خرید گوشی گیمینگ شیائومی
مقایسه گوشینقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

مقایسه می نوت ۱۰ و ردمی کی ۳۰؛ بهترین میان‌رده‌های شیائومی!

همان طور که می‌دانید این روزها در حوزه میان‌رده‌ها مدل‌های متنوعی معرفی می‌شود. شرکت شیائومی از جمله شرکت‌هایی است که تنوع محصولات خود را به عنوان راهبردی برای پوشش سلیقه‌های مختلف در نظر گرفته است. در این ویدئو ما دو گوشی میان‌رده پرطرفدار و قدرتمند این شرکت یعنی گوشی‌های شیائومی می نوت ۱۰ و ردمی کی ۳۰ را مقایسه کرده‌ایم تا برخی از سوالات پیرامون این دو مدل در زمان خرید را پاسخ داده باشیم. در ویدئو زیر شما شاهد مقایسه می نوت ۱۰ و ردمی کی ۳۰ خواهید بود.

در این ویدئو شما شاهد مقایسه می نوت ۱۰ و ردمی کی ۳۰ خواهید بود.

مقایسه می نوت ۱۰ و ردمی کی ۳۰ از نظر طراحی:

این روزها ترند طراحی گوشی‌های موبایل استفاده از طراحی بسیار خلاقانه و نوآورانه است. از‌این‌رو هیچ کسی دوست ندارد که موبایلی را خریداری کند که از طراحی تکراری و غیرخلاقانه سال‌های قبل استفاده کرده باشد. بنابراین، اولین چیزی که توجه هر خریدار را جلب می‌کند طراحیست. هر دو این گوشی‌ها از این نظر بسیار زیبا به نظر می‌رسند؛ اما بکارگیری یک ماژول متفاوت دوربین است که این دو را از هم متمایز می‌سازند.

مقایسه ردمی کی 30 و شیائومی می نوت 10 پرو

ردمی کی ۳۰ از طراحی دایره‌ای شکل بهره برده در حالی که طراحی دوربین می نوت ۱۰ مستطیلی شکل است.

گوشی ردمی از طراحی دایره‌ای شکل بهره برده در حالی که طراحی دوربین mi note 10 pro همان طراحی مستطیلی شکل است. در واقع ماژول اصلی ردمی کی ۳۰ نیز مستطیلی است؛ اما در یک فضای ماتریکسی دایره‌ای شکل جای داده شده است. از نظر مواد سازنده نیز تفاوتی با هم ندارند، در واقع هر دو در پنل نمایش و پنل عقب شیشه گوریلاگلس ۵ را بکار بسته‌اند. استفاده از آلومینیوم برای ساخت فریم نیز به استحکام هر چه بیشتر این گوشی‌ها کمک کرده است. آپشن‌های رنگی هر دو نیز بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

مقایسه می نوت ۱۰و ردمی کی ۳۰ از نظر نمایشگر:

اندازه نمایشگر این گوشی ردمی اندکی بزرگتر بوده؛ اما تراکم پیکسلی آن اندکی از mi note 10 pro پایین‌تر است؛ اما تفاوت عمده شاید در نوع پنلی هست که این دو به آن مجهز شده‌اند. استفاده از پنل AMOLED در MI NOTE NOTE 10 PRO، بدون شک ارائه رنگ بهتری را برای آن به ارمغان خواهد آورد.
ردمی کی 30 و می نوت 10 پرو

نکته: از نظر دوربین و تراشه بکار رفته همچنین طراحی شیائومی می نوت ۱۰ با نسخه پرو مشابه هستند.



مقایسه می نوت ۱۰ و ردمی کی ۳۰ از نظر پردازنده:

در واقع شیائومی در هر دو این گوشی‌ موبایل از یک نوع تراشه استفاده کرده است. چیپست اسنپدراگون ۷۳۰G بر اساس فرآیند ساخت ۸ نانومتری ساخته شده؛ از‌این‌رو مصرف انرژی بسیار کمتری نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت. حداکثر فرکانس هر دو نیز ۲.۲ گیگاهرتز است؛ اما از نظر حافظه می‌توان گفت که شیائومی ردمی کی ۳۰ تنوع بیشتری دارد. تفاوت عمده دیگر در این دو محصول شیائومی این است که ردمی کی ۳۰ از درگاه حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند؛ اما mi note 10 pro فاقد این قابلیت است، از‌این‌رو می‌بایست تنها به ۱۲۸ گیگابایت حافظه بسنده کنید.

همین حالا از تخفیفات ویژه گوشی‌‌های موبایل و سایر محصولات مطلع شوید.

باتری:

هر دو از باتری‌های قدرتمندی استفاده کرده‌اند؛ اما با توجه به ظرفیت بیشتر باتری و نسخه فست شارژ بکار رفته در می نوت ۱۰ از طرفی سایز کوچکتر نمایشگر آن می‌توان گفت این موبایل برنده این قسمت است؛ گرچه می‌بایست دید که این دو در عمل به چه صورت خواهند بود.

دوربین:

میان‌رده‌ها معمولاً این روزها به دوربین‌های بسیار عالی مجهز می‌شوند، بدین جهت که سازندگان می‌دانند که خریداران به آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. لنز اصلی می نوت ۱۰، ۱۰۸ مگاپیکسلی است و می‌توان آن را اولین گوشی میان‌رده‌ای قلمداد کرد که این نوع سنسور را بکار بسته است؛ اما سنسور اصلی ردمی کی ۳۰، ۶۴ مگاپیکسلی است.
مقایسه ردمی کی 30 و می نوت 10 پرو
از نظر دوربین‌های سلفی نیز این دو تفاوت‌های قابل‌توجهی دارند، برای مثال ردمی کی ۳۰ از دوربین سلفی دوگانه هول-پانچ استفاده کرده درحالی که mi note 10 pro دوربین سلفیش را در یک ناچ قطره‌ای و در مرکز نمایشگر جای داده است. از نظر تعداد لنزها نیز mi note 10 pro یک قدم جلوتر است؛ چرا که ماژول پنجگانه را به خدمت گرفته است. در حالی که ماژول دوربین گوشی ردمی چهارگانه است.
مقایسه می نوت ۱۰ و ردمی کی ۳۰ را می‌توان گفت که از نظر تئوری این دو قدرت پردازنده یکسانی داشته؛ اما mi note 10 pro از نظر دوربین و نمایشگر و همچنین باتری بهتر عمل خواهد کرد؛ اما می‌بایست دید که این دو گوشی در عمل به چه صورت خواهند بود. در این ویدئو عملکرد این گوشی‌ها در شرایط واقعی مقایسه شده است. ویدئو را تماشا کرده و نظرات خود را پیرامون این دو میان رده شیائومی کامنت کنید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

سوالات متداول

نمایشگر می نوت ۱۰ بهترست یا ردمی کی ۳۰ ؟

✔️ اندازه نمایشگر گوشی ردمی کی ۳۰ اندکی بزرگتر بوده؛ اما تراکم پیکسلی آن اندکی از mi note 10 pro پایین‌تر است؛ اما تفاوت عمده شاید در نوع پنلی هست که این دو به آن مجهز شده‌اند. استفاده از پنل AMOLED در MI NOTE NOTE 10 PRO، بدون شک ارائه رنگ بهتری را برای آن به ارمغان خواهد آورد.

از نظر سخت افزار می نوت ۱۰ بهترست یا ردمی کی ۳۰ ؟

✔️ شیائومی در هر دو گوشی‌ می نوت ۱۰ و ردمی کی ۳۰ از یک نوع تراشه استفاده کرده است. چیپست اسنپدراگون ۷۳۰G بر اساس فرآیند ساخت ۸ نانومتری ساخته شده؛ از‌این‌رو مصرف انرژی بسیار کمتری نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت. حداکثر فرکانس هر دو نیز ۲.۲ گیگاهرتز است؛ اما از نظر حافظه می‌توان گفت که شیائومی ردمی کی ۳۰ تنوع بیشتری دارد.

دوربین سلفی دو مدل می نوت ۱۰ و ردمی کی ۳۰ چه تفاوت‌هایی باهم دارند؟

✔️ از نظر دوربین‌های سلفی می نوت ۱۰ و ردمی کی ۳۰ تفاوت‌های قابل‌توجهی دارند، برای مثال ردمی کی ۳۰ از دوربین سلفی دوگانه هول-پانچ استفاده کرده درحالی که mi note 10 pro دوربین سلفی اش را در یک ناچ قطره‌ای و در مرکز نمایشگر جای داده است. از نظر تعداد لنزها نیز mi note 10 pro یک قدم جلوتر است؛ چرا که ماژول پنجگانه را به خدمت گرفته است. در حالی که ماژول دوربین گوشی ردمی چهارگانه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن