خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار گوشی موبایلسیستم عاملهوش مصنوعی

معرفی اپلیکیشن Adobe Photoshop Camera؛ قدرت جادویی فتوشاپ در دستان شما

فتوشاپ یکی از مفید‌ترین ابزار های ویرایش عکس در نظر گرفته می‌شود. از طرفی پیچیدگی‌های خود را دارد. حال تصور کنید که یک نسخه از این برنامه مفید را در گوشی موبایل خود داشته باشید؛ قطعاً جذاب خواهد بود. وقتی صحبت از اپلیکیشن‌های شخص ثالث دوربین به میان می‌آید، باید خاطر نشان کرد که آپشن‌های کمی برای سیستم عامل‌های اندروید و Ios وجود دارد. این قبیل نرم افزارها از امکانات متعددی از جمله کنترل‌های دستی، فیلترهای لایو، ادیتورهای عکس و مواردی از این قبیل برخوردار هستند. اکنون، شرکت ادوبی با برنامه مخصوص دوربین عکاسی AI به نام Adobe Photoshop Camera وارد عمل شده تا راه آسان‌تری را برای ادیت عکس‌ها در اختیار کاربران موبایل قرار دهد.

Adobe Photoshop Camera؛ راه آسان‌تری را برای ادیت عکس‌ها در اختیار کاربران موبایل قرار خواهد داد.

مطابق با گزارش‌های منتشر شده از Verge، اپلیکیشن Adobe Photoshop Camera از پلتفورم هوش مصنوعی این شرکت به نام Sensei برای شناسایی سوژه‌های موجود در یک عکس بهره می‌برد. سپس به طور خودکار به کاربر پیشنهاد می‌دهد که کدام فیلترها را بکار ببرد.

همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا فیلترها را به صورت آنی امتحان کرده یا آنها را روی تصاویر گرفته شده از فهرست دوربین اعمال کنند. این برنامه در حال حاضر به به صورت پیش‌نمایش برای گروه‌های خاصی از کاربران در Android و iOS در دسترس بوده و انواع مختلفی از فیلترهای مختلف از هنرمندان منتخب را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

Adobe Photoshop Camera اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی برای اندروید و iOS

اما حتی بیشتر ، برنامه جدید ما همچنین با اجازه دادن به کاربران برای دسترسی به خوراک تعیین شده لنزهای ساخته شده توسط هنرمندان و تأثیر گذاران شناخته شده ، قدرت جامعه خلاق را باز می کند. این شامل برگه نمودار بیلی الیش است ، که به الهام بخش خلاقیت در نسل جدیدی از جامعه خلاق کمک کرده است. همکاری با بیلی - که معتقد است خلاقیت در مرکز هر کاری است که او انجام می دهد - ما چندین لنز با کیفیت محدود تولید کرده ایم که از آهنگ ها و فیلم های موسیقی وی الهام گرفته شده است. بسیار آسان و ساده است - هر کسی می تواند از آنها برای بیان خود از طریق برنامه استفاده کند.

استفاده از هوش Adobe Sensei این برنامه می‌تواند فوراً سوژه را در عکس مورد نظر تشخیص داده و توصیه‌هایی را ارائه دهد و به طور خودکار ویژگی‌های پیشرفته و منحصر به فرد را در لحظه گرفتن عکس (به عنوان مثال پرتره، منظره، عکس‌های سلفی، عکس های مواد غذایی) به کار ببرد و در عین حال همیشه عکس اصلی را حفظ کند.

برنامه Adobe Photoshop Camera با هدف ساد‌ه‌سازی ویرایش عکس‌ها و حذف کامل نیاز به یادگیری ویرایش تصویر در برنامه‌های قدرتمندتر و در عین حال پیچیده‌تر، مانند فتوشاپ و لایت روم (که برای تنظیم نور و کانتراست و… مورد استفاده قرار می‌گیرد) ارائه شده است.

Adobe Photoshop Camera-19kala-3ff

به منظور انجام این کار، این برنامه بر اساس جنبه‌های مختلف از جمله dynamic range، تونالیته رنگی و نوع صحنه، بطور خودکار در کادر تنظیماتی را انجام می‌دهد. این امر به کاربران کمک می‌کند تا ویرایش‌های صحیح‌تری را در عکس‌های خود انجام دهند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

انتخاب آسان اطراف سوژه در هنگام ادیت عکس میسر شده است

علاوه بر این، این برنامه همچنین به کاربر امکان می‌دهد تا به صورت دستی روی تصاویر ادیت انجام دهد تا بتواند جزئیاتی مانند سایه‌ها، روشنایی‌ها، تنظیم شدت‌نور، شدت رنگ و مواردی از این قبیل را تنظیم کند. هنگامی که این برنامه در نهایت برای همه کاربران پخش می‌شود، فیلترهایی را نیز در برخواهد داشت که از هنرمندان و افراد تأثیرگذار ایجاد شده است. شرکت ادوبی قبلاً از شرکت Billie Eilish خواسته تا که یک لنز یا فیلتر برای این برنامه بسازد. همچنین کاربران با استفاده از Photoshop قادر خواهند بود فیلترهای مخصوص خود را در برنامه ایجاد کرده و انتظار می‌رود این پروسه برای یک کاربر معمولی بسیار ساده و راحت باشد.

علاوه بر این، برنامه مذکور از یک ویژگی ماسک خودکار نیز برخوردار بوده که از پلتفورم Sensei استفاده می‌کند تا بطور خودکار بتوان به نحو بهتری فضای اطراف سوژه‌ها را انتخاب کرد. این امر به کاربران امکان می‌دهد تا بدون گذراندن روند خسته کننده انتخاب اطراف سوژه‌ها، تنظیماتی را در مورد محیط اطراف سوژه انجام دهند. انتظار می‌رود این برنامه در اوایل سال آینده در دسترس کاربران قرار گیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

سوالات متداول

آیا نصب برنامه فتوشاپ در گوشی امکان پذیر است؟

✔️ فتوشاپ یکی از مفید‌ترین ابزار های ویرایش عکس است که داشتن آن در گوشی خیلی جذاب به نظر می‌‎‌آید. شرکت ادوبی با برنامه مخصوص دوربین عکاسی AI به نام Adobe Photoshop Camera وارد عمل شده تا راه آسان‌تری را برای ادیت عکس‌ها در اختیار کاربران موبایل قرار دهد.

برنامه فتوشاپ گوشی مخصوص اندروید است یا ios؟

✔️ برنامه Adobe Photoshop Camera در حال حاضر به به صورت پیش‌نمایش برای گروه‌های خاصی از کاربران در Android و iOS در دسترس بوده و انواع مختلفی از فیلترهای مختلف از هنرمندان منتخب را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

قابلیت Adobe Sensei در اپلیکیشن Adobe Photoshop Camera چیست؟

✔️ استفاده از هوش Adobe Sensei این برنامه می‌تواند فوراً سوژه را در عکس مورد نظر تشخیص داده و توصیه‌هایی را ارائه دهد و به طور خودکار ویژگی‌های پیشرفته و منحصر به فرد را در لحظه گرفتن عکس (به عنوان مثال پرتره، منظره، عکس‌های سلفی، عکس های مواد غذایی) به کار ببرد و در عین حال همیشه عکس اصلی را حفظ کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن