۸ تی گرفت اما اون اوایل فکر میکرد ننوشته تا طرق را برداشت مشخص بود نوشته. خلاصه گارانتی کشکه و چهارم بجای شارژر ۱۸ وات ۱۰ وات داخل جعبه من بود که یعنی ۵۰۰۰ میلی است و در ایران بدون جعبه را باز و سپس شارژر ا عوض میکنن تا مجبور بشی بری ۳۰۰ هزار بدی و اصلش را بگیریم.شما اول نگاه به نقطه که نقطه و دوم طرق را بردار ببین چطوری است. به من گفتن ۱۸ ماه گارانتی داره اما خدا شاهده پس فرداش بردم گفت تا یک روز گارانتی ضمانت داره. شرکت داتیس همراه سپاهان.پدرم ردمی نت ۸ داره مشکلی نداشت اما به جا شارژر ۱۸ که باید داخل جعبه من بود برای اون بود چون باطری اش ضعیف تره‌ . دل چرکی هستم اما واقعا با امکانات و قیمت گیرت نمیاد. کشورت را بزار رو هند هر چی از گوگل پلی و بقیه خاستی دانلود کن. خوبی شیائومی آپدیت هاشه. بچسب به همین و سخت نگیر پیشنهاد من این است. و فقط از گوگل پلی به قول گارانتی اش دانلود کن.

      1. خب چکار باید کرد الان میخوام رمز فضای دوم را ریست کنم بایدچکار کنم تا عکسو فیلمهای تو دوم هستو حذف نکنم

        1. با سلام شما می تونید برای اطمینان ابتدا از عکس ها و فایل های خود بک آپ بگیرید

    1. سلام میخواستم ببینم poco m 3 فضای دوم داره یا نه با تشکر از ادمین

      1. بله دوست عزیز تمام گوشی های شیائومی از این قابلیت پشتیبانی می کنند

        1. سلام من وقتی move data رو میزنم فقط برای برنامه ها برام میاد اصلا export یا import نداره
          نوت ۹ اس لطفا کمکم کنید

  78. من میخام واتساپرو در فضای دوم رو نصب کنم اما پیامک فعالسازی نمیاد چکارش کنم راهنمایی کنید

  79. سلام من وقتی از فضای دوم خارج میشم ودستگاه را خاموش روشن میکنم باز به فضای دوم برمیگرده
    میتونید بگید ک باید چیکار کنم تا این مشکل حل بشه

  80. سلام دوستان من واقعا از فضای دوم راضیم هیچ مشکلی هم در زمینه شارژ و باتری فضای ذخیره‌سازی ندارم واقعا از شیایومی ممنونم

  81. ایا بعد حذف کردن فضای دومی ک فعالش کزدم بعدا میشه دوباره فعالش کرد؟؟؟؟؟

  82. آیا کسی می دونه که حافظه داخلی و خارجی بین دو فضا تقسیم میشه یا هر دو فضا حافظه دارن یعنی اگه کارت ۳۲گیگ باشه هر فضا ۱۶ گیگشو در دسترس داره یا هر کدوم ۳۲گیگ؟

      1. سلام دوستان من نوت ۸ پرو دارم این جا دوستان گفتن که اگر فضای دوم رو پاک کنیم مصرف باتری کم تر میشه این درسته ؟؟ حالا اگر پاک کردم دوباره میشه فعالش کرد یه وقت کلهم پاک نشه !؟ اگر میشه از تیم ۱۹ کالا می‌خوام به این سوالم جواب بدن .

    1. آیا کسی می دونه که حافظه داخلی و خارجی بین دو فضا تقسیم میشه یا هر دو فضا حافظه دارن یعنی اگه کارت ۳۲گیگ باشه هر فضا ۱۶ گیگشو در دسترس داره یا هر کدوم ۳۲گیگ؟

    2. سلام . گوشی mi a3 داری رابط کاربری android one است و مثل بقیه گوشی ها miui و قابلیت های شیائومی را ندارد.

      1. می ای ۳ اندروید وان هست شاید به همین دلیل هست که این قابلیت رو نداره

  83. بعد از حذف فضای دوم ایا بازم اگه خواستم میتونم فعالش کنم ؟؟کلا که حذف نمیشه؟؟؟

    1. سلام گوشی منpoco m3 نمیتونم فضای دوم رو فعال کنم secondهم نداره هرچقد سرج میکنم

      1. سلام، اگه اندروید گوشی شما ۱۱ هست این قابلیت فعلا برای شما فعال نیست اما امکان داره بزودی شیائومی آپدیت ۱۱ را ویرایش کنه و این قابلیت فعال خواهد شد

    2. سلام چطوری باید از فضای دوم برگشت به فضای وول؟من یکبار رفتم ولی مجبور شدم گوشیمو خاموش روشن کنم کلا

      1. بله این سوال منم هست چطور برگردیم بدون اینکه فضای دوم بپره؟

        1. وارد برنامه‌ی security شوید، اسکرول کنید و ‘Second Space’ را انتخاب کنید، در قسمت switch between spaces می‌توانید به فضای اول باز گردید.

      2. وارد برنامه‌ی security شوید، اسکرول کنید و ‘Second Space’ را انتخاب کنید، در قسمت switch between spaces می‌توانید به فضای اول باز گردید.

  84. من این فضا رو فعال کردم حالا خیلی زودتر از قبل شارژ گوشی تموم میشه چی کار کنم غیر فعالش کنم لطفا بگید

      1. تو تنظیمات فضای اول برو قسمت second space بالای صفحه سمت راست گزینه حذفش هست فقط قبلش باید حواست باشه که عکس و فیلم و.. که میخوایی رو اول انتقال بدی(البته فکنم وقتی گزینه حذفو میزنی بهت میگه میخوایی انتقالش بدی یا نه.. اگه app رو انتقال بدی فکنم دیتاشو انتقال نمیده فقط خود app منتقل میشه به فضای اول)

  85. کیهان اعلان های فضای دوم وقتی داری از فضای اول استفاده میکنید روی صفحه نمایش داده نشه . اینجوری واضح میزنه ک از فضای دوم پیغام دارید

    1. برو توی تنظیمات اعلان های فضای دوم گوشیت همه رو غیر فعال کن

      1. سلام ممنونم به خاطر اطلاعات خوبتون وای من از تنظیمات فضای دوم زدم مخفی کردم میانبر رو برداشتم الان تو تنظیمات چیزی به نام فضای دوم نیست چیکار کنم برگرده اطلاعاتی دارم توش

          1. سلام
            آقا من میرم وارد فضای دوم میشم بعد میخام عکس فضای اول رو به فضای دوم بفرستم نمیشه اصلا فقط برنامه میشه
            تو تنظیمات فضای دوم هم میزنم انتقال موارد بین فضا ها فقط برنامه ها رو میاره جان مادرتون راهنمایی کنید

          2. با سلام
            چرا گزینه فضای دوم نمیاره من که میرم ویژگی خاص فضای دوم نمیاره
            لطفا کسی دید جواب بده

      2. سلام گوشی من ردمی‌نوت هشت پرو هست
        بعد از اینکه گوشیو اپدیت کردم دیگه این گزینه رو اصلا ندارع
        چرا؟

        1. سلام من هرچی روی فضای دوم میزنم هی مینویسه ایجاد نشد
          چه دلیلی میتونه داشته باشه؟ممنون میشم پاسخ بدید

          1. سلام
            برا من گزینه انتقال فایل نشان داده نمی‌شود و فقط انتقال برنامه وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن