خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزار

معرفی بهترین نرم افزار ورزش در خانه برای بانوان و آقایان

بهترین اپ ورزش در خانه که مانند یک مربی حرفه‌ای تمرین می‌دهد کدام است؟ در این مقاله قصد داریم بهترین نرم افزار ورزش در خانه برای بانوان و آقایان را برای هدف‌های مختلف ورزشی معرفی کنیم…

بهترین اپ ورزش در خانه

در دنیای امروز، فنآوری و تکنولوژی روز‌به‌روز در حال پیشرفت است و همین امر باعث شده که زندگی نسبت به قبل آسان‌تر شود. شاید بگویید که وقت رفتن به باشگاه را ندارید یا از پس هزینه‌های آن بر نمی‌آیید، باید به شما بگوییم که به غیر از قیمت گوشی که قرار هست این اپلیکشن‌ها را روی آن نصب کنید هزینه دیگری ندارید. 

می‌توانید اپلیکیشن ورزش در خانه و اپلیکیشن‌هایی که برای سلامتی و تناسب اندام وجود دارند را بر روی گوشی خود نصب کرده و حتی در خانه مشغول به ورزش شوید. پس از همین الان شروع کنید، نه فقط برای کم کردن وزن یا خوش‌هیکل شدن بلکه برای سلامت و ارتقا سیستم ایمنی بدن خود به ورزش اهمیت دهید.

این روزها کمتر کسی را می‌‎توان پیدا کرد که مشکل اضافه وزن و چاقی نداشته باشد. سبک زندگی اکثر ما به گونه‌ای تغییر یافته که کمترین تحرک ممکن را داریم. بیشتر شغل‌های امروزی در حالت نشسته و ساکن انجام می‌گیرد و شخص از صبح تا عصر با کمترین تحرک، وقت می‌گذراند. پیشنهاد ما به شما نصب اپلیکیشن ورزش در خانه است. می‌توانید ابتدا در جدول زیر بهترین برنامه های ورزش در خانه مورد نظرتان را پیدا کنید و در ادامه مطلب جزئیات آنها را بخوانید…

نام اپلیکیشن کاربردبانوان/آقایان
Lose Weight in 30 Days کم کردن وزن در ۳۰ روزبانوان
Workout for womenتناسب اندامبانوان
Leg Workoutsتمرینات پاآقایان
Six Pack in 30 Daysداشتن شکمی عضلانیآقایان
Muscle Manتمرینات ماهیچه سازآقایان
Jawline Exercisesلاغر کردن صورتبانوان و آقایان
Sworkitچربی سوزی و عضله سازیبانوان و آقایان

اگر در طول روز کارهای زیای دارید و دوست دارید آنها را در گوشی خود برنامه‌ریزی کنید، در مقاله بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی چند تا از برنامه‌های کاربردی معرفی شده است. می‌توانید با داشتن یکی از آنها، کارهای خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که برای ورزش کردن هم وقت کافی پیدا کنید.

بهترین اپ ورزش در خانه

بهترین نرم افزار ورزش در خانه برای بانوان

ورزش همه چیز را بهبود می‌بخشد؛ از کیفیت خواب گرفته تا انرژی و قدرت حافظه‌. ورزش زندگی را شادتر و متعادل‌تر می‌کند و به شما کمک می‌کند تا از آن بیشتر لذت ببرید.

علاوه بر این به دلیل مشغله‌های کاری و نبود وقت و حوصله کافی برای آشپزی سالم، استفاده از غذای فست فود و ناسالم بسیار رواج پیدا کرده است. این عوامل باعث شده است که بیشتر افراد بزرگسال جامعه با مشکل چاقی و افزایش وزن رو به رو باشند. این چند نرم افزار ورزش در خانه برای بانوان مانند یک باشگاه و مربی کار می‌کنند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

اپلیکیشن کم کردن وزن مخصوص خانم ها در ۳۰ روز

بهترین نرم افزار ورزش در خانه برای بانوان که در این مقاله قصد دارم معرفی کنیم «Lose Weight in 30 Days» است. این اپلیکیشن با هدف کمک به کاهش وزن سریع با آموزش‌های مختلف، مخصوص سیستم عامل اندروید ساخته شده و به صورت رایگان در گوگل پلی در دسترس است.

این برنامه شامل انواع ورزش‌ها برای قسمت‌های مختلف بدن مثل پاها، دست، شکم و … است که هیچ نیازی به تجهیزات ورزشی نداشته و با انجام منظم آن‌ها می‌توانید به سرعت کالری از دست داده و وزن کم کنید. این برنامه بصورت کاملاً استاندارد طراحی شده و سطح سختی حرکات و تمرین‌ها گام به گام بالا می‌رود.

علاوه بر انواع ورزش‌ها، رژیم‌های غذایی بسیار موثر و تایید شده‌ای در این اپلیکیشن به شما ارائه می‌گردد تا بتوانید مقدار کالری دریافتی خود را نیز کنترل کرده و با تغذیه سالم، بیشترین اثر را از ورزش کردن دریافت نمایید.

دانلود از گوگل پلی

فیتنس شدن در خانه مخصوص خانم ها

از آن جایی که خانم‌ها برای رسیدن به بدنی ورزیده و بدون چربی به برنامه ورزشی متفاوتی نسبت به آقایان نیاز دارند این اپلیکیشن به طور تخصصی برای خانم‌‌ها بخصوص آن‌هایی که تازه زایمان کرده‌اند طراحی شده است. “Workout for women” یک پکیج ورزشی کامل و از بهترین نرم افزار های ورزشی در خانه است که بیش از ۲۰ تمرین متفاوت را در سه درجه سختی به بانوان ارائه می‌دهد.

دانلود از گوگل پلی

بهترین اپلیکیشن ورزش در خانه آقایان تمرین پا

این برنامه به عنوان بهترین اپ ورزش در خانه تنها برای تمرین پای آقایان طراحی شده است، آن هم تنها با ۷ دقیقه تمرین در روز! با این برنامه چربی‌های خود را بسوزانید، وزن کم کنید و در عین حال هم به ماهیچه‌های پای خود ظاهر بهتری ببخشید. تازه جالب این است که به تجهیزات ورزشی هم احتیاجی نخواهید داشت. در ضمن برنامه به شما زمان تمرین‌ها را هم یادآوری می‌کند. در واقع می‌توان گفت که این برنامه روی نقاط دیگر بدن هم تاثیر خود را اعمال می‌کند، اما اگر بیشترین هدف شما فرم دادن به پاهاست، این برنامه شما را از نصب اپلیکیشن‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند.

دانلود از گوگل پلی

بهترین نرم افزار ورزش در خانه برای بانوان

بهترین برنامه ورزش در خانه اقایان برای داشتن شکمی عضلانی 

“Six Pack in 30 Days – Abs Workout” عنوان بهترین اپلیکیشن ورزش در خانه برای دستیابی یه یک شکم عضلانی و یا به اصطلاح سیکس پک مخصوص اندروید است. این نرم‌افزار کمک می‌کند تا در مدت تنها سی روز تمامی چربی‌های شکم محو شده و شکم عضلانی شود. از مزایای این برنامه می‌توانیم به انعطاف آن اشاره کنیم. این برنامه برای تمام سنین و وزن‌ها قابلیت سفارشی‌سازی دارد. به همین دلیل بهترین نرم افزار ورزش در خانه برای بانوان نیز به حساب می‌آید.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باعث دادن عنوان بهترین برنامه ورزش در خانه به این اپلیکیشن شده دسته‌بندی تمامی تمرین‌ها در سه سطح مختلف است که فرد می‌بایست با توجه به آمادگی بدنی خود سطح مورد نظر را انتخاب کند.

همراه هر کدام از حرکات تمرینی موجود نیز یک فیلم آموزشی وجود دارد که کمک می‌کند تمرینات به طور صحیح انجام شوند. این برنامه امتیاز بی‌نظیر ۴.۹ را در گوگل پلی بدست آورده است.

دانلود از گوگل پلی

تمرینات ماهیچه ای برای آقایان

بهترین اپ برای ورزش در خانه اختصاصی برای آقایان که بعد از حجم دادن به ماهیچه‌ها کمک به ایجاد کات در عضلات می‌کند. البته برای این کار علاوه بر تمرین‌های درست، تغذیه مناسب هم اهمیت بالایی دارد که این اپلیکیشن، برنامه غذایی با پروتئین بالا را هم ارائه می‌کند تا بتوانید با تمرین‌ها شکم خود را کاملاً تخت کنید و از آن طرف هم ماهیچه‌های ایده‌آل خود را بسازید.

دانلود از گوگل پلی

بهترین اپلیکیشن ورزشی برای لاغر کردن صورت در منزل؛ خانم ها و آقایان

این روزها داشتن صورتی خوش فرم، ذهن خانم‌ها و آقایان را درگیر کرده است. این موضوع آنقدر اهمیت پیدا کرده که حتی برای این هدف حاضرند هزینه‌های زیادی پرداخت کنند. خوشبختانه یک اپلیکیشن خوب و حرفه‌ای رایگان طراحی شده که شما را از پرداخت هزینه‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند و شما هم شانس آن را داشتید که در این مقاله با بهترین برنامه ورزش در خانه برای بانوان و آقایان که اختصاصی برای خوش فرم کردن صورت است، آشنا شوید.

دانلود از گوگل پلی

اپلیکیشن Sworkit برای خانم ها و آقایان

ورزش کردن نباید پیچیده، خسته کننده و یا هزینه‌بر باشد؛ زیرا همین موارد به خودی خود به بدن و ذهن آسیب می‌رساند و ورزشکار را دچار مشکلاتی می‌کند! همان‌طور که می‌دانید امروزه اپلیکیشن‌های هوشمند بهتر از مربیان عمل کرده‌اند و کاربران را برای رسیدن به فرم بدنی ایده‌آل حمایت می‌کنند.

اپلیکیشن«Sworkit» مجموعه‌ای از تمرین‌های خاص ورزشی است که به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه برای اندروید توسعه و منتشر یافته است. این نرم‌افزار با ارائه تمرینات ۶ هفته‌ای که نیازی به هیچ وسیله‌ای ندارد به شما کمک می‌کند تا با کمترین تلاش ممکن به عضله‌سازی و آب کردن چربی‌های بدن خود بپردازید.

تمرینات متنوع و زیاد این اپلیکیشن به عنوان بهترین برنامه برای ورزش در خانه باعث شده هیچ چیزی و یا حتی مسافرت مانع تمرین‌های شما نشود و تنها در ۵ تا ۱۰ دقیقه در روز بتوانید ورزشی سالم و بدون هزینه داشته باشید. این برنامه قابلیت این را دارد که تمام مراحل تمرین و پیشرفت شما را ضبط کرده و نمودار روند کاهش و یا افزایش وزن شما را نشان دهد.

دانلود از گوگل پلی

بهترین اپلیکیشن ورزش در خانه

در این مقاله با تعدای از بهترین اپلیکیشن برای ورزش در خانه آشنا شدیم. با استفاده از این برنامه های ورزشی می‌توانید به راحتی و در هر شرایطی ورزش کنید. به خصوص اگر زمان زیادی برای رفتن به باشگاه ندارید می‌توانند از این اپلیکیشن های ورزشی حتی در خانه استفاده کنید. سوالات و نظرات خود را پیرامون این مقاله با ما و دوستانتان در ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

سوالات متداول

بهترین اپ ورزش در خانه کدام است؟

در حال حاضر، اپلیکیشن‌های زیادی با مشورت مربی‌های باتجربه ورزشی طراحی شده‌اند. حتی برخی از آنها فقط برای ورزش پا یا ورزش‌های صورت طراحی شده‌اند. ما در این مقاله بهترین برنامه‌ها برای بخش‌های اختصاصی یا کل بدن را نام بردیم که بر حسب نیاز خود می‌توانید بین انها انتخاب کنید.

بهترین نرم افزار ورزش در خانه برای بانوان که برای هر قسمت از بدن تمرین دارد کدام است؟

ما به خانم‌ها برنامه Workout for women را پیشنهاد می‌کنیم که حتی برای آنهایی که به تازگی زمان بارداری خود را گذارندند، مناسب است. با این حال، باز هم برنامه‌های دیگری در این مقاله معرفی شدند که می‌توانید بررسی کوتاه آنها را هم بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن